Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on meitä paljonkin. Emme kai ole seuraa vailla?
Missä se 1cm ylimääräistä haitaa..jos 165 ei kelpaa mutta 164 jo kelpaisi?
Tuolla logiikalla rajaa ei voisi vetää mihinkään
Ei, vaan kyllä se pitää sitten pystyä näkemään silmänmääräisesti. Jos ei kerran erota, onko nainen 164 cm vain 165 cm, niin mitä merkitystä sillä sitten on? Eihän sillä voi olla mitään muuta merkitystä, kuin miehen fiksaatio täysin epäolennaiseen asiaan. Sellaisella miehellä lienee paljon muitakin naurettavia periaatteita.
Ei kukaan järkevä nainen halua niin lapsellista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauraus ja pituus kulkee käsi kädessä. Vauraiden sukujen jälkeläiset ovat keskimäärin pidempiä. Fakta.
Totta, mutta tuo faktasi ei liity oikeastaan mitenkään ketjun aiheeseen.
Jos puhutaan lyhytkasvuudesta haluttavana tekijänä on sen perustelu hankalaa sosiaalisessa mielessä.
Ihmiset kuitenkin arvostavat pituutta ja älyä, minkä on mahdollistanut hyvä ravinto jo sukupolvien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin kateellisia. Huoh...
Lyhyydestä ei kukaan todellakaan ole kateellinen. Hoikkuudesta ja siroudesta ehkä.
Riippuu mitä tarkoittaa lyhyydellä. Kyllä 180cm pitkä nainen olisi varmasti mieluummin lyhyempi.
No mitä luulet, pidetäänkö esim. 170 cm pitkää naista lyhyenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on meitä paljonkin. Emme kai ole seuraa vailla?
Missä se 1cm ylimääräistä haitaa..jos 165 ei kelpaa mutta 164 jo kelpaisi?
Tuolla logiikalla rajaa ei voisi vetää mihinkään
Ei, vaan kyllä se pitää sitten pystyä näkemään silmänmääräisesti. Jos ei kerran erota, onko nainen 164 cm vain 165 cm, niin mitä merkitystä sillä sitten on? Eihän sillä voi olla mitään muuta merkitystä, kuin miehen fiksaatio täysin epäolennaiseen asiaan. Sellaisella miehellä lienee paljon muitakin naurettavia periaatteita.
Ei kukaan järkevä nainen halua niin lapsellista kumppania.
Mitä minun olisi pitänyt sitten mielestäsi kirjoittaa aloitukseen? Millä määrittelisin sopivan naisen pituuden jos en voi asettaa mitään ylärajaa? Ei koskaan ole sellaista pistettä, jossa yhden sentin lisääminen olisi mitenkään merkittävä ero verrattuna edelliseen. Kuitenkin tarkastellessa kokonaisuutta erot ovat suurempia kuin 1cm ja siten myös merkityksellisempiä. Ihanteellisen naisen pituuden ylärajan asetan siis 165cm pituuteen, koska sen yli tulevat sentit alkavat vähentämään naisen ihanteellisuutta pituuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pituus ei ole se pääasia tuossa siroudessa.
Itse tapailin naista joka oli 170cm/55kg ja hän oli mielestäni juuri täysin sopivan siro. Mahtui täydellisesti kainaloon :)
Pitäisi olla itse vähintään 185cm, että 170cm pitkä nainen tuntuisi sopivan pieneltä. Olen 179cm ja 165cm alkaa olemaan aika maksimi naisen ihanteellisessa pituudessa.
ELI OLET ITSE LIIAN LYHYT. Etkä luota miehekkyyteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin kateellisia. Huoh...
Lyhyydestä ei kukaan todellakaan ole kateellinen. Hoikkuudesta ja siroudesta ehkä.
Riippuu mitä tarkoittaa lyhyydellä. Kyllä 180cm pitkä nainen olisi varmasti mieluummin lyhyempi.
No mitä luulet, pidetäänkö esim. 170 cm pitkää naista lyhyenä?
Se riippuu aina tulkitsijasta. Tilastollisesti tuon pituinen nainen on hieman yli keskiarvon. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että nainen ei voisi olla joidenkin mielestä lyhyt.
Korkkarit auttaa asiaa +10cm.
Kiva katsella miehiä alaspäin ;D
Ah, pituushullu on taas löytänyt tiensä palstalle.
Jaa, itse olen 161cm ja 53kg enkä koe olevani mitenkään pienikokoinen.
Shhh....ei siitä saa puhua, että miehet pitää siroista naisista. Läskiperse-kanoottijalat käyvät yhtenä laumana sylki suupielestä tutisten kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pituus ei ole se pääasia tuossa siroudessa.
Itse tapailin naista joka oli 170cm/55kg ja hän oli mielestäni juuri täysin sopivan siro. Mahtui täydellisesti kainaloon :)
Pitäisi olla itse vähintään 185cm, että 170cm pitkä nainen tuntuisi sopivan pieneltä. Olen 179cm ja 165cm alkaa olemaan aika maksimi naisen ihanteellisessa pituudessa.
ELI OLET ITSE LIIAN LYHYT. Etkä luota miehekkyyteesi.
Liian lyhyt mihin? Omaan pituuteni en voi vaikuttaa, mutta siihen voin vaikuttaa kuinka pitkän kumppanin valitsen. Pieni nainen vain tuntuu paremmalta ja pienuudesta on myös käytännön hyötyjä. Ei siinä ole kyse mistään miehekkyydestä tai sen puutteesta. Ihan samalla tavoin naiset tykkäävät, että mies on heitä isokokoisempi.
keijukainen kirjoitti:
Minä olen 160 cm ja 46 kg :) ikää 25 eli kyllä meitä siroja löytyy muualtakin kuin alakoulusta (aasiakin täynnä!) Rinnat löytyy mutta mahamakkaroita ei.
minulla on myös pari pientä kaveria, mutta jokainen meistä on varattu. Sirot naiset saavat kokemukseni mukaan varsin paljon huomiota miehiltä joten siitä syystä ei varmaan Tinderistä löydy.
OLEN 174 cm kaunis hoikka ja siroluinen nainen enkä haluaisi yhtään tätä enempää huomiota. Kyllä hoikka pitkähkö hyvännäköinen sää aina eniten ihailua miehiltä.
Pitkät näkyy ja ne huomataan. Toki lyhytkasvuinenkin voi olla nätti. Makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen käytännön hyötyä?
Eihän se yletä kaupassakaan ylähyllylle. Pussailukin on hankalaa, jos toinen on kääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät näkyy ja ne huomataan. Toki lyhytkasvuinenkin voi olla nätti. Makuja on monia.
Joo, kyllähän safarillakin kirahvit ja norsut näkee jo kaukaa, mutta eipä se juuri niiden kauneudesta johdu...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen käytännön hyötyä?
Vaatteet vievät vähemmän tilaa kaapissa, pyykkikorissa, pesukoneessa, vaatenaulakossa jne. Naista pystyy pitämään pidempään sylissä ennen kuin paino alkaa häiritsemään. Seksi tuntuu paremmalta, koska painoa on vähemmän päällä. Auton takapenkille mahtuu enemmän tavaraa, koska penkin voi vetää eteenpäin. Sängyssä on enemmän tilaa. Jos nainen taittaa nilkkansa, niin hänet on helpompi kantaa autolle. Ruokakulut ovat pienemmät ja ruokaa pitää kantaa kaupasta vähemmän. Pienikokoiset elävät pidempään.
Siinä muutama äkkiseltään mieleen tuleva asia.