Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko se on uskoa, olen toinen nainen

Jannika
22.04.2017 |

En olisi tätäkään päivää koskaan uskonut näkeväni. Aina olen ajatellut, että mulla on niin korkea moraali etten ikinä tämmöiseen lähtisi.

Luotan häneen ja tiedän mitä hän tuntee ja ajattelee. Olen itse valinnut sen reitin, että odotan koska hän on valmis lähtemään nykyisestä suhteesta. Mutta kyllä sitä välillä miettii mitä jos hän päättääkin jäädä. Joka päivä olen enemmän rakastunut ja haluan enemmän jakaa elämäni hänen kanssaan. Kuinka rikki menen jos hän ei valitsekaan mua.

En tiedä rikonko itseäni vain lisää vai onko tämä kaikki sen arvoista. Jos saan hänet, kaikki on ollut enemmänkin kuin sen arvoista. Mutta kun tarinalla on monta puolta..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä itse ajattelet tän miehen moraalista? Poteekohan huonoa omaa tuntoa?

Kyllä musta näyttää siltä, että se potee huonoa omaa tuntoa. Ollaan puhuttu asiasta paljon ja tämä tilanne on miehellekin raskas. Kyllä sen näkee. Tässähän on myös mukana lapsia ja se on se estävä tekijä. Mies ei haluaisi lapsille rikkinäistä perhettä. Siitä hänellä on hirveät taistelut mielessään, voiko lähteä suhteestaan vaan sen takia että sattuu rakastamaan toista ihmistä ja samalla rikkoa oman perheen ja lapset joutuisi elämään ilman ydinperhettä. Hän sanoi jo alussa, että lapset ajaa kaiken edelle. Siksi tämä tilanne mun osalta pelottaakin. Että minulle on alusta lähtien selväksi tehty, että voi olla että tämä meidän juttu loppuu pian kun päätös on tehty. Ja en voi olla edes miehelle vihainen mun tunteiden hyväksikäytöstä, kun olen ollut tästä mahdollisuudesta tietoinen ja ottanut sen riskin. Ja nyt olen tässä niin syvällä, että menen ihan rikki jos näin käy.

Vierailija
22/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta näyttää siltä, että se potee huonoa omaa tuntoa. Ollaan puhuttu asiasta paljon ja tämä tilanne on miehellekin raskas. Kyllä sen näkee. Tässähän on myös mukana lapsia ja se on se estävä tekijä. Mies ei haluaisi lapsille rikkinäistä perhettä. Siitä hänellä on hirveät taistelut mielessään, voiko lähteä suhteestaan vaan sen takia että sattuu rakastamaan toista ihmistä ja samalla rikkoa oman perheen ja lapset joutuisi elämään ilman ydinperhettä. Hän sanoi jo alussa, että lapset ajaa kaiken edelle. Siksi tämä tilanne mun osalta pelottaakin. Että minulle on alusta lähtien selväksi tehty, että voi olla että tämä meidän juttu loppuu pian kun päätös on tehty. Ja en voi olla edes miehelle vihainen mun tunteiden hyväksikäytöstä, kun olen ollut tästä mahdollisuudesta tietoinen ja ottanut sen riskin. Ja nyt olen tässä niin syvällä, että menen ihan rikki jos näin käy.

Olet aika sinisilmäinen ja mies on taitava manipuloija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeata ymmärtää. Kenenkään ei pitäisi olla mukana kolmantena osapuolena missään suhteessa ellei hän itse ole sitä tilannetta valinnut.

En palkkaisi mihinkään työpaikkaan edes näitä löyhämoraalisia ihmisiä, jotka pitävät muita tilanteissa heidän tahtomattaan.

Pettäjä ja kakkonen ovat aina kus*päitä mikäli puoliso ei ole antanut hyväksyntää tilanteelle.

Vierailija
24/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ap hyvin. Mutta sinä olet aikuinen ihminen. Tietoisesti lähtenyt tuollaiseen suhteeseen. Se, että menetät mahdollisesti rakkauden ja menet rikki on kuitenkin helpompaa sulle kuin lapsille, jotka menettäisivät ehjän kodin ja isän jatkuvasti läsnä heidän elämässään. Eikö niin? Sinä kestät sen paremmin kuin lapset. Tsemppiä!

Vierailija
25/25 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika kirjoitti:

En olisi tätäkään päivää koskaan uskonut näkeväni. Aina olen ajatellut, että mulla on niin korkea moraali etten ikinä tämmöiseen lähtisi.

Luotan häneen ja tiedän mitä hän tuntee ja ajattelee. Olen itse valinnut sen reitin, että odotan koska hän on valmis lähtemään nykyisestä suhteesta. Mutta kyllä sitä välillä miettii mitä jos hän päättääkin jäädä. Joka päivä olen enemmän rakastunut ja haluan enemmän jakaa elämäni hänen kanssaan. Kuinka rikki menen jos hän ei valitsekaan mua.

En tiedä rikonko itseäni vain lisää vai onko tämä kaikki sen arvoista. Jos saan hänet, kaikki on ollut enemmänkin kuin sen arvoista. Mutta kun tarinalla on monta puolta..

Olet nyt toinen nainen!! Jos mies sinut valitsee, uskallan väittää että tulet kokemaan tämän asian vielä toisenkin kerran! Sillä kerralla näetkin asiat "aidan" toiselta puolen. Menetpä sitten rikki nyt tai sillä toisella kerralla, jokainen tuska, kyynel ja särkyneen sydämen pala on 100% ansion mukaan! Todella uskon, että tavalla tai toisella, tulet tämän maljan juomaan kitkerään pohjaan saakka!