Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haluaisitko olla Ashley Grahamin näköinen?

Vierailija
21.04.2017 |

https://peopledotcom.files.wordpress.com/2017/02/swim163_tk3_2495_rawwm…

Nainen, haluaisitko olla Ashley Grahamin näköinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses!

Ap

Vierailija
2/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, valitettavasti.

Vierailija
4/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, valitettavasti.

Miksi valitettavasti? Oletko mies?

Vierailija
5/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo. Onneksi omat biksuni ovat oikean kokoiset

Vierailija
6/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AG on upea nainen. Itse kuitenkin haluan olla oman itseni näköinen, parhaalla mahdollisella tavalla. Haluaisin olla tasapainossa itseni kanssa, niin että tuntuu hyvältä, sekä sisäisesti, että ulkoisesti.

Vierailija
7/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköinen kyllä, kokoinen en.

Vierailija
8/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo. Onneksi omat biksuni ovat oikean kokoiset

Kovasti nyt pukkaa Ashleyn näköisiä naisia luolistaan ulos. Pidätkö sinä itseäsi siis Ashleyn näköisenä vain koska sinulla on samanlaiset rinnat kuin hänellä?

Vierailija
9/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla ylipainoinen, olen timmimpi ja kauniimpi kuin Ashley;)

Vierailija
10/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Vierailija
11/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin. Omistaisin tissit! T. Aa-kuppi

Vierailija
12/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä mallit ja mannekiinit ovat tämän maailman mielestä ihania, vaan ällöttävää on se, että nämä mallit ovat niin täynnä itseään, että ovatkit suuressa itserakkaudessaan rumia.

Kaunein/Komein on ihminen, joka EI tajua olevansa hyvännäköinen - sellainen nöyrä ihminen, jolla on niin syvä haava sielussa syystä tai toisesta, että suhtautuu jokaiseen ihmiseen yhtä rakastavasti, oli sitten kyseessä kuka hyvänsä.

Vierailija
13/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista toki, mutta kroppa on mulla parempi.

Vierailija
14/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä mallit ja mannekiinit ovat tämän maailman mielestä ihania, vaan ällöttävää on se, että nämä mallit ovat niin täynnä itseään, että ovatkit suuressa itserakkaudessaan rumia.

Kaunein/Komein on ihminen, joka EI tajua olevansa hyvännäköinen - sellainen nöyrä ihminen, jolla on niin syvä haava sielussa syystä tai toisesta, että suhtautuu jokaiseen ihmiseen yhtä rakastavasti, oli sitten kyseessä kuka hyvänsä.

Voi jumalauta.

Vierailija
15/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla ylipainoinen, olen timmimpi ja kauniimpi kuin Ashley;)

Mistä alapeukut? Olen tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen, en fanita ylipainoista kroppaa. Kasvoista hän toki on kaunis, kauniimpi olisi silti hoikempana.

Vierailija
16/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, en nytkään ole läheskään yhtä iso kuin hän mutta silti inhottaa. En vaan osaa pysyä erossa herkuista :(

Vierailija
17/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on nyt hieman katkera. Sinä puhut sisäisestä kauneudesta ja hyvyydestä, viattomuudesta, mutta itse väität kauniiden ihmisten olevan automaattisesti itserakkaita vain koska ovat kauniimpia kuin sinä olet. Olisko syytä katsoa oikein syvälle peiliin?

Vierailija
18/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa Ashley Grahamin naaman omani tilalle. Kropan voisin ottaa, jos saisin pitää oman suorituskykyni ja se olisi sen mukainen. Oon siis urheillut pienen ikäni ja oon jo nyt huonossa kunnossa omilla mittareillani. En ole mikään kaunotar, mutta en myöskään niin ruma, että vaihtaisin voiman, kestävyyden ja nopeuden nättiin naamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän