Vedin juuri hyppypotkutreenit kerrostalon takapihalla, ja useampikin nuori nainen huokaili parvekeilla suoritustani ihaillen
Olivat ilmeisesti jo hieman onppusiideriä nauttineet, joten empä ihmettelisi, vaikka olisivat karate-showni jälkeen menneet kylmään suihkuun rauhoittumaan. Sen verran komeita kiertareita minä heille tarjoilin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kake-Make kirjoitti:
Olivat ilmeisesti jo hieman onppusiideriä nauttineet, joten empä ihmettelisi, vaikka olisivat karate-showni jälkeen menneet kylmään suihkuun rauhoittumaan. Sen verran komeita kiertareita minä heille tarjoilin.
Juu et vetänyt.Tuolla asenteella sut ois oikeasti hakattu dojosta ulos aika nopsaan. Satun tietämään ihan faktana.
Nyt jäi ap kylmäksi, kun Sherlock F. Akta tuli ja täräytti kanveesiin. Ipponin arvoinen suoritus. Kumarran.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla että on muitakin ikinuoria olemassa. Hyppypotkutreenit eivät kuulu omaan valikoimaani, mutta sen sijaan tarjoan apua nuorille naisille kuntosaliharjoittelussa. Tosin joskus se on vaikeaa, kun tuntuvat menevän vähän hämilleen tälläisen charmantin herrasmiehen opastaessa kädestä pitäen esimerkiksi kyykyn ja maastavedon liikeratoja. Silti voin vain kuvitella ne ihastelevat huokailut myöhemmin.
mryouth75
Sinä ämmä se jaksat esiintyä miehenä.
Hämmentävä tapaus.
Todellakin.
Miksihän vapaaottelijat ottaa matsia Suomessa muttei kokeile Thaimaan katuja. Siellä ne oikeat matsit vedetään. Lasinsiruja tumppuihin sinitarralla ja yksi osuma voi irroittaa nenän päästä.
Ajatelkaa lasinsiruja. Tosi kova pipi tulee jos sellainen uppoa rintalihakseen. Seksikäs hoitaja sitten kaivelee sitä syömäpuikoilla pois ja salavihkaa ihailee treenattua karatemiehen kroppaa. Minkä's sille voi jos on seksikäs karatemies.
Mutta mietipä millainen esitys olisi naisille ollut tarjolla, jos minä olisin ollut hyppypotkuharkkojesi vieressä öljytyn ylävartaloni kanssa muskeleitani jännittelemässä. Taitoa JA lihasta - kuka nainen sitä voisi vastustaa?
- Sali-Make
Vierailija kirjoitti:
Mutta mietipä millainen esitys olisi naisille ollut tarjolla, jos minä olisin ollut hyppypotkuharkkojesi vieressä öljytyn ylävartaloni kanssa muskeleitani jännittelemässä. Taitoa JA lihasta - kuka nainen sitä voisi vastustaa?
- Sali-Make
Musiikin ryydittämänä tuollainen pelleshow voisi olla viihdyttävää katseltavaa kerrostalon parvekkeelta käsin. Voisin jopa juoda neljä olutta sitä showta katsellessa hiljaa mietteliäästi kulmia kurtistellen.
Erotan kyllä oikean karatemestarin pellestä.
Miksi sauvakävelijät saa kävellä rauhassa ja palloilijat potkia palloa rauhassa mutta jos joku karateka menee takapihalle vetämään hyppypotkutreenit (koska ei kotona mahdu ja huonekalut hajoaa) niin sitten pitää heti nauraa ja pilkata?
Ei se ole sauvakävelyä naurettavampaa touhua. Veivaan sielä takapihalla niin kauan että nauru loppuu saatana!
Samasta sai sauvakäveliät kärsiä aikoinaan kun pioneerit lähtivät hiekkateille ruopimaan.
Nyt tehdään takapihan karatesta taas muotia. Kohta nähdään kuka sitten nauraa!
Mun mies kovetti nyrkkiä kiveen kirjoitti:
Miksi sauvakävelijät saa kävellä rauhassa ja palloilijat potkia palloa rauhassa mutta jos joku karateka menee takapihalle vetämään hyppypotkutreenit (koska ei kotona mahdu ja huonekalut hajoaa) niin sitten pitää heti nauraa ja pilkata?
Ei se ole sauvakävelyä naurettavampaa touhua. Veivaan sielä takapihalla niin kauan että nauru loppuu saatana!
Samasta sai sauvakäveliät kärsiä aikoinaan kun pioneerit lähtivät hiekkateille ruopimaan.
Nyt tehdään takapihan karatesta taas muotia. Kohta nähdään kuka sitten nauraa!
Joo höhö Keravan kannistolla krillaillaan ja juuaan koffia. Otetaa matsia ja vedetää lipputangon tolppaa kiertareita.
Kake-Make kirjoitti:
😂🤣😂🤣😄😅😀😁😃😆🤣
Juu et vetänyt.Tuolla asenteella sut ois oikeasti hakattu dojosta ulos aika nopsaan. Satun tietämään ihan faktana.