Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka uskollisia miehiä enää?!

Ofjs
23.04.2017 |

Erosin pettäjäpoikaystävästäni ja suuri osa ystävistäni elää parisuhteessa, joissa ukko pettää, on väkivaltainen tai kuormittaa perhettä ongelmillaan, joihin ei hae apua.
Mihin on kadonneet ihan tavalliset, terveet ja luotettavat miehet jotka arvostavat muita ihmisiä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ole minnekään kadonneet. Niihin ei vain tule niin kiinnittäneeksi huomiota kun eivät tee itsestään niin numeroa.

Vierailija
2/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei vain kiinnostu sellaisista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki beettamiehet ovat uskollisia kunnes omaa rakastaan kauniimpi tarjoaa itseään beetalle.

Vierailija
4/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, olen kai sitten harvinaisuus. Ap

Vierailija
5/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Itse en ole vaimoa pettänyt, enkä aio pettää jatkossakaan. Oon varmasti sitten outo mies mutta ajatus seksistä vieraan kanssa lähinnä puistattaa.

Vierailija
6/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heitä, minulla ja kaveripiirissä monet ovat pitkässä, uskollisessa parisuhteessa. Totta kai ongelmiakin on joskus, niinku kaikissa ihmissuhteissa.

Vierailija
7/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ofkslg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustelet pettäjämiesten kanssa jos et ole niistä kuitenkaan kiinnostunut?

Vierailija
8/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskollisia miehiä on.Niitä jotka auttavat ja ottavat vastuun lapsistaan perheessä,tunnen useamman sellaisen.Eivät kyllä ole mitään sellaisia miehiä,joiden perässä naiset juoksevat.Älä valitse enään jännämiestä,niin teet itsellesi palveluksen.Ja turha on itseään lohdutella,että muka kaikki miehet pettää se on vaan itsensä huijaamista.Tietyt miestyypit pettää,eivät kaikki.Valitettavasti kohdallesi on osunut sellainen.

Vierailija
9/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ovat kadonneet tavalliset, terveet ja luotettavat naiset.

Mies tekeytyy rikkaaksi menestyjäksi koska siten saa naisen kuin naisen kellistymään.

Vierailija
10/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ofkslg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aloituksesi kysymys kumpuaa kokemuksestasi, niin et ole harvinaisuus. Sinähän valitsit juuri niitä pettäjiä.

Sanot yhtä, mutta valitset toisin.

Vierailija
11/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa useimmat tuollaiset miehet haluavat perheen ja ovat jo varattuja. Eli kyllä naiset kiinnostuu sellaisista miehistä.

Vierailija
12/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ofkslg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten erosit "pettäjämiehestä" etkä ollut pariutunut ei pettäjämiehen kanssa? sanat ja teot ei nyt kohtaa.

Vierailija
13/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ofkslg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seurustelet pettäjämiesten kanssa jos et ole niistä kuitenkaan kiinnostunut?

Miesten? Erosin pettäjämiehestä, en miehistä. Olen nuori enkä harrasta kevytkenkäistä suhteesta suhteeseen hyppelyä. Mitkä sitten ovat petturin tuntomerkit? Jos nyt näitä ilmiselviä ei lasketa. Exästäni ei ainakaan huomannut mitään, ihan puun takaa tuli. Ap

Vierailija
14/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mun ystäväpiirissä sellaiset ovat enemmistönä. Seuransa voi valita...

Vierailija
15/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveelliset naiset ja uskolliset miehet eivät kuulu tähän aikaan.

Vierailija
16/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät saavat naisia. Naisethan voisivat suosia uskollisia miehiä parinvalinnassa maissa joissa puolison saa valita vapaasti. Tiedä sitten miksi on näin mutta ilmeisesti pettäjiä ei, syystä tai toisesta, koeta todellisuudessa vastenmielisiksi puheista huolimatta.

Vierailija
17/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun piirit taitaa olla aika wt

Vierailija
18/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät saavat naisia. Naisethan voisivat suosia uskollisia miehiä parinvalinnassa maissa joissa puolison saa valita vapaasti. Tiedä sitten miksi on näin mutta ilmeisesti pettäjiä ei, syystä tai toisesta, koeta todellisuudessa vastenmielisiksi puheista huolimatta.

Jaa se pettäjyys näkyy jotenkin naamasta vai? Kerropa meille muillekin tietosi, onko jokin tietty silmien väri paljastava tekijä?

Vierailija
19/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ofjs kirjoitti:

Erosin pettäjäpoikaystävästäni ja suuri osa ystävistäni elää parisuhteessa, joissa ukko pettää, on väkivaltainen tai kuormittaa perhettä ongelmillaan, joihin ei hae apua.

Mihin on kadonneet ihan tavalliset, terveet ja luotettavat miehet jotka arvostavat muita ihmisiä?

Jos ystäviesi parisuhteissa tapahtuu tuollaista ikävää, niin heidän elämänsä tuosta kaikesta johtuen on varmasti raskasta. Mutta kyllä meitä uskollisia ja hyviä miehiäkin on, ihan vapaaksi asti.

Vierailija
20/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Itse en ole vaimoa pettänyt, enkä aio pettää jatkossakaan. Oon varmasti sitten outo mies mutta ajatus seksistä vieraan kanssa lähinnä puistattaa.

Sattuuko sinulla olemaan sinkkumieskaveria joka ajattelee samoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä