Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi voileipäkakku on niin aliarvostettua?

Vierailija
23.04.2017 |

Itse en tiedä parempaa kuin juustoinen kinkkuvoileipäkakku.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ammattilainen kirjoitti:

Voileipäkakut ja voileivät ovat ns. idioottivarmoja tarjottavia, ne menee aina hyvin kaupaksi. Siis kunhan ne on hyviä ja näyttäviä.

Tietysti juhlissa on aina nirppanokkia, niille ei käy mikään. Niin mulla on vaan ammattimainen 30 vuoden kokemus juhlien järjestämisestä. Mutta edelleen toimii kunnon voileipäkakut.

Pakostahan ihmiset niitä ottavat, suolaisen nälkäänsä. Irvistellen nieleskelevät.

No jos on hyvät kakut ja paljon muutakin suolaista tarjolla, niin kakkuja menee aina paljon, eli olet vaan nirppanokka osastoa.

Vierailija
82/86 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on tajuttoman hyvää!! Tarjoan sitä aina juhlissa ja nopeasti on koko kakku syöty. Harmi vaan, että voileipäkakut ovat niin kalliita. Minä en todellakaan kaipaa mitään muka-trendikkäitä wasabivirityksiä. Voileipäkakku on suurinta herkkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty voileipäkakku on hyvää. Kelpaa tarjota juhlassa ku juhlassa. 

Vierailija
84/86 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo koskaan tykännyt voileipäkakuista, mutta mun mielestä se on silti ihan yleinen ja sopiva ruoka juhliin :D Joku lihaton versio voisi ehkä olla ihan hyvä kun en lihasta pidä, mutta ei tule itsellä tehtyä ja muuallakaan ei ole vielä tullut vastaan.

Vierailija
85/86 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt muutamia näissä ketjuissa mainittuja täytteitä, joita on käytetty esimerkkeinä siitä miksi voileipäkakku on pahaa.

Esimerkiksi italiansalaatti. Ikinä en ole vielä törmännyt sellaiseen täytteeseen, joten kuinka yleinen se nyt voi olla?

Maksapasteijatäyte on tullut kerran vastaan. Kieltämättä ei noussut mun suosikiksi. Mutta miten yleinen tämäkään voi olla kun harvemmin on tullut törmättyä?

Kala ja tilli. En minäkään kalaa syö ja kalavoileipäkakku jää ottamatta. En nyt kuitenkaan sen perusteella haukkuisi kaikkia voileipäkakkuja. Yhtä loogista kuin sanoa "en tykkää mansikoista niin siksi kaikki makeat kakut on aina pahoja".

Ranskankermat, smetanat ym. Ymmärrän jos noista ei kaikki pidä. Itsellä on kuitenkin tullut vastaan mm tuorejuustotäytteinen ja meksikolaistyyppinen itsetehdyllä guacamolella täytetty voileipäkakku. Ei kaikki voileipäkakut ole samanlaisia.

Vierailija
86/86 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin voileipäkakkua, jos joskus olisi kasvisversiota tarjolla. Mutta ei, kun kinkkua, kalaa, katkarapuja... Rehellisesti sanottuna en hihku innosta ajatuksesta vaaleaa paahtoleipää lötkönä jossain majoneesitahnassa, mikä on minun mielikuvani voileipäkakuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi