Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitness-ihmisillä oltava "puhdasta ruokaa", mutta ei kun jauhot sheikkeriin??????

Vierailija
23.04.2017 |

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt tätä omituista ravintoon suhtautumista, joka monilla fitness-harrastajilla on. Salilla treenaaminen on itsellekin jo kauan ollut tuttua, joten nyt ei kannata vetää kateellinen läski-korttia. Mutta siis se itse aihe; ollaan kauhean tarkkoja siitä, että ruoka on "puhdasta", hyihyi mitään valmisruokia ainakaan ja töihinkin kuskataan muovipurkeissa pelkkää riisiä kera kuivan kanan kera ja muutama parsakaalinpala siinä päällä ja ooh kun on parasta ikinä. Ja sitten kahvitunnilla rahkaa, jossa on MAKEUTUSAINETTA. Ja sitten väserretään sheikkerissä tehtäviä jauhojuomia, joissa on makeutusaineita ja väriaineita. Proteiinipatukat ne vasta suosittuja ovatkin, huolimatta kohtuullisesta määrästä erilaisia lisäaineita ja makeutusaineita.

Mikä tässä on logiikkana? Mouhotaan puhtaasta ruoasta, mutta tämä pätee vain siihen mitä on lautasella? Muuten voi syödä mitä tahansa E-koodistoa eikä haittaa yhtään?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön puhdasta ruokaa, vain ja ainoastaan. En harrasta mitään muuta urheilulajia kuin joogaa mutten sellaista nykyaikaista commercial-joogaa missä yritetään päästä mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Olen hoikka ja minulla näkyvät lihakset kauniisti ilman että näytän fitness-tyypiltä. 

Jos on puhdas ruokavalio siihen ei kuulu maito eikä viljat, ei palkokasvit joten ei myöskään soija. Lihoista kelpaa hyvin pieni määrä lammasta sekä nautaa. Kala ja kananmunat, pähkinät ja marjat, osa hedelmistä ja vihanneksista muttei kaikki. Ihmisen ei oikeasti tarvitse juoda muuta kuin vettä. Koskaan. Elänyt näin yli 5 vuotta. Ei mitään terveysongelmia, ei ulkonäköongelmia:)

Mitä enemmän treenaat äärirajoille sitä nuorempana sydän pysähtyy.

Vierailija
62/67 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mun treenistä meinannu tulla mitää ku bodariäijät kuulostivat puhuessaan aivan tikulta ja takulta 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo popparit esiin mutta lopetin lukemisen kohtaan "en ole katellinen". Kyllä sä oot :D

Vierailija
64/67 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin jo popparit esiin mutta lopetin lukemisen kohtaan "en ole katellinen". Kyllä sä oot :D

Miksi pitäisi kadehtia?

Vierailija
65/67 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myös kysyä kateellinen mistä? Niistä rypyistä mitä 20v. Fitness misut on täynnä? Silmäpusseista ainakin olen kateellinen. Vaiko siitä että kaikki pitää punnita ja syödä yksitoikkoisesti.. Vaiko siitä että on kuolemaksi jos jää salikäynti väliin..

Vai voisiko sitä olla onnellinen kun syö normaalia kotiruokaa, käy salilla ja lenkillä kun huvittaa. Maailma ei kaadu jos ottaa kahvin kanssa muffinssin. Vartalo on normaali ja iho hehkeä, ei ole niitä ryppyjäkään ainakaan vielä :)

Vierailija
66/67 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas :)

Vierailija
67/67 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen myös tuota Nutellaa... fitnesspiireissä enemmän tai vähemmän vuosikausia pyörineenä en ole ikinä kuullut nutellaa pidettävän terveellisenä. Hyväähän se toki on :D Eikä se käsittääkseni hiilaritankkaukseenkaan oikein sovi, koska ainakin viimeksi kun olen tankkauksia tehnyt, oli suotavaa että ne ovat vähärasvaisia?

Vai onko tässä nyt joku kirjoittaja sotkenut Nutellan ja pennut butterin (en tiedä mitä se on suomeksi, pähkinävoita?) keskenään?

Peanut butter = maapähkinävoi.

Ja nutellaa kyllä useampikin kiskoo, en kyllä tiedä miksi, mutta kun se purkki hommataan niin siitä kyllä sitten intoillaan nioin ettei mitään määrää.

Ei se kyllä ole edes hyvää, kammottavan rasvaista ja makeaa. Leivonnassa toimii, mutta jos sitä tarvitsisi johonkin keksin päälle laittaa saati syödä sellaisenaan niin yöh.

Minusta se on hyvää hedelmien ja marjojen kanssa. Meillä lapset syö sitä aika paljon, ovat etelässä oppineet. Mutta fitness-ihmisten parissa en ole ikinä siitä kuullut, enkä edes googlettamalla löytänyt kuin jonkun yhden blogin missä sitä syötiin avokadon (?) kanssa.

Kyllä tällä Nutella-meuhkaajalla on nyt mennyt puurot ja vellit sekaisin. Ei yksikään tietämäni  fitnessiin hurahtanut ihminen mitään Nutellaa kaipaile. Kyseessä on oltava maapähkinävoi, joka on kyllä aivan eri asia kuin tuo sokerimössö.

Paitsi että tuossa teeveen Fitness-dokumentissakin mainittiin Nutella. Että kukakohan ei nyt tiedä mitä selittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi