Nyt naiset! Kertokaas parhaat vinkit miten saan miehet tarjoomaan drinksuja!
"Harmittaa" istua kotona p.a:na ku mies on kavereitten kanssa rellestämässä. Mitään panoseuraa en etsi baarista vaan ilmasta känniä. Ja ennen ku alotatte mee röihin jauhannan, niin kyllä opiskelen ja käyn töissä. Elämisen kulut (KAIKKI) menee puoliksi miehen kanssa niin mulla ei jää rahaa "omaan kivaan".
Niin ja ikää on hitusen alle 30, niin ei pelkkä silmien räpyttely setämiehille enään riitä saamaan rinksuja baarissa.
Kommentit (9)
Suuntaa katseesi ulkomaalaisiin miehiin, ne tulevat heti juttelemaan katsekontaktin saadessa.
Vierailija kirjoitti:
Suuntaa katseesi ulkomaalaisiin miehiin, ne tulevat heti juttelemaan katsekontaktin saadessa.
Juoko ne ja onko niillä rahaa ja haluja tarjota drinksuja?
Tee ylitöitä ja säästä rahaa. Osta oma asunto. Hanki pari-kolme kersaa ja avot! Et enää ehdi baariin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoko ne ja onko niillä rahaa ja haluja tarjota drinksuja?
Ite en "ulkomaalaisilta" mitään halua. Siinä on riskinsä alkaa niille tyrkyttää seuraa...
Ap
Ja eikä tehä tästä "ulkomaalais" keskustelua.
Itse kauniina naisena saan aina illan juomat ilmaiseksi vanhemmilta ukoilta. Teeskentelen kiinnostunutta ja ukot ovat ihan tohkeissaan ja ostavat mitä haluan. Sitten illan päätteeksi lähden jonkun komean nuoren miehen kanssa.
Heleppo homma. Sanot et ajat työkses kaivinkonetta. Kyl irtoo. No mie ajan ihan oikeestikin. Tuon kortin ku ottaa esille, niin ite ei tarvii maksaa mittään.
Vierailija kirjoitti:
"Harmittaa" istua kotona p.a:na ku mies on kavereitten kanssa rellestämässä. Mitään panoseuraa en etsi baarista vaan ilmasta känniä. Ja ennen ku alotatte mee röihin jauhannan, niin kyllä opiskelen ja käyn töissä. Elämisen kulut (KAIKKI) menee puoliksi miehen kanssa niin mulla ei jää rahaa "omaan kivaan".
Niin ja ikää on hitusen alle 30, niin ei pelkkä silmien räpyttely setämiehille enään riitä saamaan rinksuja baarissa.
Tämä käytös on mielestäni todella kuvottavaa
Hae jostain pimee pullo jos rahat ei riitä baarissa ryyppäämiseen.
Pukeudu paljastavassa, luo katsekontakteja. Esitä, että olet kiinnostunut miehestä.