Onko muka uskollisia miehiä enää?!
Erosin pettäjäpoikaystävästäni ja suuri osa ystävistäni elää parisuhteessa, joissa ukko pettää, on väkivaltainen tai kuormittaa perhettä ongelmillaan, joihin ei hae apua.
Mihin on kadonneet ihan tavalliset, terveet ja luotettavat miehet jotka arvostavat muita ihmisiä?
Kommentit (49)
Järki hohoi. Joistakin ihmisistä toki näkyy heti, että luottaa ei kannata, mutta muuten se ei kyllä päälle päin näy kuka on uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Sun piirit taitaa olla aika wt
Tiedoksi vaan, että pettämistä, juopottelua ja perheväkivaltaa tapahtuu sosiaalisesta asemasta huolimatta :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät saavat naisia. Naisethan voisivat suosia uskollisia miehiä parinvalinnassa maissa joissa puolison saa valita vapaasti. Tiedä sitten miksi on näin mutta ilmeisesti pettäjiä ei, syystä tai toisesta, koeta todellisuudessa vastenmielisiksi puheista huolimatta.
Jaa se pettäjyys näkyy jotenkin naamasta vai? Kerropa meille muillekin tietosi, onko jokin tietty silmien väri paljastava tekijä?
Näkyy se, jos on silmät millä katsoa. Paitsi jos ei halua nähdä.
Olen minäkin pettäjiin, lutkiin ja sekopäihin sekaantunut, koska olivat hot hot hot. Mutta avoimin silmin, tietoisesti. En kysellyt onko muunlaisia naisia olemassa, itse nuo horot valitsin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kaikki beettamiehet ovat uskollisia kunnes omaa rakastaan kauniimpi tarjoaa itseään beetalle.
Ei pettämisessä ole yleensä kyse parempaan vaihtamisesta ainakaan miesten kohdalla. Kyse on pelkästään siitä, että kaipaa vaihtelua. Ei uutuudenviehätystä vastaan voi kauneudella taistella, vaan tasapainoinen ja miellyttävä parisuhde motivoi pysymään uskollisena. Jos mies ei koe saavansa parisuhteesta enää juuri mitään, niin pettämisen kynnys madaltuu. Joillekin pettäminen on jopa keino, jolla päättää parisuhde. Helpompi saada toinen vihaamaan ja jättämään kuin alkaa itse jättämään.
Pettäminen ei ole reilua, mutta aivan turha tehdä pettäjistä automaattisesti mitään ihmishirviöitä. Lähes jokainen ihminen pettää jos sopiva tilanne tulee kohdalle. Esimerkiksi jos minulle tarjoutuisi mahdollisuus harrastaa seksiä jonkun kuuluisan naisnäyttelijän kanssa, josta olen fantasioinut, niin erittäin todennäköisesti sen tekisin. Kokemus olisi niin ainutlaatuinen, että en haluaisi jättää sitä käyttämättä.
On paljon uskollisia miehiä, minä itse mukaan lukien. Naisia kuitenkin usein viehättää miehet, joilla on runsaasti vientiä ja mahdollisuuksia pettää. Tätä naiset eivät tietenkään ainakaan omalta kohdaltaan myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki beettamiehet ovat uskollisia kunnes omaa rakastaan kauniimpi tarjoaa itseään beetalle.
Ihmisellä joka jakaa toisia ihmisiä alfa tai beta ihmisiin, hänellä on asenteissa ja sisätä jotain todella pahasti rikki! Me ollaan kaikki vain erilaisia ihmisiä, ei mitään alfoja tai betoja. Joku toinen voi olla hyvä jossain, missä minä olen huono. Mutta hän taas ei tiedä todellakaan kaikkea mitä minä tiedän. Ei siis todellakaan mitään alfa/beta juttua, vaan kaksi erilaista ihmistä! Eteenkin miehet jaetaan helposti ns alfa ja beta uroksiin, sen mukaan miten haluttuja he sattuvat naisten keskuudessa olemaan. Tämä kertoo mielestäni "mami" suhteen epäonnistumisesta, jos miehen arvo mitataan naisen kautta! Sillä miten hyvä tai huono mies on, sillä ei ole mitään tekemistä naisten, tai naisensaamisen kanssa!
Vaikutelma, että pettäjiä olisi enemmän, tulee siitä, että yksi pettäjä pettää useampaa kumppania, pahimmat jopa useampaa yhtäaikaa.
Uskollinen on uskollinen vain yhdelle (kerrallaan).
Eli näitä pettäjiä (niin miehiä kuin naisiakin) liikkuu enemmän vapaana tai "vapaana".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät saavat naisia. Naisethan voisivat suosia uskollisia miehiä parinvalinnassa maissa joissa puolison saa valita vapaasti. Tiedä sitten miksi on näin mutta ilmeisesti pettäjiä ei, syystä tai toisesta, koeta todellisuudessa vastenmielisiksi puheista huolimatta.
Jaa se pettäjyys näkyy jotenkin naamasta vai? Kerropa meille muillekin tietosi, onko jokin tietty silmien väri paljastava tekijä?
Sä et tunnista varattua? Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vain kiinnostu sellaisista miehistä.
Tämä. Jos miettii ketkä omassa tuttavapiirissä ovat kaikkein luotettavimmat henkilöt, niin kaikki paitsi yksi ovat ikisinkkumiehiä
Mistäpä ikisinkusta tietäisi, että pettäisikö se parisuhteessa vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos miettii ketkä omassa tuttavapiirissä ovat kaikkein luotettavimmat henkilöt, niin kaikki paitsi yksi ovat ikisinkkumiehiä
Aloita miettimällä millaiset mahdollisuudet hänellä on saada naisia.
Ofjs kirjoitti:
Erosin pettäjäpoikaystävästäni ja suuri osa ystävistäni elää parisuhteessa, joissa ukko pettää, on väkivaltainen tai kuormittaa perhettä ongelmillaan, joihin ei hae apua.
Mihin on kadonneet ihan tavalliset, terveet ja luotettavat miehet jotka arvostavat muita ihmisiä?
Pitäiskö sun vaan hakea ukkosi jostain muualta kuin alakerran kuppilasta tai sit niitä punttisalien pilleripäitä?
Et voisko tosiaan olla vika siinä että sinä ihan itse valkkaat oman seurasi.
Ei sellainenkaan mies mitenkään hurmaava ole joka on pettämättä vain siksi ettei ole tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita miettimällä millaiset mahdollisuudet hänellä on saada naisia.
Omasta kaveripiiristä löytyy tapaus joka alkoi seurustella ensimmäisen kerran reilusti päälle kolmekymppisenä. Parisuhteen myötä löytyi pitkään kadoksissa ollut itseluottamus ja muutenkin oli kaikin puolin kuin uusi mies ja huomiota alkoi tietysti tulla muiltakin naisilta. Neljä vuotta myöhemmin nainen lähti kävelemään kun paljastui, että tämä entinen ujo hissukka oli pyöritellyt tämän selän takana ainakin kolmea muutakin naista.
tl:dr jos saa yhden, voi saada toisenkin ja se ensimmäinen usein lisää itseluottamusta ja siten mahdollisuuksia siihen toiseenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tunnista varattua? Ok
Ai sen näkee myös naamasta, jos seurustelee? Aikamoisia velhoja olette :D
suomen uskollisin mies on täällä ja tää on tosi
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole reilua, mutta aivan turha tehdä pettäjistä automaattisesti mitään ihmishirviöitä. Lähes jokainen ihminen pettää jos sopiva tilanne tulee kohdalle. Esimerkiksi jos minulle tarjoutuisi mahdollisuus harrastaa seksiä jonkun kuuluisan naisnäyttelijän kanssa, josta olen fantasioinut, niin erittäin todennäköisesti sen tekisin. Kokemus olisi niin ainutlaatuinen, että en haluaisi jättää sitä käyttämättä.
Ihan vaan tiedoksesi, miehet ei unelmoi "kuuluisista näyttelijöistä", kuten naiset. Kuuma pakkaus on kuuma pakkaus, status ei vaikuta miehiin kuten se vaikuttaa naisiin. Tästä tietää että olet nainen.
Paatunut ukkomies kirjoitti:
On paljon uskollisia miehiä, minä itse mukaan lukien. Naisia kuitenkin usein viehättää miehet, joilla on runsaasti vientiä ja mahdollisuuksia pettää. Tätä naiset eivät tietenkään ainakaan omalta kohdaltaan myönnä.
Niitä mahdollisuuksia on, kun kertoo naisille mitä naiset haluaa kuulla. Pelaa naisia. Rehellinen mies ei tee tätä, ja suhteessa olleessaan sulkee vieraan avauksen, eikä tietenkään tee omia avauksia.
Mulla on uskollinen mies, ei ole pettänyt ja tiedän ettei tule pettämään, meillä molemmilla samanlainen moraali. Kyllä niitä jostain löytyy, aika hankalasti kyllä mutta jos jaksaa etsiä nii se kannattaa. Ja usein ne hyvät miehet ei ole niitä kaikista parhaimman näköisiä että ei kannata tuijottaa niitä helvetin komeita joiden ympärillä naisia riittää koska niillä juuri nousee se "valta" päähän ja käyttävät vain naisia hyväkseen. En osaa sanoa mistä niitä hyviä löytää, ne vain tulee sattumalta tielle ku ei osaa odottaa.