Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki pienikokoiset naiset?

Vierailija
23.04.2017 |

Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.

Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.

Kommentit (262)

Vierailija
61/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 156cm ja alle 50kg ja kuulen huomauttelua pienuudestani, ihan kun huomauttelemalla muuttuisin isommaksi. Voisin kyllä olla hitusen pidempi, mutta toistaiseksi on myös löytynyt miehiä, joille pieni ja siro kelpaa.

Vierailija
62/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tuota kokoa joskus. Oma kokemus oli että tuli turvaton olo kun miehet flirtatessaan korostivat vain kokoani ja puhuivat siitä koko ajan. Joku myönsi uneksineensa että saisi "tarpeeksi pienikokoisen naisen" jne. - kyllähän se aika karmivalta kuulostaa. Ensinnäkin suomalaiset sekä miehet että naiset ovat luonnostaan vähän isompirakenteisia koska sitä on ennen tarvittu että selvittiin.

Toisekseen jos pienuus on niin iso diili niin käy mielessä että eihän mene fetissitasolle, kuten monella usein nämä fyysiset kriteerit menee (esim. nättien jalkojen vaatijalla on usein jalkafetissi jne.)

Tottakai käy myös mielessä että miksi tarvitsee itseään tosi paljon pienempikokoisen naisen... että häntä on helppo hallita kun hän on niin pieni ja siro? Ehkä oma minäkuva järkkynyt tai muuten seko joka kokee naiset uhaksi ja siksi tarvitsee mahdollisimman pienen koska pitää pieniä naisia jotenkin vähemmän uhkana?

En tiedä, melkoista keittiöpsykologiaahan tämä on mutta itseään ei voi suojella liikaa kun fetissin tyrkyttäjistä ja mahdollisista alistajista on kyse. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vältellään teitä pienikokoisia naisia metsästäviä kuin tarttuvaa tautia.

T. Pienikokoinen nainen

Miksi ihmeessä? Pitäisikö minunkin vältellä komeita miehiä etsivää naista kuin tautia?

Kaikilla on omat mieltymyksensä, enkä ymmärrä miksi kukaan jaksaa valittaa toisen mieltymyksistä.

Etkö oikeasti keksi miksi? No anna kun kerron: samat henkilöt vittuilevat usein siitä pituudesta kun kyseinen nainen ei ole paikalla. Kaikki kauppakassit ja tavarat melkeinpä revitään käsistä ettei se pienikokoinen nainen vaan reväyttäisi pienenpieniä käsiään tai rasittuisi. Olen lyhyt sairauden takia, olisiko sinusta kivaa jos joku tapailisi sinua koska olet pitkä hontelo luikku vaikkapa kasvuhäiriön takia? Kun kuulet inhottavia kommentteja koostasi koko elämäsi, viimeinen asia jota haluat on seurustella sellaisen henkilön kanssa jonka ensisijainen kriteeri kanssasi ololle on pituutesi.

Kun joku tulee esim siellä baarissa selittämään että olenpa minä ihanan pieni tai söpö tai muuta koen sen samanlaisena kuin että joku tulee ihastelemaan isoja rintojani. Totaali turn off tarttua johonkin ulkoiseen seikkaan mihin en voi edes vaikuttaa.

Vierailija
64/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa pientä muijaa, jos haluaa komeita pitkiä poikia.

Vierailija
65/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että jollekin kelpaa sirot naiset.

Vierailija
66/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pienet pakolaiset, joille kerätään miesten S-koon vaatteita tuskin kokee suurta naismenestystä. Hassua, kun ovat päätä lyhyempiä :D

67/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.

Onnea ap tulevaan suhteeseen!

Eihän ole, välttämättä. Terve paino. Ja paino ei aina kerro syömishäiriöstä. Minkä kokoisella tahansa voi olla syömishäiriö.

Vierailija
68/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todella laihoja kuitenkin. Alakoulusta voit löytää enemmän tuon kokoisia.

Kyllä tuollaisia naisia toisinaan löytää, mutta harvassa ovat. Jos baarista sattuu löytymään, niin voit olla varma, että en ole ainoa heitä yrittämässä. Tämä selittää aasialaisten naisten suosiota. He ovat usein mukavan pienikokoisia, vaikka he eivät keskimäärin ole ehkä kasvoiltaan yhtä kauniita kuin pohjoismaalaiset. 

Olen eri mieltä. Kyllä pitkät naiset kiinnittävät enemmän miesten huomiota kuin lyhyet. Kokemusta on.

