Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
Täällä 158cm/45kg nainen, joka on jo kolmelta Tinder-mieheltä tänä vuonna kuullut ettei pituuden takia kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille ei voi mitään, että pieni ja siro on naisellinen. Vaimoni on 155/46 ja sen kyllä huomaa miten miehet tuijottaa. Ja naiset vihaavat. Hah hah!
Tässä taas naisen kirjoittama provo. Ei kukan mies roikkuisi täällä kirjoittelemassa tällaisia juttuja. Tai sitten on kyllä aika akka mieheksi.
Mä mietin samaa:)
Suomalaisnaiset ovat aika pitkiä ja moni on lihavakin :(
Vierailija kirjoitti:
Täällä 158cm/45kg nainen, joka on jo kolmelta Tinder-mieheltä tänä vuonna kuullut ettei pituuden takia kiinnostakaan.
Valehtelevat. Kukaan mies ei hylkäisi nättiä, mukavaa ja muuten kriteerit täyttävää naista siksi että hän on lyhyehkö. Kääpiön ehkä, mutta ei 158cm pituista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Tosin olen naimisissa ja pian kahden lapsen äiti. Pituus 158cm paino normitilassa 48-50kg. Onhan meitä.
Täällä samat mitat! Tosin ei lapsia, avoliitossa/kihloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pituus ei ole se pääasia tuossa siroudessa.
Itse tapailin naista joka oli 170cm/55kg ja hän oli mielestäni juuri täysin sopivan siro. Mahtui täydellisesti kainaloon :)
Vähän luulen, että tuon kirjoitti 170-senttinen 55-kiloinen nainen eikä mikään mies.
Keskipituus 164 kirjoitti:
Ihme narinaa. Suomessa naisten keskipituus on vain 164 cm eli näitä lyhyitä on pilvin pimein. Pitäisi aloittajamiehelle löytyä.
Olen kuullut, että suomalaisen naisen keskipituus on noussut 170 cm. Nuoret naiset ovat pidempiä, kuin vanhempansa ja tämä on tietty hieno muutos kehityksessä. I
Mie pikkunen oon täällä; 163cm, 60kg, ja ihanneiässä 65v. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi kun tuota painoa on päässyt kertymään 58kg!
Muuten olisin täyttänyt kriteerisi täysin.
Muutaman kilon laihduttaminen on aika nopea toimenpide.
No hohhoh! Pienikokoisena naisena niiden muutaman kilon laihduttaminen vaikuttaa jo suuresti yleiseen hyvinvointiin. Eri asia jos on ylipainoinen, siinä ei kai sitten muutaman kilon pudotus juuri muuta tilannetta? Vai miten on? ;)
(Itse olen 158 ja painan about 56 eli myös liikaa :D Mutta hoikka kyllä olen, joten minusta aloittajan vaatimukset ovat hieman epärealistiset. En kylläkään ole himourheilija, en siis tiedä mikä heidän painoindeksinsä on. Vaan kyllähän ne lihaksetkin painaa... hmm.)
Kriteerit täyttyvät. Täällä sellainen 161,5 cm pitkä ja n. 50kg: n painoinen nainen.
Ne on ihania, saa pitää sylissä ja käsitellä.
Täällä158 cm 48 kg, ikää kuitenkin jo 33 v, jos tässä jotain nuorta neitosta kaipailtiin. Ja sitä paitsi olen ihastunut yhteen nuoreenmieheen, joten poistin Tinderin, kun en kuitenkaan kenestäkään toisesta voi samaan aikaan kiinnostua. Tylsä vastaus, mut vastaapa kuitenkin kysymykseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Huh! Hyvä kun kerroit, niin Ap:lla ei kulunut turhaan aikaa pikku-läski minari siiderivalaaseen.
Itse olen kaukana ap:n asettamista mitoista, mutta en kokenut aloitusta loukkaavana. Jokaisella on omat mieltymyksensä asioista, mitkä kokevat kumppanissaan viehättäviksi. Ei kukaan meistä olisi ihmisen kanssa, jonka kokevat ulkoisesti täysin vastenmieliseksi! Mutta, ap:lle onnea ihannenaisen löytämiseen - tosin etsintä saattaa venyä, koska me suomalaiset emme keskimääräisesti ole sitä siroluisinta kansaa...
Itse olen kropanmallilta mallia savolainen muurinmurskaaja, eli hartiat ovat leveät, samoin perse ja jalat. Mitat ovat 170/70, isolta näyttävään painoon vaikuttaa saliharrastus. Alle 60kg:n tuskin koskaan laihdun, ellen kuihduta kaikkia lihaksia. Ja vaikka en mikään sirolinjainen olekaan, ei tämä anna mitään oikeutta laiminlyödä itseä, lysähtää sohvalle kasvattamaan mahareppua. Olen vain oma itseni, joka haluaa pitää itsestään huolta ja olla se paras versio omasta, isosta itsestä. Ottaja on aina löytynyt :)
Ja tuosta miesten pituudesta: itse olen varmaan poikkeus, koska pidän keskivertoa lyhyemmistä miehistä. Nykyinenkin on 178cm. Jotenkin luontevaa, kun on miehen kanssa suunnilleen saman pituinen, halailu ja pusuttelu sujuu ilman kurkoittelua. Tosi pitkän miehen kainalossa tulee jotenkin hirmu avuton ja heikko olo... Vaikken mikään pirttihirmu todellisuudessa olekaan :D
Keskipituus 164 kirjoitti:
Ihme narinaa. Suomessa naisten keskipituus on vain 164 cm eli näitä lyhyitä on pilvin pimein. Pitäisi aloittajamiehelle löytyä.
Mutta kun niitä kiloja on samanverran kuin senttejä :D
Vierailija kirjoitti:
Ylitys on niin pieni että tuo voidaan katsoa läpi sormien, eli olet hyväksytty.
Onko lyhyys hyvä ominaisuus jos ei ole lisäksi siro? Olen lyhyt mutta leveä, vaikka normaalipainoinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.
Onnea ap tulevaan suhteeseen!
Olen 153 cm pitkä ja painan 45 kg. Ihan normaali paino mun pituiselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.
Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja.
Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.
Olen 163 cm, mutta en laita pituuttani tinderiin. En tarvitse sitä mieheltäkään sillä minulle kelpaa kaikki yli 173 cm, joita suurinosa miehistä on.
PAinoa on tosin vielä liikaa 58 kg, mutta kesäkuntoon laihdutus meneillään.
Normaalipaino= pituus senttimetreinä miinus 100. Elikkäs 163-100= 63kg. Näyttää sinulla olevan melkeinpä ihannepaino!