Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette tunnustaneet tunteenne...

Vierailija
21.04.2017 |

...ettekä ole joko saanut vastakaikua, tai tunnustuksen tarkoituksena ei ollut aloittaa suhdetta tms. Helpottiko tunnustaminen? Muuttuivatko tunteet sen myötä?

Itse olen suorastaan rakastunut varattuun työkaveriin. En halua jättää omaa puolisoani hänen vuokseen, enkä tarvitse hänen osaltaan vastakaikua. Olen kärsinyt näistä tunteista melkein vuoden ja alan toivoa jo jonkinlaista helpotusta. Työkaverin tunteista ei ole mitään selvyyttä, mutta se on sivuseikka.

Ystäväni neuvo oli tunnustaa, jotta saan taakan sydämeltä. Auttaisiko se?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne, mutta kestänyt pian neljä vuotta.

Ei kivaa, kun toinen pyörii mielessä jatkuvasti.

Ohi ei mee.

Vierailija
2/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama tilanne, mutta kestänyt pian neljä vuotta.

Ei kivaa, kun toinen pyörii mielessä jatkuvasti.

Ohi ei mee.

Oletko itse harkinnut samaa kuin minä? Se vaatisi aivan kamalasti rohkeutta eikä mitään takeita seurauksista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa ei pidä mennä tunnustamaan tunteitaan tuollaisessa tapauksessa.

Paitsi jos ehdottomasti haluaa, että kaikenlainen kanssakäyminen esimerkiksi työpaikalla muuttuu vastedes ihan pirun noloksi ja kiusalliseksi, ellei suorastaan helvetilliseksi.

Vierailija
4/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään tapauksessa ei pidä mennä tunnustamaan tunteitaan tuollaisessa tapauksessa.

Paitsi jos ehdottomasti haluaa, että kaikenlainen kanssakäyminen esimerkiksi työpaikalla muuttuu vastedes ihan pirun noloksi ja kiusalliseksi, ellei suorastaan helvetilliseksi.

Tuo on toki yksi mahdollisuus. Toisaalta uskon, että hän ottaisi sen ihan hyvin. Aika liberaali tapaus ja ikääkin on. Enkä usko että itsekään kiusaantuisin liikaa, ainakaan kovin pitkäksi aikaa.

Kaveruus siinä menisi, se on selvää. En tosin tällä kaveruudella tällaisenaan tee oikein mitään.

Ap

Vierailija
5/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunnustaisi ihastustani ainakaan heti. Pitäisin kaveruuden. Niin silloin saisi olla yhteydessä häneen. Eri asia olisi jos olisin vapaa. Silloin koittaisin iskeä heti.

Vierailija
6/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihminen, jolle tällaisia tunnustuksia on tehty.

Mutta kaikesta sydämestäni toivoisin, että ei olisi. On tosi vaivaannuttavaa jatkaa pakollista yhdessäoloa samalla työpaikalla. Ja suoraan sanottuna olen ruvennut inhoamaan niitä kahta tyyppiä, jotka ovat mulle tehneet noin. Ennen tunteeni olivat ihan neutraalit.

Vierailija
7/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikesta sydämestäni toivoisin, että ei olisi. On tosi vaivaannuttavaa jatkaa pakollista yhdessäoloa samalla työpaikalla. Ja suoraan sanottuna olen ruvennut inhoamaan niitä kahta tyyppiä, jotka ovat mulle tehneet noin. Ennen tunteeni olivat ihan neutraalit.

Miksi inhoamaan? Aika vahva tunne!

Tässä asiassa olen sen verran itsekäs, että ajattelen lähinnä omaa helpotusta. Jos hän inhoaisi minua sen jälkeen, niin se olisi sitten niin :(

Vierailija
8/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut sitä ollenkaan niin, että he eivät mitä luultavammin ole voineet ihastumiselleen mitään? Ja ovat ehkä toivoneet, että tunteiden tunnustamisen ja vastakaiun puutteen myötä ne tunteet myös menisivät pois? Ei ole mitään raastavampaa ja rasittavampaa kuin olla vastoin omaa tahtoaan ihastunut.

Vierailija
9/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helpottanut, mutta ainakaan ei tarvii miettiä mitä jos.

Vierailija
10/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa olen sen verran itsekäs, että ajattelen lähinnä omaa helpotusta. Jos hän inhoaisi minua sen jälkeen, niin se olisi sitten niin :(

Siksi, että ne pilasivat multa työn ja työpaikan, jota ennen rakastin. Tunnelma muuttui kireäksi ja vaivaantuneeksi, eikä ollut enää kiva mennä aamulla töihin.

On erittäin itsekästä mennä "tunnustamaan tunteitaan" ja tyrkyttämään itseään ihmiselle, joka ei ole kiinnostunut. Nämä molemmat kyllä tiesivät antamistani signaaleista, että en ole kiinnostunut. Silti oli vain pakko mennä avaamaan suunsa.

Vierailija
11/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että ne pilasivat multa työn ja työpaikan, jota ennen rakastin. Tunnelma muuttui kireäksi ja vaivaantuneeksi, eikä ollut enää kiva mennä aamulla töihin.

On erittäin itsekästä mennä "tunnustamaan tunteitaan" ja tyrkyttämään itseään ihmiselle, joka ei ole kiinnostunut. Nämä molemmat kyllä tiesivät antamistani signaaleista, että en ole kiinnostunut. Silti oli vain pakko mennä avaamaan suunsa.

Mulle on myös tunnustettu tunteita, muttei tunnelma ole mennyt kireäksi tai vaivaantuneeksi. Miksi menisi? Kyllä mä kestän jos joku musta pitää.

Tässähän siis ei ole kyse itsensä tyrkyttämisestä, kuten aloituksessa selvästi lukee.

Vierailija
12/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotti tietenkin. Sai tietää kaiken olevan yksipuolista. :)

Vierailija
14/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olit ihastunut ennen tunnustusta ja oliko tunne miten vahva? Ap

Vierailija
15/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi tunnustaa? Kiusallista on tunteiden salaaminenkin ja raskasta. Kyllä kaveri arvaa tunteesi muutenkin? En näe syytä miksi ei voi puhua auki tilannetta.

Vierailija
16/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva, ja pitkään.

Vierailija
17/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva, ja pitkään.

Onnittelut rohkeudesta :) Eli voimakkaat tunteet hiipuivat tunnustuksen jälkeen... Pitäisi itsekin kerätä rohkeus, sillä tuo kuulostaa tosi hyvältä.

Vierailija
18/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kertoo sinun omista ongelmista jos ihan vakavasti otat yleisen tunteen. Oletan että kyse ei ollut mistään pervoista vaan tavallisista työkavereista. Olisitko pitänyt mielummin valheellisen kuvan suhteenne laadusta toisen osapuolen kannalta?

Vierailija
19/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi tunnustaa? Kiusallista on tunteiden salaaminenkin ja raskasta. Kyllä kaveri arvaa tunteesi muutenkin? En näe syytä miksi ei voi puhua auki tilannetta.

Sepä se. Minusta kiusallisempaa on tunne, ettei kaveri ole rehellinen. Hän varmaankin arvaa, olen samaa mieltä.

Vierailija
20/59 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveruuden laatu perustuu valheeseen jos toinen elättelee toiveita muusta. Itsehän uskon ennenmuuta rehellisyyteen kun vaikea ihastusta on piilottaakaan. Siitä vasta kiusaantuneisuutta kun kohde ihmettelee toisen eriskummallista käytöstä mikä johtuu ihastumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan