Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon realistista laihtua viikossa?

Vierailija
22.04.2017 |

Jos syön oikein niukasti.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtua vai pudottaa painoa?

Vierailija
2/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niukasti syömällä ei laihdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaan nyt sitten että näyttää hoikemmalta.

Vierailija
4/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanotaan nyt sitten että näyttää hoikemmalta.

Vedä korsetti päällesi.

Vierailija
5/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lihava olet?

Vierailija
6/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hiukan pois turvotusta ja nesteet lähtee.

Vierailija
7/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa myös. Onko jotain tehokasta nesteenpoistokuuria mikä nyt ei oikeasti laihduta, mutta laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle. Jota voisi pitää pienen hetken. Eihän nuo pidemmän päälle hyviä ole.

Vierailija
8/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilossa läskiä on noin 7000 kcal, eli tuon verran pitäisi säästää että kilo sulaa. Paastoamalla neljä päivää tuo onnistuu, mutta tulee kyllä heti takaisin kun taas syöt joten hidas pikkumuutoksin toteutettava painonpudotus on huomattavasti fiksumpi idea. 

Nestettä saat pois helposti, lähtötilanteesta riippuen paljonkin. 

Vierailija
9/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lihava olet?

69 kiloa

Vierailija
10/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niukasti syömällä ei laihdu.

Mitä neuvoisit?

Vierailija
11/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pudottaa painoa aika paljonkin. Esim. Jotkut kamppailulajien harrastajat pudottaa jäätäviä määriä.

Vierailija
12/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtenyt ekana viikkona jopa 4kg, tosin ne on tietty nesteitä ja tulee heti takas jos lopettaa. Hiilarit pois ja liikuntaa toimii ainakin mulla.

Vierailija
13/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jouduin tammikuussa aloittamaan sairauden takia ruokavalion, jossa vältetään allergiaa aiheuttavia ruoka-aineita. Mulla on luultavasti ruoka-allergioita, jotka ovat aiheuttaneet ikäviä ongelmia.

En ole lisännyt liikuntaa, enkä rajoittanut mitenkään ruoan määrää, päinvastoin olen syönyt niin paljon kuin sielu sietää niitä sallittuja ruokia ja runsaasti oliiviöljyä.

Olin kyllä huomannut että "turvotusta" on lähtenyt, mutta oli silti aika ylläri kun näin eilen vaalta, että olen laihtunut 8 kiloa, eli n. 570 grammaa per viikko. Kolmessa kuukaudessa ja yrittämättä.

Mulle tuo on hyvä laihdutustulos kun en ole ollut laihdutuskuurilla, koska kerran aikaisemmin laihdutin lääkärin valvonnassa excelillä kaloreita laskien ja liikuntaa lisäten, jolloin tulos oli hyvin nihkeästi 105 g/viikko ja usein nollilla.

Joten mun kohdalla ei lainkaan pidä paikkaansa, että syö vähemmän kuin kulutat...

Vierailija
14/38 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, kuinka paljon tuossa 69 kilossa on nestettä, joka lähtee nopeasti pois. Karkeasti sanottuna voit erittäin tiukalla dieetillä ja pienellä liikunnalla pudottaa noin 2 kg läskiä. Nestettä voi lähteä toiset 2 kg. Jos on paljon turvotusta esim. vatsassa, niin saat siitä kyllä viikossa huomattavasti hoikemman näköisen - voi siis lähteä muutama sentti vyötäröltä noinkin lyhyessä ajassa.

Vierailija
15/38 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 painan. Jos nuo iltaiset alkoholijuomat jättäis pois niin se varmaan auttais tohon turvotukseen... Ap

Vierailija
16/38 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, kuinka paljon tuossa 69 kilossa on nestettä, joka lähtee nopeasti pois. Karkeasti sanottuna voit erittäin tiukalla dieetillä ja pienellä liikunnalla pudottaa noin 2 kg läskiä. Nestettä voi lähteä toiset 2 kg. Jos on paljon turvotusta esim. vatsassa, niin saat siitä kyllä viikossa huomattavasti hoikemman näköisen - voi siis lähteä muutama sentti vyötäröltä noinkin lyhyessä ajassa.

Turvotusta on vatsassa kun syön ihan liikaa leipää. Monia päiviä saattaa mennä pelkällä vaalealla leivällä. Se varmaan nyt pois sitten kanssa. Ap

Vierailija
17/38 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ketoosikarppaus pudottaa hetkessä neljä kiloa.

1 kg glukoosia sitoo 3 kg vettä. Ketoosi vielä lisäksi alkaa kuluttaa rasvaa (niin kuin lihaksiakin).

Vierailija
18/38 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat mahtua johonkin tiettyyn mekkoon, niin nestettä poistamalla voit saada pois jopa kolme kiloa. Rasvan laihduttaminen on yksinkertaista matematiikkaa. Jos kulutat noin 2000 kcal/vrk, niin olemalla seitsemän päivää kokonaan syömättä, kulutat 14 000 kcal eli kahden rasvakilon verran. Kuulostaisiko järkevältä menetelmältä? Tuskinpa.

Vierailija
19/38 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pudonnut tasaisesti kilo viikossa nyt vuoden alusta eli 16 kg yhteensä. Riittävän suuri n. 1000 kcal vaje kulutettuun nähden niin kylä lähtee. Hiilarit myös minimiin ja paljon vettä.

Vierailija
20/38 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka ketoosikarppaus pudottaa hetkessä neljä kiloa.

1 kg glukoosia sitoo 3 kg vettä. Ketoosi vielä lisäksi alkaa kuluttaa rasvaa (niin kuin lihaksiakin).

Ketoosi kuluttaa rasvaa, mutta ei lihaksia. Itse olen tuo äskeinen, joka on alkuvuonna pudottanut 16 kg ketodieetillä. Kehonkoostumusvaa'alle olen astunut.päivittäin ja käynyt myös kerran kuussa kehonkoostumusmittauksessa. Rasvaa on lähtenyt, eritoten sisäelinrasvaa, mutta lihasmassa pysynyt ennallaan.