Tuleeko pikku-Madeleinen vanhempien teatterille viimeinkin loppu?
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005180570.html
Olen ollut alusta alkaen varma, että vanhemmat valehtelevat. Todennäköisesti ravintolareissun ajaksi yksin jätetty (kuka muuten oikeasti tekee noin???) Madeleine on kuollut tapaturmaisesti. Tai sitten lääkärivanhemmat ovat suuressa viisaudessaan antaneet lapselle unilääkettä, jotta tämä varmasti nukkuu, ja sitä onkin sitten mennyt liikaa. Joka tapauksessa vanhemmat tietävät aivan hyvin, että tyttö on kuollut, ja ovat itse hävittäneet tämän ruumiin.
Kommentit (818)
McCannit suhtautuvat hyvin halveksuvasti kuin pilkaten Madeleinen etsimishavaintoihin. Tässä he eivä edes muista mitä niitä kaikkia on ollut. Jos M olisi oikeasti kadonnut, ei mitenkään mahdollista että he käyttäytyisivät näin. He tarttuisivat jokaiseen mahdollisuuteen ja ennen kaikkea Kate olisi ollut itse mukana etsimässä!
Vierailija kirjoitti:
Onko Gerryllä ja Katella suomalaisiakin tuttuja ketjussa puolustamassa? :p
Jospa onkin oikean lastenpuolustaja Jeesuksen tuttuja joka ei uhraa lapsia ikinä.
Jos mennään sinne ihan tapahtumien alkuun, on vähintäänkin outoa se äidin huuto " he ovat vieneet hänet ".
Jos itse ajattelette, niin eikös normaali reaktio olisi ollut , apua, tyttö on kadonnut, ei ole huoneessa? !
Vierailija kirjoitti:
McCannit suhtautuvat hyvin halveksuvasti kuin pilkaten Madeleinen etsimishavaintoihin. Tässä he eivä edes muista mitä niitä kaikkia on ollut. Jos M olisi oikeasti kadonnut, ei mitenkään mahdollista että he käyttäytyisivät näin. He tarttuisivat jokaiseen mahdollisuuteen ja ennen kaikkea Kate olisi ollut itse mukana etsimässä!
Jospa brittilääkärit jo tietävät miten pedofiilirenkaat toimivat ja juoksuttavat hämäten ihmisiä? Silloin voi vähän turhauttaa niistä hohkaaminen . Nuo vanhemmat eivät ole typeriä .
Vierailija kirjoitti:
Jos mennään sinne ihan tapahtumien alkuun, on vähintäänkin outoa se äidin huuto " he ovat vieneet hänet ".
Jos itse ajattelette, niin eikös normaali reaktio olisi ollut , apua, tyttö on kadonnut, ei ole huoneessa? !
No arvasi että pedot vei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajattelette, niin eikös normaali reaktio olisi ollut , apua, tyttö on kadonnut, ei ole huoneessa? !No arvasi että pedot vei.
Koska kaikki tiesivät, että paikka vilisi pedoja, vai? Varsinkin nämä yhdeksän, jotka jättivät lapsensa nukkumaan valvomatta joka ainoa ilta...
Tässä on rekonstruktio todistaa että sieppausteoria on mahdoton.
Mm. sieppaaja ei olisi mahtunut piiloon oven taakse (Gerry väitti että huoneessa oli joku kun hän kurkisti sinne)
Ikkunasta poistuminen lapsi sylissä olisi ollut mahdotonta lapsi sylissä ilman kenenkään apua, ottamatta sängystä tukea taikka jättämättä ikkunanpieliin jälkiä.
Kohta 7:55 videolla:
Lähtivät aluksi julkisuuteen vahvasti juuri siksi että näyttäisivät surevilta vahemmilta jotka etsivät tytärtään.
Myöhemmin joutuivat puolustuskannalle.
Ja nyt kun leikkiin on lähdetty ei sitä pysty lopettamaan.
Noi pedofiiliringit on vähän kaukaa haettua siinä mielessä, että käsittääkseni yrittävät pitää mahd. matalaa profiilia. Mitä järkeä olisi ollut riskillä kaapata länsimainen tyttö suositusta lomakohteesta, kun siitä varmasti nousee iso kohu ja suuret etsinnät. Eiköhän (ikävä kyllä) uhreja löydy helpomminkin.
Jos vanhemmat ei tyttöä tappaneet niin sitten se oli joku muu seurueesta.
Ihme että vanhemmat ovat vielä yhdessä, moni olisi jo eronnut tuollaisen paineen ja stressin alla. Näitten on vaan pakko pysyä yhdessä, koska yhteinen salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella itse huutavani noin ja ensimmäiset ajatukset kohdistuisivat luulatvasti hotellin henkilökuntaan tai näiden läheisiin tai sitten ihan sivullisiin. En ehkä puhuisi monikossa kylläkään.
Jos raskas ikkuna on ollut auki, niin kai se hieman viittaa siihen, että huoneessa on joku/joitain käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Briteissä olisi tuomia kuolemantuottamuksesta? Briteissähän tuomiot ovat aika tavalla kovemmat kuin Suomessa? Vankeus? Lääkärin papereiden menetys? Vauvojen huostaanottaminen? Jos on tapahtunut tapaturma vanhempien tietäessä, ainoa järkevä motiivi asian piilottamiseksi olisi ollut rangaistuksen pelko. Toisessa vaakakupissa painaisi maailmanlaajuinen huomio vuosikymmenten ajan, mediaryöpytys, ikuinen julkinen syyttäminen puutteellisesta hoidosta, kyvyttömyys ikinä käsitellä tapaturmaa terapiassa ja läheisten kanssa... Kumpi olisi pahempi? Jos lapsi olisi kuollut, tuntisi syyllisyyttä ja ehkä moni jopa haluaisi tulla rangaistuksi ja rangaista itseään. Toisaalta vanhemmat eivät haluaisi luopua pienistä lapsistaan. Mitä näille tapahtuisi?
Ulkopuoliset ovat kuvailleet Katen menneen täysin suunniltaan huomattuaan kaappauksen. Kuinka lapsensa juuri menettänyt äiti pystyisi hillitsemään itseään ruokapöydässä ja olemaan edes itkemättä odottaessaan tarkistusvuoroaan? Kuinka se olisi fyysisesti mahdollista? Toisaalta asiassa painavat koiran antamat todisteet.
Ikkuna oli mahdotonta aukaista ulkoa. Katen astuessa sisälle ikkuna oli kuitenkin auki, ilman ulkopuolisten sormenjälkiä. Lapsi ei ikkunaa aukaissut, toisaalta jos vanhempi olisi avannut ikkunan, olisi ollut riski sille että joku lähistöllä havainnoi tilanteen. Jos lapsi olisi lähtenyt asunnosta etsimään vanhempiaan, olisiko hän saanut ulko-oven auki? Miksi kaappaaja olisi sen jälkeen tullut huoneistoon ja aukaissut ikkunan, kun on ollut riski, että huoneistossa olisi ehkä joku aikuinen? Ainoa järkevä vaihtoehto kaappausteorian kannalta olisi se, että jollakulla on ollut oven kautta pääsy kyseiseen huoneistoon, kaappaaja on napannut lapsen ja avannut ikkunan sisäpuolelta välttäen sormenjälkien jättämistä, paennut lapsen kanssa joko ikkunasta tai oven kautta. Ehkä nukuttanut lapsen niin, ettei tämä ole huutanut. Periaatteessa mahdollista. Koirien antamat merkit vain eivät sovi kuvioon. Toisaalta näitä ei oikeudessakaan hyväksytty.
Jos olisit lukenut ketjun niin olisit huomannut että siellä sisällä kävi muitakin kuin vanhemmat ja että vieläpä viimeinen joka siellä joka näki Madden oli tuo pedoksi epäilty Payne. Eli kyllä ikkunan avaajia on monta mahdollisuutta!
Ehkä tuo on avannut ikkunan, huumannut lapsen ja ojentanut tämän ikkunan takana olevalle henkilölle. Silloin olisi loogista, että ikkunaan ja sen karmeihin ei jää mitään jälkiä.
Jossain haastattelussa Payne sanoi olleensa asunnossa kolmesta viiteen minuuttia, maksimissaan viisi. Jos tarkoituksena on vain katsoa, että lapset ovat ok ja nukkuvat, miksi sisällä täytyy viettää kolme minuuttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajattelette, niin eikös normaali reaktio olisi ollut , apua, tyttö on kadonnut, ei ole huoneessa? !Voisin kuvitella itse huutavani noin ja ensimmäiset ajatukset kohdistuisivat luulatvasti hotellin henkilökuntaan tai näiden läheisiin tai sitten ihan sivullisiin. En ehkä puhuisi monikossa kylläkään.
Jos raskas ikkuna on ollut auki, niin kai se hieman viittaa siihen, että huoneessa on joku/joitain käynyt.
Älä jaksa enää trollata...
Vierailija kirjoitti:
outoja piirteitä tässä jutussa kyllä on. Yhdestä haastattelusta ilmeni että Kate käy nykyään noin 4 kertaa vuodessa Portugalissa "ystäiensä" luona, ilmaiseksi , siis kai asuu siellä. Itsellä nousi kysymys että miksi? No, kenties lapsensa haudalla ,kukapa äiti ei kävisi, jos tietää minne rakas lapsi on haudattu.
hotellin hoitaja tuli vasta nyt julkisuuteen, 10 v. myöhemmin puhumaan. Miksi piileskeli? Syyllisyys?
MacCannien Portugalin naapurit ovat kertoneet (siis sen paikan minne muuttivat heti lapsen katoamisen jälkeen) että he pitivät tuon vuokraamansa ison auton kaikkia 5 ovea auki koko yön (tai useimpia päiviä) siis tuulettaen jotain hajua pois. Mitä hajua? Kuolleen ruumiin hajua? No koirat sitten merkkasi sen auton ruumishaun merkiksi. Outoa tosiaan. AUto oli kai niin uusi ettei sitä olllut moni vielä vuokrannut ennen heitä (mutta tästä en ole varma)
Uusissa autoissa onkarmea muvimainen lemu ja montekin tuulettavat senkin takia saati jos tuo ns uusi auto oli ollut jo pedofiileilla ja Madde siellä ja sinne hajuja asetettu niin varmasti tuulettelivat. Autohan tuli 2 vko n jälkeen heille käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Miten voivat hymyillä tolleen? Ihan sairaita noi kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin etukäteen: turvat tukkoon siitä hlvetin Anneli Auerista, ketään ei kiinnosta!
Kiitos.
Lapset ja niitten kohtelu kiinnostaa ja Aier ja paljon koska yhdistettiin tähän samaan paskaan heidätkin, samaan aikaan vielä . Myös Puputin kohtalo nimenomaan lastensuojelijana kiinnostaa ja paljon.
Jos kiinnostaa niin tee niille ihan oma ketju. Täällä keskustellaan Madeleinesta, ei Ulvila-schaissesta.
Pedoringit ovat kansainvälisiä ja teema oli Ulvilassakin esillä . Maddeen nähden tehtiin tännekin kysymuksiä.
Amen. ( miksi käytät pedorinkejä puolustaessasi muuten amenta :(. ?
Yksiselitteisesti: koska en puolusta pedorinkejä :)
Sinä voisit tehdä ihan oman ketjun Annelin pedoiluille jos kiinnostaa :))Amen.
Pedoringit ovat kansainväliset eikä mikään sulje pois lahkojen toimintaa Annelinkaan leimaajana kuten ollaan perusteltu joten mukana pysyy kaikki lasten kaltoinkohtelut . Ajankohta on sama myös ja britit liittyivät näihinkin tapahtumiin kummasti.
No hei, teeppäs oma ketju ja mene sinne sekoilemaan.
Amen!
mikäs noin pelottaa ja Raamatun sana peräänkin oikein ? Onko lahko mikä?
Ei minua mikään pelota. Ja olen ateisti. Mene vttuun jankkaamasta.
Jaaha . Sittenhän olet kuin tuo Freud samaa sakkia ideologisesti. Meneppä itse pois vaan. Äläkä yritä estää totuutta tulemasta julki. Tuo asioita esille äläkä käy toisten kimppuun täällä terv netiketti. Äläkä käytä amenta ellet usko.
En kuulu mihinkään sinun skitsojengiisi. Turha sinun vainoharhaisen on minua määräillä. Jos haluat skitsoilla ja valehdella, niin ihan vapaasti, mutta mene toiseen ketjuun jankkaamaan.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajattelette, niin eikös normaali reaktio olisi ollut , apua, tyttö on kadonnut, ei ole huoneessa? !Voisin kuvitella itse huutavani noin ja ensimmäiset ajatukset kohdistuisivat luulatvasti hotellin henkilökuntaan tai näiden läheisiin tai sitten ihan sivullisiin. En ehkä puhuisi monikossa kylläkään.
Älä jaksa enää trollata...
Melkein aina hitellit omistaa joku mafiaäijä jonka satelliitit kyttäävät näin uhreja.
Sinä joka häiritset keskustelua kiinnittämällä huomion kirjoittajiin herätät kysymyksiä kuka olet ja millä asioilla oikein. Nyt puhutaan kolmivuotiaan katoamisesta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin etukäteen: turvat tukkoon siitä hlvetin Anneli Auerista, ketään ei kiinnosta!
Kiitos.
Lapset ja niitten kohtelu kiinnostaa ja Aier ja paljon koska yhdistettiin tähän samaan paskaan heidätkin, samaan aikaan vielä . Myös Puputin kohtalo nimenomaan lastensuojelijana kiinnostaa ja paljon.
Jos kiinnostaa niin tee niille ihan oma ketju. Täällä keskustellaan Madeleinesta, ei Ulvila-schaissesta.
Pedoringit ovat kansainvälisiä ja teema oli Ulvilassakin esillä . Maddeen nähden tehtiin tännekin kysymuksiä.
Pedoringit ovat kansainväliset eikä mikään sulje pois lahkojen toimintaa Annelinkaan leimaajana kuten ollaan perusteltu joten mukana pysyy kaikki lasten kaltoinkohtelut . Ajankohta on sama myös ja britit liittyivät näihinkin tapahtumiin kummasti.
Amen!
Jaaha . Sittenhän olet kuin tuo Freud samaa sakkia ideologisesti. Meneppä itse pois vaan. Äläkä yritä estää totuutta tulemasta julki. Tuo asioita esille äläkä käy toisten kimppuun täällä terv netiketti. Äläkä käytä amenta ellet usko.
En kuulu mihinkään sinun skitsojengiisi. Turha sinun vainoharhaisen on minua määräillä. Jos haluat skitsoilla ja valehdella, niin ihan vapaasti, mutta mene toiseen ketjuun jankkaamaan.
Amen.
Ellet osaa olla asiallinen ja keskutella ja pysy asiassa niin meneppä itse kuule pois ja heti. Puhu otsikon asiasta älä muista kirjoittajista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajattelette, niin eikös normaali reaktio olisi ollut , apua, tyttö on kadonnut, ei ole huoneessa? !No arvasi että pedot vei.
Koska kaikki tiesivät, että paikka vilisi pedoja, vai? Varsinkin nämä yhdeksän, jotka jättivät lapsensa nukkumaan valvomatta joka ainoa ilta...
Joo meilläkin tytöt lähtee iltaisin lenkille tullakseen juurikin raiskatuiksi vai? Ei vaan sitä lähdetään lenkille uskoen että vaikka muille niin ei meille mulla on turvallista ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Amen!
Amen.
Ellet osaa olla asiallinen ja keskutella ja pysy asiassa niin meneppä itse kuule pois ja heti. Puhu otsikon asiasta älä muista kirjoittajista .
Sama koskee sinua. Hus hus, alappas laputtaa siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Amen!
Amen.
Sama koskee sinua. Hus hus, alappas laputtaa siitä!
Tänne tuodaan tosiasioita eikä ennalta päätettyjä ennakkoluuloja . Joka ei kestä sitä niin jättäköön lukematta. Kyse on 3v lapsesta ja vain psyko ei edes yritä auttaa sellaisen katoamisessa jos kerran osallistuu keskusteluun.
Vanhempien syyllisyydestä ei ole mitään näyttöä mutta lähialueen pedorenkaasta on .
Vähän samaa voisit kysyä vaikka siltä meilläkin Iltalehdessä olleelta mieheltä joka joutui poliisin uhkailemaksi . Tai miksi kaikki eivät suostuneet yhteistyöhön Aarnion kanssa!?
Joskus ei vaan voi koska todellisuus estää. Kyllä vanhemmilla oli jo kokemusta miten juttua vedettiin ja nehän olivat tutkinnan tavoista vakavissa ristiriidoissa eri maitten poliisien ja etenkin yhden kanssa .