Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki pienikokoiset naiset?

Vierailija
23.04.2017 |

Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.

Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.

Kommentit (262)

Vierailija
41/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todella laihoja kuitenkin. Alakoulusta voit löytää enemmän tuon kokoisia.

Kyllä tuollaisia naisia toisinaan löytää, mutta harvassa ovat. Jos baarista sattuu löytymään, niin voit olla varma, että en ole ainoa heitä yrittämässä. Tämä selittää aasialaisten naisten suosiota. He ovat usein mukavan pienikokoisia, vaikka he eivät keskimäärin ole ehkä kasvoiltaan yhtä kauniita kuin pohjoismaalaiset. 

Olen eri mieltä. Kyllä pitkät naiset kiinnittävät enemmän miesten huomiota kuin lyhyet. Kokemusta on.

160cm/50kg

Vierailija
42/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.

Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja. 

Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.

Se johtuu varmaan niistä tutkimuksista joiden mukaan miesten ihannenaisen pituus on 165cm. Minäkin sanon aina olevani 165cm, vaikka olen oikeasti 167cm. Ei toki parilla sentillä varmaan ole väliä, mutta uskon että se 165 vain kuulostaa miesten korvissa paremmalta, koska se on juuri se ihanne.

Minä olen joskus lukenut jonkun treffipalstan omasta tutkimuksesta jonka mukaan 156-159cm pituiset naiset olisivat todella vähissä ja naisia joiden pituus on 161cm löytyy taas suunnaton määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 164 cm ja 52 kg, mutta löytyy lapsi.

Vierailija
44/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vältellään teitä pienikokoisia naisia metsästäviä kuin tarttuvaa tautia.

T. Pienikokoinen nainen

Miksi ihmeessä? Pitäisikö minunkin vältellä komeita miehiä etsivää naista kuin tautia?

Kaikilla on omat mieltymyksensä, enkä ymmärrä miksi kukaan jaksaa valittaa toisen mieltymyksistä.

Etkö oikeasti keksi miksi? No anna kun kerron: samat henkilöt vittuilevat usein siitä pituudesta kun kyseinen nainen ei ole paikalla. Kaikki kauppakassit ja tavarat melkeinpä revitään käsistä ettei se pienikokoinen nainen vaan reväyttäisi pienenpieniä käsiään tai rasittuisi. Olen lyhyt sairauden takia, olisiko sinusta kivaa jos joku tapailisi sinua koska olet pitkä hontelo luikku vaikkapa kasvuhäiriön takia? Kun kuulet inhottavia kommentteja koostasi koko elämäsi, viimeinen asia jota haluat on seurustella sellaisen henkilön kanssa jonka ensisijainen kriteeri kanssasi ololle on pituutesi.

Vierailija
45/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että joku tykkää.

Tunnen ahdustusta pienuudestani (siroudestani) näinä läski- ja hehtaariperseaikoina. Tuntuu, että pitäisi olla pikkuisen lihava, että kelpaisi. T. 166/52

Vierailija
46/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Olen 156 cm ja 55 kg, ikää 48 vuotta ja sinkku. 

Ai, ei kelpaa vai. 

Vierailija
47/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm ja hoikimmillani aikuisiässä painoin 47-48 kg, tosin oloni oli siinä painossa surkea (laihduin parisuhde-erokriisissä). Sittemmin se vakiintui noin 53 kiloon, kunnes 40 vuotta täytettyäni ampaisi ylös vauhdilla. Anyway, tuolloin olin sekä nettideiteissä että usein baareissa ja eiköhän nykyisin kokoisiani naisia löydy ihan noista samoista paikoista.

Vierailija
48/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.

Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja. 

Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.

Ehkä 160-164 cm pitkien naisten ei tarvitse hakea seuraa Tinderistä.

Vierailija
49/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat ihania siksi, että he ovat tyttömäisen naisellisia :) Kontrasti suomalaisnaisiin yleensä on on huomattava.

Vierailija
50/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, tosin olen varattu.

Vierailija
51/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ahdustusta pienuudestani (siroudestani) näinä läski- ja hehtaariperseaikoina. Tuntuu, että pitäisi olla pikkuisen lihava, että kelpaisi. T. 166/52

No et ole kyllä pieni (166cm on naisten keskipituus) ja on rumaa haukkua toisia, paskakasa.

Vierailija
52/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.

Onnea ap tulevaan suhteeseen!

Hei anteeksi!

Tässä piti lukea 40kg, ei 50kg.

t.viestin kirjoittaja

Vierailija
53/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit, että naisten painoa voi olla vaikea määrittää ulkonäöstä.

Rinnanympärys, vyötärö ja lantiomittakriteerit kertoisi paremmin, mitä etsit.

Vierailija
54/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ole kyllä pieni (166cm on naisten keskipituus) ja on rumaa haukkua toisia, paskakasa.

Kyllä mä olen tosi pieni, vaikken ole erityisen lyhyt. Hento ja siro.

Vierailija
55/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parhaat on varattuja. Pitäisi ap:n jo se tietää. Ja niitä pidempiaikaisia on turha tinderistä etsiä joten unohdappa naiset.

Terv,mies

Vierailija
56/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 156cm ja 55kg. Kannattaa tosiaan muistaa että ruumiinrakenne kertoo naisesta enemmän, kuin paino. Kokoiseni nainen näyttää ihan erilaiselta jos ei ole lantiota tai rintoja verrattuna saman painoiseen mutta muodokkaaseen yksilöön.

Vierailija
57/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.

Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.

Minä olen 158/50kg. Minkälaiset mitat on itselläsi?

Vierailija
58/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40kg? Oletko jotenkin vajaaälyinen?

Vierailija
59/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä oon! Tosin en sua varten. :-)

Vierailija
60/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11-vuotiaani menisi tuohon alimpaan haarukkaan 150 cm ja 40 kg, luokkansa pienimpiä.

Tämä kertoo aika hyvin mistä puhun. Suomalaisten koko on lähtenyt täysin käsistä. 

Sulla on älli lähtenyt käsistä😊 mulla ois täällä kotona 12v POIKA, joka on 150cm ja 35kg. Ja -2 käyrällä.. Itse oon 162 ja 60kg ja kaikki ratkuttaa, miten laiha olen. Omasta mielestä liikaa on 2-3kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä