Tilasin joululahjat Temusta
Näin keskituloisena palkansaajana tuo oli käytännössä se, mihin oli varaa.
Kommentit (72)
Mieluummin ei mitään kuin Temusta..
Lapsen synttärilahjoissakin tuota krääsää. Jos ei itse osta lapselleen jotain myrkyllistä roskaa niin joku toinen ostaa. Kivakiva.
kiva selitellä lapsille joulupäivänä ettei lapsityövoimalla tehty kiinapaska kestä kuin päivän.
Hyvä valinta. Itse tilaan kaikki käyttötavarani aliexpressistä. Edullista laadukasta tavaraa halvalla eikä penniäkään mene purran korruptiohallitukselle, mistä tulee vielä extra hyvä mieli
Tilaan vain itselleni joululahjoa.
Tilaan alkoholia ulkomailta saksasta, en halua vielä koska juon sen kuitenkin. Odotan tämän kuun loppuun. Jos tulee jouluksi niin hyvä, ainakin tulee uudeksi vuodeksi. Viimeksi kesti viikko tulla perille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä valinta. Itse tilaan kaikki käyttötavarani aliexpressistä. Edullista laadukasta tavaraa halvalla eikä penniäkään mene purran korruptiohallitukselle, mistä tulee vielä extra hyvä mieli
Juuri näin, itsekkin nautin kun tiedän ettei tämä paskahallitus saa pennijeniä minulta kun tilaan tavarat tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, itsekkin nautin kun tiedän ettei tämä paskahallitus saa pennijeniä minulta kun tilaan tavarat tuolta.
eipä edellisellekään hallitukselle paljon jäänyt, kun sanna lahjoitti miljardit ulkomaille
tuliko nopeasti perille? saitko kaiken mitä maksoit?
Vierailija kirjoitti:
kiva selitellä lapsille joulupäivänä ettei lapsityövoimalla tehty kiinapaska kestä kuin päivän.
No miten suomalaisten kiinapaskat kestää sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin käyn Ruotsin puolelta silloin tällöin ostoksilla ja aina hymyilyttää tullin kohdilla kun jää veroeuroja Suomella saamatta:)
Vierailija kirjoitti:
Ostin pojalle "oikeasta" kaupasta radio ohjattavan auton. Poika avasi paketin ja riemastui... "Valmiiksi rikki, ei tarvitse itse hajottaa". Oli pyörän taka-akseli irti.
kannattaa suosia laadukkaita suomalaisia firmoja temun sijaan. esim lux beds, nothing beds, ultimate market ym
Toivottavasti saan tänäkin jouluna eettisen joululahjan, ts. lahjoitus on tehty eläinsuojelyhdistykselle.
Outoa jos väität olevasi keskituloinen, minä nimittäin olen keskituloinen palkkani on bruttona 3500e/kk ja minulla riittää rahat varsin hyvin enkä ole huomannut mitään muutosta elämässäni. Nyt jää oikestaan enemmän rahaa käteen minulla koska ansiotuloverotus keveni.
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos väität olevasi keskituloinen, minä nimittäin olen keskituloinen palkkani on bruttona 3500e/kk ja minulla riittää rahat varsin hyvin enkä ole huomannut mitään muutosta elämässäni. Nyt jää oikestaan enemmän rahaa käteen minulla koska ansiotuloverotus keveni.
sinulla on varmaan puoliso, joka maksaa talon, auton, vakuutukset, sähköt, bensat, jätemaksut, kiinteistöverot ym niin sinulle jää rahaa shoppailuun
Vierailija kirjoitti:
Lapsille ei selitellä. Tuskin ne kyselee, mistä joku lelu on ostettu. Tilaan Temusta halvemmalla kuin minkä maksaisin samasta vaikkapa Tokmannilla.
Vierailija kirjoitti:
Temusta yhden euron rannekello miehelle.
Voi voi. Ostakoot ukko itse kellonsa, jos sitä tarvitsee. Vai sinäkö ostit?
Vierailija kirjoitti:
Perus av-tolvanan logiikkaa. Penniäkään en anna tähän maahan!!! Ja heti seuraavassa viestissä räyhäävät kun tuet on liian pieniä, palkat liian pieniä, enemmän pitää saada, rikkailta pitää ottaa ja antaa mulle,miksi palveluista karsitaan ja ties mitä. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ei mitään kuin Temusta..
Lapsen synttärilahjoissakin tuota krääsää. Jos ei itse osta lapselleen jotain myrkyllistä roskaa niin joku toinen ostaa. Kivakiva.
Etkö saa sanottua, että älkää ostako lapselle mitään?
Temusta yhden euron rannekello miehelle.