Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
Mä en ainakaan ole haukkunut ketään. T: 179cm nainen
Muutenkin mun mielestä on outoa puhua pituuksista. Kukin tykkää mistä tykkää. Ja pituudelleen ei kauheesti voi, oli lyhyt tai pitkä. Ihan sama siis tykkäätkö vai et tai kuka tykkää kenestäkin, Jokainen on sen pituinen kuin on ja se riittäköön. Onneksi kaikille löytyy omat ihailijansa. Sitten on vielä ihmisiä, joille pituus ei edes ole kovin merkitsevää. Kaverini joka on liki yhtä pitkä kuin minä, toitotti aina miten hän haluaa vähintään 190cm pitkän miehen ja kaikki miehet oli aina pitkiä. Naimisiin meni sitten lopulta itseään 5 cm lyhyemmän miehen kanssa. Todennäköisetsi tämänkin aloituksen takana on joku naisprovo, yleensä miehet ei ole niin kiinnostuneita näistä asioista kuin naiset.
Näin eilen ihanan pienen naisen baarissa, mutta en uskaltanut mennä juttelemaan, koska oli isossa kaveriporukassa. Tuskin olisi ollut kiinnostunut.
Maailma on täynnä alle 160cm naisia eli ei luulisi olevan kovin vaikeaa löytää lyhyttä hoikkaa naista...?
Suomessa (+Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa) nuorten naisten keskipituus on sen 167-168cm eli kyllähän tuota 5cm lyhyempiä on aika paljon Pohjoismaissakin.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä alle 160cm naisia eli ei luulisi olevan kovin vaikeaa löytää lyhyttä hoikkaa naista...?
Suomessa (+Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa) nuorten naisten keskipituus on sen 167-168cm eli kyllähän tuota 5cm lyhyempiä on aika paljon Pohjoismaissakin.
Joo, mutta kun pitäisi yhdistyä myös matala paino, hyvät muodot, kauniit kasvot, miellyttävä luonne ja kiinnostus minuun sekä kyseiseen naiseen törmääminen oikeaan aikaan, niin todennäköisyys ei olekaan enää kovin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen pohjoisosassa on ihmiset pienikokoisempia. Kattele sieltä.
Yleensä nämä lyhyet naiset ovat kuitenkin lihavia. Harvoin yhdistyy lyhyys ja sirous.
Totta, lyhyt nainen on usein sellainen vanttera vaikka ei olisikaan varsinaisesti lihava. Ja ihan liian moni suomalainen nainen (ja mies) on lihava pituudesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 179cm ja hoikka. Koskaan ei oo ollut pulaa miehistä. Ja itseäni lyhyemmät miehet ollut kiinnostuneita. Nykyään olen perheellinen, mutta nuorempana löytyi aina seuraa . Eli on myös miehiä, jotka pitävät pitkistä naisista.
Tuo hoikkuus on sun salaisuus, ei pituus. Suurin osa miehistä pitää hoikista naisista.
Mä mahtuisin tohon sun 55 kg painorajaan, mutta pituutta sitten onkin se 174 cm. Ei pitkä, mutta pienikokoinen käy vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauraus ja pituus kulkee käsi kädessä. Vauraiden sukujen jälkeläiset ovat keskimäärin pidempiä. Fakta.
Rannikkoseudulla; Helsingissä, Turussa on pidempiä ihmisiä kuin Lapissa tai Savossa. On myös korkeampi elintaso, joten sillä tuo selittynee. Suomenruotsalaiset ovat myös pidempiä ja kauniimpia, tämähän on tutkittu asia. Ja tämän kyllä huomaa, jos vain on silmät päässä. Jos ovat lyhyitä, ovat kuitenkin sirompia ja kauniimpia vartaloltaan . Savossa ja Lapissa ihmiset ovat lihavampia, romuluisempia, persjalkaisempia ja "neliömäisiä". Niin miehet kuin naisetkin. Kasvonpiirteetkin ovat sellaiset junttimaiset. Noin keskimäärin. Itse olen myös sellainen, ei sen puoleen. Mutta tämä lienee tosiasia. Ikävä kyllä. Turha sitä on kaunistella.
Isokokoisella miehellä on enemmän luontaista karismaa ja siitä on hyötyä vaurauden luomisessa. Vauras ja isokokoinen mies saa kauniin vaimon ja saa siten kauniita ja isokokoisia lapsia, joille myös varallisuus periytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen pohjoisosassa on ihmiset pienikokoisempia. Kattele sieltä.
Yleensä nämä lyhyet naiset ovat kuitenkin lihavia. Harvoin yhdistyy lyhyys ja sirous.
Totta, lyhyt nainen on usein sellainen vanttera vaikka ei olisikaan varsinaisesti lihava. Ja ihan liian moni suomalainen nainen (ja mies) on lihava pituudesta riippumatta.
Nimenomaan. Tarkoitan siroudella sellaista hentoa keijumaisuutta, kuten näillä naisilla: http://3.bp.blogspot.com/-DM-fVDOZG88/VClUX3op_lI/AAAAAAAAAbQ/TMlW0DFWB…;
Tosin nuo naiset ovat varmaan turhan pitkiä.
160/44 ja ikää 15, joten enpä usko, että minuakaan etsit
Vierailija kirjoitti:
160/44 ja ikää 15, joten enpä usko, että minuakaan etsit
Ei mitoissa ole mitään vikaa, mutta liian nuori vielä.
No mä oon 164/49, mutta 3 lapsen imetykseen jälkeen rinnat olemattomat, tyhjät pussit rusina päässä. Ja painon kerääminen ei ole ratkaisu; sit on möhömaha ja pienet tissit.
Selvästi naisen tekemä aloitus.
Ei ainakaan keskipituisia miehiä juuri kiinnosta onko nainen 160cm vai 170cm kunhan on suunnilleen "normaalin" rajoissa pituuden suhteen -kyllä kasvot + vartalon muoto/mittasuhteet kokonaisuutena merkitsee paljon enemmän.
No minä olen 167/51, mutta en käy baareissa oikein enää. Olen niin "vanha" etten jaksa (26-v.). Eikä kukaan tule kotoa hakemaan.
Täälläpä olen aamukahvilla. :-) 162/52 jos nyt kiinnostaa.
Kannattaa tulla sieltä Etelä-Suomesta vähän ylöspäin niin kokoisiani naisia on vaikka kuinka paljon. En koe olevani mitenkään "harvinainen". Tinderistä heitä ei ehkä löydä mutta oikean elämän ja harrastusten parista kyllä.
Sille ei voi mitään, että pieni ja siro on naisellinen. Vaimoni on 155/46 ja sen kyllä huomaa miten miehet tuijottaa. Ja naiset vihaavat. Hah hah!
Minä pitkänä naisena oon huomannu että saan enemmän huomiota pääkaupunkiseudulla + virolaiset ja venäläiset miehet tykkää pitkistä. Olen siis 177cm/60kg. Isomahaset ja lyhyet suomijuntit haluaa itseään paljon pienikokokoisemman naisen koska ovat niin epävarmoja itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse tuota kokoa joskus. Oma kokemus oli että tuli turvaton olo kun miehet flirtatessaan korostivat vain kokoani ja puhuivat siitä koko ajan. Joku myönsi uneksineensa että saisi "tarpeeksi pienikokoisen naisen" jne. - kyllähän se aika karmivalta kuulostaa. Ensinnäkin suomalaiset sekä miehet että naiset ovat luonnostaan vähän isompirakenteisia koska sitä on ennen tarvittu että selvittiin.
Toisekseen jos pienuus on niin iso diili niin käy mielessä että eihän mene fetissitasolle, kuten monella usein nämä fyysiset kriteerit menee (esim. nättien jalkojen vaatijalla on usein jalkafetissi jne.)
Tottakai käy myös mielessä että miksi tarvitsee itseään tosi paljon pienempikokoisen naisen... että häntä on helppo hallita kun hän on niin pieni ja siro? Ehkä oma minäkuva järkkynyt tai muuten seko joka kokee naiset uhaksi ja siksi tarvitsee mahdollisimman pienen koska pitää pieniä naisia jotenkin vähemmän uhkana?
En tiedä, melkoista keittiöpsykologiaahan tämä on mutta itseään ei voi suojella liikaa kun fetissin tyrkyttäjistä ja mahdollisista alistajista on kyse. :)
Tämä juuri! Muakin huolettaisi, jos ukkokullan kriteeri on "mahdollisimman pieni nainen". Hrrr... Ja entä jos lihoo? Parikymppisenä olin mallia ballerina ja jahtaajia oli paljon, miehiä ja naisiakin. Nyt olen ollut 10 v naimisissa, en ole enää erityisen siro, vaan perussporttinen ja normaalipainoinen, pari lasta on tehnyt tehtävänsä. Pidän kyllä itsestäni huolta mutta olen iloinen että mieheni ei ole ensisijaisesti ihannoinut tiettyä fyysistä ominaisuutta sillä siihen en enää sovi, hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Sille ei voi mitään, että pieni ja siro on naisellinen. Vaimoni on 155/46 ja sen kyllä huomaa miten miehet tuijottaa. Ja naiset vihaavat. Hah hah!
Tässä taas naisen kirjoittama provo. Ei kukan mies roikkuisi täällä kirjoittelemassa tällaisia juttuja. Tai sitten on kyllä aika akka mieheksi.
Minusta on karmea ajatus, jos joku kiinnostuu minusta nimenomaan pienikokoisuuteni vuoksi - ei jatkoon.
T. 158 cm ja 51 kg