160cm/50kg

Niin no heidät luonnollisesti näkee helpommin väkijoukosta. Se ei tarkoita, että miehet olisivat enemmän kiinnostuneita heistä. 

Vierailija
69/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa pientä muijaa, jos haluaa komeita pitkiä poikia.

Entä jos haluaa nättejä pieniä tyttöjä? 

Vierailija
70/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse tuota kokoa joskus. Oma kokemus oli että tuli turvaton olo kun miehet flirtatessaan korostivat vain kokoani ja puhuivat siitä koko ajan. Joku myönsi uneksineensa että saisi "tarpeeksi pienikokoisen naisen" jne. - kyllähän se aika karmivalta kuulostaa. Ensinnäkin suomalaiset sekä miehet että naiset ovat luonnostaan vähän isompirakenteisia koska sitä on ennen tarvittu että selvittiin.

Toisekseen jos pienuus on niin iso diili niin käy mielessä että eihän mene fetissitasolle, kuten monella usein nämä fyysiset kriteerit menee (esim. nättien jalkojen vaatijalla on usein jalkafetissi jne.)

Tottakai käy myös mielessä että miksi tarvitsee itseään tosi paljon pienempikokoisen naisen... että häntä on helppo hallita kun hän on niin pieni ja siro? Ehkä oma minäkuva järkkynyt tai muuten seko joka kokee naiset uhaksi ja siksi tarvitsee mahdollisimman pienen koska pitää pieniä naisia jotenkin vähemmän uhkana?

En tiedä, melkoista keittiöpsykologiaahan tämä on mutta itseään ei voi suojella liikaa kun fetissin tyrkyttäjistä ja mahdollisista alistajista on kyse. :)

Aika kaukaa haettua jos lähtee yhdistämään halukkuutta hyväksikäyttöön ja naisen pienen koon ihailua. Miehet ovat niin paljon naisia vahvempia ja motorisesti lahjakkaampia, että nainen saa olla aika paljon miestä isompi ennen kuin hän voi laittaa miehelle vastaan fyysisessä väännössä.

Pieni nainen yksinkertaisesti tuntuu paremmalta sylissä. Tuntuu ihanalta laittaa käsi kapean vyötärön ympäri ja ottaa naista kädestä, kun tämän käsi on omaani pienempi. Pieni nainen myös tuntuu mukavammalta, kun hän makoilee sylissä. Hänet on helpompi nostaa syliin, eikä se tunnu urheilusuoritukselta.

Jykevämmän naisen kanssa tuntuu, että olenko tässä naisen kanssa lainkaan. Varmaan samaa ongelmaa ei olisi jos olisi itse todella isokokoinen, mutta tällä hieman alle 180cm rungolla ja kohtalaisen hoikalla, mutta silti jäntevällä olemuksella moni nainen tuntuu liian isolta. 

Vierailija
71/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko abortoida poikasikiöt?

Vierailija
72/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tietoni 159/46 ikä 28, tosin rakkaus löytyi jo ja tindertili poistettu. ^^,

Vierailija
73/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä ainaki yksi 162cm / 46kg

Vierailija
74/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipituus kasvaa, kun elintaso nousee. Vaikuttaa myös älyyn. Ravinnolla on merkitystä.

Voi olla, että joku huonommin menestynyt suku näkyy vielä tänäpäivänäkin pituuden puutteena.

Vierailija
75/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160 cm ja 46 kg :) ikää 25 eli kyllä meitä siroja löytyy muualtakin kuin alakoulusta (aasiakin täynnä!) Rinnat löytyy mutta mahamakkaroita ei.

minulla on myös pari pientä kaveria, mutta jokainen meistä on varattu. Sirot naiset saavat kokemukseni mukaan varsin paljon huomiota miehiltä joten siitä syystä ei varmaan Tinderistä löydy.

Vierailija
76/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Paremmissa piireissä ihmiset ovat pidempiä.

Vierailija
77/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mittoihin helposti mahtuva vajaa 30v. Aina olen sinkkuna ollut eli ap on lähes ainoa laatuaan tai todella nirso naaman suhteen. Masentavaa.

Vierailija
78/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys ja sirous ovat eri asioita.

Vierailija
79/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien pressavaaleissakin aina pidempi ehdokas on voittanut.

Vierailija
80/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmoissa huomaa kun epävarma johtaja palkkaa itseään lyhyempiä miehiä.

Niin näkyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän