Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pituus ei ole se pääasia tuossa siroudessa.
Itse tapailin naista joka oli 170cm/55kg ja hän oli mielestäni juuri täysin sopivan siro. Mahtui täydellisesti kainaloon :)
Pitäisi olla itse vähintään 185cm, että 170cm pitkä nainen tuntuisi sopivan pieneltä. Olen 179cm ja 165cm alkaa olemaan aika maksimi naisen ihanteellisessa pituudessa.
Me vältellään teitä pienikokoisia naisia metsästäviä kuin tarttuvaa tautia.
T. Pienikokoinen nainen
165cm on suomalaisen naisen keskipituus, joten heidän pituisiaan on itseasiassa eniten naisten joukossa. Tosin harva heistä painaa 55kg. Jos heitä ei näy Tinderissä, niin kai sitten ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi kun tuota painoa on päässyt kertymään 58kg!
Muuten olisin täyttänyt kriteerisi täysin.
Sama! 158 ja 56 kiloa, lihaksikas ja jäntevä.
Onneksi joku huoli minut jo vuosia sitten..
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.
Onnea ap tulevaan suhteeseen!
Kirjoitusvirhe, siis 40kg.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.
Tarkoititko 165cm pitkä nainen? 150cm pitkä nainen tuossa painossa on normaalipainoinen ja vieläpä yli luokkakeskuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap tulevaan suhteeseen!Kirjoitusvirhe, siis 40kg.
Lievä alipaino ja normaalipainoon pääsyyn tarvisi noin 1,6kg lisää painoa. Ei todellakaan ole liian laiha.
Minä olen lyhyt, mutta en koe lyhyyttäni kauniiksi. Olen siis 150 cm. Ihailen pitkiä ja pitkäsäärisiä naisia. Menen tuohon painoluokkaankin mutta olen leveälanteinen ym niin en näytä kovin sirolta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.
Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja.
En ole kyllä huomannu, että olisin erityisen haluttu vaikka pieni ja siro olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.
Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.
Netissä on aina tietyt kliseet joita kannattaa välttää. Jos nainen on oikeasti tasan 165cm tai miehellä kyrpä on oikeasti tasan 20cm niin ollakseen uskottava kannattaa mielummin valehdella niitä mittojaan vähän kuin kertoa totuus jota kukaan ei usko vaikka olisikin kuinka totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.
Se johtuu varmaan niistä tutkimuksista joiden mukaan miesten ihannenaisen pituus on 165cm. Minäkin sanon aina olevani 165cm, vaikka olen oikeasti 167cm. Ei toki parilla sentillä varmaan ole väliä, mutta uskon että se 165 vain kuulostaa miesten korvissa paremmalta, koska se on juuri se ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Me vältellään teitä pienikokoisia naisia metsästäviä kuin tarttuvaa tautia.
T. Pienikokoinen nainen
Miksi ihmeessä? Pitäisikö minunkin vältellä komeita miehiä etsivää naista kuin tautia?
Kaikilla on omat mieltymyksensä, enkä ymmärrä miksi kukaan jaksaa valittaa toisen mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole, luut vaan on niin pienet.
t:155/38.5
Vierailija kirjoitti:
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Täällä 166cm / 53kg. En kyllä ole ajatellut, että olisin mikään harvinaisuus. Suunnilleen joka kauppareisulla vastaani tulee suunnilleen samankokoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyhyt, mutta en koe lyhyyttäni kauniiksi. Olen siis 150 cm. Ihailen pitkiä ja pitkäsäärisiä naisia. Menen tuohon painoluokkaankin mutta olen leveälanteinen ym niin en näytä kovin sirolta...
Eihän sillä ole merkitystä mitä sinä olet mieltä kun vastakkainen sukupuoli sen mielipiteensä sinusta muodostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu varmaan niistä tutkimuksista joiden mukaan miesten ihannenaisen pituus on 165cm. Minäkin sanon aina olevani 165cm, vaikka olen oikeasti 167cm. Ei toki parilla sentillä varmaan ole väliä, mutta uskon että se 165 vain kuulostaa miesten korvissa paremmalta, koska se on juuri se ihanne.
En usko, että tuossa on kyse mistään mielikuvavaikuttamisesta naisten kohdalla. Naisten pituus ei ole yleisesti miehille kovinkaan suuri asia, kunhan ovat miehiä lyhyempiä. Siten naiset eivät välttämättä edes muista tarkkaa pituuttaan, eikä heitä kiinnosta ottaa sitä selville. Heittävät siten vain jonkun pituuden ja ehkä vähän yläkanttiin, jotta se karsisi lyhyempiä miehiä, koska valtaosa naisista haluaa kuitenkin kohtalaisen pitkän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä on aina tietyt kliseet joita kannattaa välttää. Jos nainen on oikeasti tasan 165cm tai miehellä kyrpä on oikeasti tasan 20cm niin ollakseen uskottava kannattaa mielummin valehdella niitä mittojaan vähän kuin kertoa totuus jota kukaan ei usko vaikka olisikin kuinka totta.
Kiitos vinkistä! Olen oikeasti tasan 165 cm, tästä lähtien alan kirjoittamaan sen muodossa 164 cm.
Liian ravitsevaa ruokaa täällä pohjolassa saatavilla kun naisetkin kasvaa liian isoiksi miesten makuun :)
Minä olen tuon kokoinen, mutta olen ollut parisuhteessa teini-iästä saakka. Ehkä me vaan sitten ollaan kaikki jo varattuja. ;)