Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
No todella laihoja kuitenkin. Alakoulusta voit löytää enemmän tuon kokoisia.
Voi hitsi kun tuota painoa on päässyt kertymään 58kg!
Muuten olisin täyttänyt kriteerisi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.
Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja.
11-vuotiaani menisi tuohon alimpaan haarukkaan 150 cm ja 40 kg, luokkansa pienimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi kun tuota painoa on päässyt kertymään 58kg!
Muuten olisin täyttänyt kriteerisi täysin.
Muutaman kilon laihduttaminen on aika nopea toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
11-vuotiaani menisi tuohon alimpaan haarukkaan 150 cm ja 40 kg, luokkansa pienimpiä.
Tämä kertoo aika hyvin mistä puhun. Suomalaisten koko on lähtenyt täysin käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.
Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja.
Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.
Mun mielestä pituus ei ole se pääasia tuossa siroudessa.
Itse tapailin naista joka oli 170cm/55kg ja hän oli mielestäni juuri täysin sopivan siro. Mahtui täydellisesti kainaloon :)
Täällä!!! 163cm ja 50kg.
Tosin olen naimisissa ja kaksi lasta.
Täällä. Tosin olen naimisissa ja pian kahden lapsen äiti. Pituus 158cm paino normitilassa 48-50kg. Onhan meitä.
Suomen pohjoisosassa on ihmiset pienikokoisempia. Kattele sieltä.
Mene Thaikkuihin. Mitäs muuten, jos sillä sinun ihannemitoissa olevalla naisella on vmäinen luonne? Ei haittaa, kunhan mitat täsmäävät?
Vierailija kirjoitti:
No todella laihoja kuitenkin. Alakoulusta voit löytää enemmän tuon kokoisia.
Kyllä tuollaisia naisia toisinaan löytää, mutta harvassa ovat. Jos baarista sattuu löytymään, niin voit olla varma, että en ole ainoa heitä yrittämässä. Tämä selittää aasialaisten naisten suosiota. He ovat usein mukavan pienikokoisia, vaikka he eivät keskimäärin ole ehkä kasvoiltaan yhtä kauniita kuin pohjoismaalaiset.
Kotona olen, kiitos kysymästä. En käy baareissa (en käytä alkoholia ja känniset on inhottavia). Tinderi taas on itteään esitteleville.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pohjoisosassa on ihmiset pienikokoisempia. Kattele sieltä.
Yleensä nämä lyhyet naiset ovat kuitenkin lihavia. Harvoin yhdistyy lyhyys ja sirous.
Vierailija kirjoitti:
Kotona olen, kiitos kysymästä. En käy baareissa (en käytä alkoholia ja känniset on inhottavia). Tinderi taas on itteään esitteleville.
Mistä sinä sitten seuraa haet, kun olet jättänyt ulkopuolelle yleisimmät vaihtoehdot. Vaikka baarissa onkin humalaista porukkaa, niin suuri osa on kuitenkin kohtalaisen selvänä. Minusta tuntuu, että siellä käy nykyään aika paljon porukkaa täysinkin selvänä. Itsekin olen toisinaan käynyt.
on meitä paljonkin. Emme kai ole seuraa vailla?
Missä se 1cm ylimääräistä haitaa..jos 165 ei kelpaa mutta 164 jo kelpaisi?