Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja edullinen pikakahvi

Vierailija
21.04.2017 |

Nescafen kultaa ja Clipperin luomukahvia tähän saakka juonut, välillä Lidlin kofeiinitonta lisäksi. Löytyisikö edullista aj hyvää pikakahvia? Lidlin kofeiiniton pikakahvi ei säily kovin hyvin pakkauksen mukaan ja jotenkin muuttuu kitkeräksi jonkin ajan kuluttua tai en vain huomannut tätä alussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pannukahvia. Ei siinä mene juurikaan sen kauempaa kuin veden kehittämisessä pikakahvia varten. Itse teen lukiolaisen kuumentamalla mukillisen vettä pienessä kattilassa, kun kiehuu pari mitalista pannukahvia kattilaan. 5-10s kiehutusta ja kattila levyltä pariksi minuutiksi tekeytymään. Teesihdillä mukiin, sihdin ja kattilan huuhtaisu hanan alla.

Viola, oikeaa kahvia.

Vierailija
2/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pannukahvia. Ei siinä mene juurikaan sen kauempaa kuin veden kehittämisessä pikakahvia varten. Itse teen lukiolaisen kuumentamalla mukillisen vettä pienessä kattilassa, kun kiehuu pari mitalista pannukahvia kattilaan. 5-10s kiehutusta ja kattila levyltä pariksi minuutiksi tekeytymään. Teesihdillä mukiin, sihdin ja kattilan huuhtaisu hanan alla.

Viola, oikeaa kahvia.

...Tama tää tabletin syöttö sabotoida kaiken mitä kirjotan 😛☕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannukahvissa kuluu enemmän energiaa kuin vedenkeittimellä veden lämmittämiseen.

Vierailija
4/6 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra on ihan ok

Vierailija
5/6 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääskafee,sitä saa Tampereelta.

Vierailija
6/6 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Rainbow on ihan mukiinmenevää. Kulta Katriina samoin.

Mä jäin koukkuun pikakahviin ulkomailla asuessa kun sieltä ei saanut hyvää suodatinkahvia ja toisaalta "vesiautomaatista" sai kuumaa vettä. Vaikka olis kahvit saatavilla ja keitinkin, niin edelleen juon pikakahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi