Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka uskollisia miehiä enää?!

Ofjs
23.04.2017 |

Erosin pettäjäpoikaystävästäni ja suuri osa ystävistäni elää parisuhteessa, joissa ukko pettää, on väkivaltainen tai kuormittaa perhettä ongelmillaan, joihin ei hae apua.
Mihin on kadonneet ihan tavalliset, terveet ja luotettavat miehet jotka arvostavat muita ihmisiä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä otsikko, mutta pahoin pelkään, että näitä "muka uskollisia" miehiä juuri riittääkin - yhä.

Vierailija
42/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs sen näkee nenän mallista,kengistä mieti ny vähä....

Ja hyvä vaan et pääsit eroon ihmisestä joka ei arvostanu etköhän sä löydä ihmisen joka arvostaa taas jonku aikaa kuinka kauan ni se jää nähtäväks nii se vaan menee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei vain kiinnostu sellaisista miehistä.

Tämä. Jos miettii ketkä omassa tuttavapiirissä ovat kaikkein luotettavimmat henkilöt, niin kaikki paitsi yksi ovat ikisinkkumiehiä

Mistäpä ikisinkusta tietäisi, että pettäisikö se parisuhteessa vai ei?

Jotkut vaan tuntevat itsensä läpikotaisin.

Itse en ole koskaan seurustellut, mutta jos seurustelisin, en pettäisi. Olen sen verran periaattelinen.

Vierailija
44/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei vain kiinnostu sellaisista miehistä.

Tämä. Jos miettii ketkä omassa tuttavapiirissä ovat kaikkein luotettavimmat henkilöt, niin kaikki paitsi yksi ovat ikisinkkumiehiä

Mistäpä ikisinkusta tietäisi, että pettäisikö se parisuhteessa vai ei?

Pettämistaipumus liittyy tietysti muihin ominaisuuksiin. Tietysti varma ei voi olla kenestäkään, mutta aika hyvin pystyy ennustamaan

Vierailija
45/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta saman naisen kanssa. Seksiin kuuluu rakkaus ja kiintymys.

Vierailija
46/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu. Käyttää alkoholia. Käy yleensä salilla. On mukavaa seuraa ensitapaamisesta lähtien. Haluaa seksiä yli 2 kertaa päivässä. Siinä joitakin pettäjämiesten tuntomerkkejä.

Vierailija
47/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paatunut ukkomies kirjoitti:

On paljon uskollisia miehiä, minä itse mukaan lukien. Naisia kuitenkin usein viehättää miehet, joilla on runsaasti vientiä ja mahdollisuuksia pettää. Tätä naiset eivät tietenkään ainakaan omalta kohdaltaan myönnä.

Niitä mahdollisuuksia on, kun kertoo naisille mitä naiset haluaa kuulla. Pelaa naisia. Rehellinen mies ei tee tätä, ja suhteessa olleessaan sulkee vieraan avauksen, eikä tietenkään tee omia avauksia.

Luulen, että joidenkin itsetuntoa hivelee vieraiden kiinnostus, eikä tämä ole mitenkään sukupuolisidonnaista. Minä olen aina lähtenyt niin huonosta suhteesta, että sen väliin olisi joku nainen voinut tulla. Näin toimien uskollisuus on ollut todella helppoa. Joku tietysti sanoisi, etten kestä vastoinkäymisiä ja eroan liian helposti.

Vierailija
48/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu. Käyttää alkoholia. Käy yleensä salilla. On mukavaa seuraa ensitapaamisesta lähtien. Haluaa seksiä yli 2 kertaa päivässä. Siinä joitakin pettäjämiesten tuntomerkkejä.

Minä naisena haluan 2-3 krt seksiä päivässä enkä ikinä pettäisi. Ei korkea libido tarkoita pettämistä vaan huono moraali.

Vierailija
49/49 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena haluan 2-3 krt seksiä päivässä enkä ikinä pettäisi. Ei korkea libido tarkoita pettämistä vaan huono moraali.

Ei tietenkään, mutta korkea libido on silti tyypillistä pettäjille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan