Minkä hintaiseen autoon kaupan myyjällä on varaa MAX?
Kommentit (11)
Aika paha sanoa kun ei tiedä hänen taloudellista tilannettaan.
Sanotaan nyt 0 -200000€.
Riippuu, mitä myy, eli mikä on palkka. Kaveri myy mainoksia 6000€:n peruspalkalla, joku toinen myy ruokaa 11€:n tuntipalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, mitä myy, eli mikä on palkka. Kaveri myy mainoksia 6000€:n peruspalkalla, joku toinen myy ruokaa 11€:n tuntipalkalla.
Mainittiin, että kaupan myyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaupan myyjä on ruokakaupan myyjän synonyymi?
Itse en ostaisi edes autoa, mutta jos ostan niin käytetyn max. 10t käteisellä. Autojen hinnoista ei niin tietoa. Lainaa en ottaisi.
T. Kirjanpitäjä joka tienaa vähemmän kuin kaupan kassalla
Mistä sen voi tietää. Kaupan myyjä voi olla vaikka rikkaan suvun opiskelijalapsi, joka voi rahastoista ottaa rahaa juuri sellaiseen autoon kuin haluaa. Ei ammatti määrittele sitä, paljonko ihmisellä on rahaa.
Autokaupan myyjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaupan myyjä on ruokakaupan myyjän synonyymi?
Kyllä, sen voi nyky-Suomen kielessä olettaa jos ei tarkenneta.
Mä olen kaupan myyjä ja tienaan (toistaiseksi) hyvien lisien ansiosta reilut 30000/vuosi, mielestäni oikein hyvä palkka, koulutukseni on vain lukio. Ostin viime viikolla uuden auton, maksoin siitä 5000e.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kaupan myyjä ja tienaan (toistaiseksi) hyvien lisien ansiosta reilut 30000/vuosi, mielestäni oikein hyvä palkka, koulutukseni on vain lukio. Ostin viime viikolla uuden auton, maksoin siitä 5000e.
Mukava kuulla :) Pystytkö luottamaan työpaikkasi pysyvyyteen?
Velaksi kun ostaa niin muutaman kymppitonnin autoon.