Onko muka uskollisia miehiä enää?!
Erosin pettäjäpoikaystävästäni ja suuri osa ystävistäni elää parisuhteessa, joissa ukko pettää, on väkivaltainen tai kuormittaa perhettä ongelmillaan, joihin ei hae apua.
Mihin on kadonneet ihan tavalliset, terveet ja luotettavat miehet jotka arvostavat muita ihmisiä?
Kommentit (49)
Naiset ei vain kiinnostu sellaisista miehistä.
Kaikki beettamiehet ovat uskollisia kunnes omaa rakastaan kauniimpi tarjoaa itseään beetalle.
Vierailija kirjoitti:
No, olen kai sitten harvinaisuus. Ap
Onhan niitä. Itse en ole vaimoa pettänyt, enkä aio pettää jatkossakaan. Oon varmasti sitten outo mies mutta ajatus seksistä vieraan kanssa lähinnä puistattaa.
Onhan heitä, minulla ja kaveripiirissä monet ovat pitkässä, uskollisessa parisuhteessa. Totta kai ongelmiakin on joskus, niinku kaikissa ihmissuhteissa.
Ofkslg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelet pettäjämiesten kanssa jos et ole niistä kuitenkaan kiinnostunut?
Kyllä uskollisia miehiä on.Niitä jotka auttavat ja ottavat vastuun lapsistaan perheessä,tunnen useamman sellaisen.Eivät kyllä ole mitään sellaisia miehiä,joiden perässä naiset juoksevat.Älä valitse enään jännämiestä,niin teet itsellesi palveluksen.Ja turha on itseään lohdutella,että muka kaikki miehet pettää se on vaan itsensä huijaamista.Tietyt miestyypit pettää,eivät kaikki.Valitettavasti kohdallesi on osunut sellainen.
Mihin ovat kadonneet tavalliset, terveet ja luotettavat naiset.
Mies tekeytyy rikkaaksi menestyjäksi koska siten saa naisen kuin naisen kellistymään.
Ofkslg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aloituksesi kysymys kumpuaa kokemuksestasi, niin et ole harvinaisuus. Sinähän valitsit juuri niitä pettäjiä.
Sanot yhtä, mutta valitset toisin.
Itseasiassa useimmat tuollaiset miehet haluavat perheen ja ovat jo varattuja. Eli kyllä naiset kiinnostuu sellaisista miehistä.
Ofkslg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten erosit "pettäjämiehestä" etkä ollut pariutunut ei pettäjämiehen kanssa? sanat ja teot ei nyt kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ofkslg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelet pettäjämiesten kanssa jos et ole niistä kuitenkaan kiinnostunut?
Miesten? Erosin pettäjämiehestä, en miehistä. Olen nuori enkä harrasta kevytkenkäistä suhteesta suhteeseen hyppelyä. Mitkä sitten ovat petturin tuntomerkit? Jos nyt näitä ilmiselviä ei lasketa. Exästäni ei ainakaan huomannut mitään, ihan puun takaa tuli. Ap
Jaa no mun ystäväpiirissä sellaiset ovat enemmistönä. Seuransa voi valita...
Siveelliset naiset ja uskolliset miehet eivät kuulu tähän aikaan.
Pettäjät saavat naisia. Naisethan voisivat suosia uskollisia miehiä parinvalinnassa maissa joissa puolison saa valita vapaasti. Tiedä sitten miksi on näin mutta ilmeisesti pettäjiä ei, syystä tai toisesta, koeta todellisuudessa vastenmielisiksi puheista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät saavat naisia. Naisethan voisivat suosia uskollisia miehiä parinvalinnassa maissa joissa puolison saa valita vapaasti. Tiedä sitten miksi on näin mutta ilmeisesti pettäjiä ei, syystä tai toisesta, koeta todellisuudessa vastenmielisiksi puheista huolimatta.
Jaa se pettäjyys näkyy jotenkin naamasta vai? Kerropa meille muillekin tietosi, onko jokin tietty silmien väri paljastava tekijä?
Ofjs kirjoitti:
Erosin pettäjäpoikaystävästäni ja suuri osa ystävistäni elää parisuhteessa, joissa ukko pettää, on väkivaltainen tai kuormittaa perhettä ongelmillaan, joihin ei hae apua.
Mihin on kadonneet ihan tavalliset, terveet ja luotettavat miehet jotka arvostavat muita ihmisiä?
Jos ystäviesi parisuhteissa tapahtuu tuollaista ikävää, niin heidän elämänsä tuosta kaikesta johtuen on varmasti raskasta. Mutta kyllä meitä uskollisia ja hyviä miehiäkin on, ihan vapaaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä. Itse en ole vaimoa pettänyt, enkä aio pettää jatkossakaan. Oon varmasti sitten outo mies mutta ajatus seksistä vieraan kanssa lähinnä puistattaa.
Sattuuko sinulla olemaan sinkkumieskaveria joka ajattelee samoin?
Eivät ne ole minnekään kadonneet. Niihin ei vain tule niin kiinnittäneeksi huomiota kun eivät tee itsestään niin numeroa.