Missä kaikki pienikokoiset naiset?
Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.
Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.
Kommentit (262)
Hmm, mun mitta olisi tuossa haarukassa mutta paino meni yli joskus 12-vuotiaana kun murrosikä iski...
No minä olen 162cm ja 47kg, mutta olen epäsosiaalinen ja laiska, joten tuskin kelpaisin sinulle
Vierailija kirjoitti:
on meitä paljonkin. Emme kai ole seuraa vailla?
Missä se 1cm ylimääräistä haitaa..jos 165 ei kelpaa mutta 164 jo kelpaisi?
Tuolla logiikalla rajaa ei voisi vetää mihinkään
Olin tinderissä kun olin 165 cm 45 kg ja 26 v. Kai mä sitten olen jo niin vanha etten kellekkään kelpaa. Tosin enää en ole Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse tuota kokoa joskus. Oma kokemus oli että tuli turvaton olo kun miehet flirtatessaan korostivat vain kokoani ja puhuivat siitä koko ajan. Joku myönsi uneksineensa että saisi "tarpeeksi pienikokoisen naisen" jne. - kyllähän se aika karmivalta kuulostaa. Ensinnäkin suomalaiset sekä miehet että naiset ovat luonnostaan vähän isompirakenteisia koska sitä on ennen tarvittu että selvittiin.
Toisekseen jos pienuus on niin iso diili niin käy mielessä että eihän mene fetissitasolle, kuten monella usein nämä fyysiset kriteerit menee (esim. nättien jalkojen vaatijalla on usein jalkafetissi jne.)
Tottakai käy myös mielessä että miksi tarvitsee itseään tosi paljon pienempikokoisen naisen... että häntä on helppo hallita kun hän on niin pieni ja siro? Ehkä oma minäkuva järkkynyt tai muuten seko joka kokee naiset uhaksi ja siksi tarvitsee mahdollisimman pienen koska pitää pieniä naisia jotenkin vähemmän uhkana?
En tiedä, melkoista keittiöpsykologiaahan tämä on mutta itseään ei voi suojella liikaa kun fetissin tyrkyttäjistä ja mahdollisista alistajista on kyse. :)
Aika kaukaa haettua jos lähtee yhdistämään halukkuutta hyväksikäyttöön ja naisen pienen koon ihailua. Miehet ovat niin paljon naisia vahvempia ja motorisesti lahjakkaampia, että nainen saa olla aika paljon miestä isompi ennen kuin hän voi laittaa miehelle vastaan fyysisessä väännössä.
Pieni nainen yksinkertaisesti tuntuu paremmalta sylissä. Tuntuu ihanalta laittaa käsi kapean vyötärön ympäri ja ottaa naista kädestä, kun tämän käsi on omaani pienempi. Pieni nainen myös tuntuu mukavammalta, kun hän makoilee sylissä. Hänet on helpompi nostaa syliin, eikä se tunnu urheilusuoritukselta.
Jykevämmän naisen kanssa tuntuu, että olenko tässä naisen kanssa lainkaan. Varmaan samaa ongelmaa ei olisi jos olisi itse todella isokokoinen, mutta tällä hieman alle 180cm rungolla ja kohtalaisen hoikalla, mutta silti jäntevällä olemuksella moni nainen tuntuu liian isolta.
Hrr, toivottavasti ei tavata ikinä. Juuri tätä minäkin tarkoitin, sitä pienempää naista haetaan sen takia että voitaisiin nostella AIKUISTA IHMISTÄ syliin kuin jotain nukkea ettei vaan tunnu epämiehekkäältä.
Mieheni sanoi, ettei ikinä huolisi alle 180 cm naista. Pitää amatsoneista!
On katsos itsetunto kohdillaan.
Ei mies niin pitkä ole, ainoastaan 185.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.
Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja.
Minua ovat miehet aina haukkuneet ja nimitelleet lyhyyden takia.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on meitä paljonkin. Emme kai ole seuraa vailla?
Missä se 1cm ylimääräistä haitaa..jos 165 ei kelpaa mutta 164 jo kelpaisi?
Tuolla logiikalla rajaa ei voisi vetää mihinkään
Ei saisi varmaan sitten koskaan käyttää kenkiäkään, joissa yhden sentin enemmän korkoa.
Ei missiksikään pienet naiset kelpaa.
..eikä varsinkaan malliksi.
Lähinnä epävarmojen miesten unelmia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse tuota kokoa joskus. Oma kokemus oli että tuli turvaton olo kun miehet flirtatessaan korostivat vain kokoani ja puhuivat siitä koko ajan. Joku myönsi uneksineensa että saisi "tarpeeksi pienikokoisen naisen" jne. - kyllähän se aika karmivalta kuulostaa. Ensinnäkin suomalaiset sekä miehet että naiset ovat luonnostaan vähän isompirakenteisia koska sitä on ennen tarvittu että selvittiin.
Toisekseen jos pienuus on niin iso diili niin käy mielessä että eihän mene fetissitasolle, kuten monella usein nämä fyysiset kriteerit menee (esim. nättien jalkojen vaatijalla on usein jalkafetissi jne.)
Tottakai käy myös mielessä että miksi tarvitsee itseään tosi paljon pienempikokoisen naisen... että häntä on helppo hallita kun hän on niin pieni ja siro? Ehkä oma minäkuva järkkynyt tai muuten seko joka kokee naiset uhaksi ja siksi tarvitsee mahdollisimman pienen koska pitää pieniä naisia jotenkin vähemmän uhkana?
En tiedä, melkoista keittiöpsykologiaahan tämä on mutta itseään ei voi suojella liikaa kun fetissin tyrkyttäjistä ja mahdollisista alistajista on kyse. :)
Aika kaukaa haettua jos lähtee yhdistämään halukkuutta hyväksikäyttöön ja naisen pienen koon ihailua. Miehet ovat niin paljon naisia vahvempia ja motorisesti lahjakkaampia, että nainen saa olla aika paljon miestä isompi ennen kuin hän voi laittaa miehelle vastaan fyysisessä väännössä.
Pieni nainen yksinkertaisesti tuntuu paremmalta sylissä. Tuntuu ihanalta laittaa käsi kapean vyötärön ympäri ja ottaa naista kädestä, kun tämän käsi on omaani pienempi. Pieni nainen myös tuntuu mukavammalta, kun hän makoilee sylissä. Hänet on helpompi nostaa syliin, eikä se tunnu urheilusuoritukselta.
Jykevämmän naisen kanssa tuntuu, että olenko tässä naisen kanssa lainkaan. Varmaan samaa ongelmaa ei olisi jos olisi itse todella isokokoinen, mutta tällä hieman alle 180cm rungolla ja kohtalaisen hoikalla, mutta silti jäntevällä olemuksella moni nainen tuntuu liian isolta.
Hrr, toivottavasti ei tavata ikinä. Juuri tätä minäkin tarkoitin, sitä pienempää naista haetaan sen takia että voitaisiin nostella AIKUISTA IHMISTÄ syliin kuin jotain nukkea ettei vaan tunnu epämiehekkäältä.
En tiedä millaisessa parisuhteessa sinä olet, mutta kyllä minulla on ainakin tapana ottaa tyttöystäväni aika usein syliin esimerkiksi elokuvaa katsoessa. Ei kai sillä niin väliä ole jos molemmilla on erilliset tuolit ja toisiin kosketaan vain kun tehdään lapset.
Palsta kuhisee läskejä, joten sohaisit ampparipesää aloituksellasi.
Naiset on niin kateellisia. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.
Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja.
Minua ovat miehet aina haukkuneet ja nimitelleet lyhyyden takia.
ohis
Et ole ymmärtänyt sen olevan kehumista.
Saman huomannut, minua yli 10 vuotta nuoremmat naiset ovat amatsooneja minuun ja omiin ystäviin verrattuna. Olen 28v, 157cm ja 49kg.
Vauraus ja pituus kulkee käsi kädessä. Vauraiden sukujen jälkeläiset ovat keskimäärin pidempiä. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit liian pitkälle noiden peukkujen kanssa. Annoit aivan liikaa peukkuja ylös viestillesi suhteessa ketjun muiden viestien saamiin peukkuihin ja siten paljastit peukuttavasi omaa kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vauraus ja pituus kulkee käsi kädessä. Vauraiden sukujen jälkeläiset ovat keskimäärin pidempiä. Fakta.
Totta, mutta tuo faktasi ei liity oikeastaan mitenkään ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin kateellisia. Huoh...
Lyhyydestä ei kukaan todellakaan ole kateellinen. Hoikkuudesta ja siroudesta ehkä.
Täällä yksi 162 cm 50 kg. Enkä ole edes tuttavaporukan pienin nainen et kyllä meitä löytyy ihan Suomestakin.