Nimi Jadessa
Olen antamassa lapselleni nimeä Jadessa. Kommentteja tästä! Mielestäni kaunis ja harvinainen. Toinen vaihtoehtoni olisi Jadeliina, mutta tuo "liina" pääte kuulostaa liian vanhanaikaiselta minun makuuni. Toisiakin nimiä kaipailen kummallekin vaihtoehdolle!
Kommentit (11)
Wt. Ihan hirveä. Ei sentään strippariainesta, mutta muuten vaan mauton. Se Jadeliina on tosin vielä rumempi.
Voi vittu lopettakaa aikuiset ihmiset näistä nimistä jauhaminen. Sit nää "wt-kommentit". Kai sitä joskus luuli, että aikuisena osataan käyttäytyä.
Minua häiritsee ssa-pääte. Sehän on sijamuotopääte.
JadeCCa on wt-kersalle oikein oivallinen "nimi"....
Täällä ei kannata nimistä kysyä. Aina tulee kuraa, oli nimi se tai toi.
Wt tulee mullakin mieleen.
Ja toinen vahva mielikuva on joku hormonivalmiste. "Jadessa" voisi ihan hyvin olla pillerimerkki tai hormonikierukka. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kannata nimistä kysyä. Aina tulee kuraa, oli nimi se tai toi.
Aina tulee jonkinverran kuraa itse kullekkin, mutta on tiettyjä nimiä jotka mielletään tietynsorttisiksi. Aika usen J-alkuiset nimet ovat vain, joo miten sen sanoisi, ei kaikkien makuun.
Vierailija kirjoitti:
Wt tulee mullakin mieleen.
Ja toinen vahva mielikuva on joku hormonivalmiste. "Jadessa" voisi ihan hyvin olla pillerimerkki tai hormonikierukka. 🤔
Sama juttu. Eikös niitä Yasmine, Harmonette, Jussundullaa nimisiä valmisteita olekkin markkinoilla. 😉
En tykkää yhtään :D kuulostaa aika väkisin väännetyltä, ei Jade muttei Adessa. Tulee mieleen nimi jonka teiniäiti antaisi lapselleen, anteeksi.