Mikä oli ensimmäinen tuoksupullo jonka omistit nuorena ja jota käytit?
Itse olin 15v ja tuoksu oli YSLn Paris. Laivalta ostettu.
Enää en pystyisi tuota käyttämään, on sen verran voimakas :D
Kommentit (173)
Indian Summer multakin, isältä saatu. ❤ Äiti sen taisi alunperin lahjaksi saada, mutta ei käyttänyt hajusteallergian vuoksi. Tosi rakas tuoksu, en raaski tuhlata vaan tuoksuttelen itsekin pullosta.
"Tuoksupullo" :D Miten ois ihan vaan hajuvesi?
Vierailija kirjoitti:
Tais olla "Tosca" ja "Fleurs d'Hollande" ja "Devon violets".
70-luvulla.
Fleurs d'Hollande! Olin aivan unohtanut sen! Sitä minullakin oli joskus 70-80-luvun taitteessa.
Sellainen espritin vaaleanpunainen pullo. En muista nimeä.
Chloen Narcisse. Halusin sitä pullon kun se oli mainittu Lotta, lentoemäntäoppilas-kirjassa. Ihan kiva makeahko kukkaistuoksu. Tosin nykyään tykkään raikkaammista tuoksuista (kuten DKNY:n Fresh Blossom).
Avonin Heres my heart. Ihana! Miksi poistettiin?
The body shop, Cosmic candy. Voin vaan kuvitella kuin karmea se haju oli :D
Musk By Alyssa Ashley.
Eikö kellään muulla?
Niitä Dalin nenapulloja himoitsin, mutta en tietenkään saanut. Onneksi kosmetiikkaan hörähtänyt mummoni sitten lahjoitti minulle kasapäin hajuvesipullojen pohjia, joita oli tilannut Yves Rocherilta.
Eka ikioma oli Mexxin semmoinen keltainen pullo. Siskolta sain hänen vanhan jonkun sellaisen missä oli palapelin pala korkkina ja niitä paloja siellä pullon sisällä. Se oli pullona hauska, tuoksua en muista. Tuo puman jamaica oli minunkin suosikki nuorena.
Olinkohan noin 15v, Calvin Kleinin Euphoria oli juuri ilmestynyt markkinoille. Vieläkin ihan hyvälle tuoksuu, vaikkei ole enää käytössä. Ehkä hiukan liian puuterinen omaan nenään.
Vaaleanpunainen date <3 Voisin ehkä käyttää vieläkin jos noita olisi myytävänä. Se vihreäkorkkinen oli myös hyvää.
Ensimmäinen "oikea" hajuvesi oli ck one. En enää käyttäisi tosiaankaan. Onko tuo muuten oikeasti miesten tuoksu? Ainakin tosi vahva ja miesmäinen...
Mahdoton muistaa, mikä oli ihan ensimmäinen pullo, joku Yves Rocherin halpis vaiko joku äidin vanha L'Air du temps, mutta mistään ei tule sitä samaa ihanaa ysäriteinifiilistä kuin niistä Un Monde Nouveaun värikkäistä pulloista ja sokerisista, hienostunattomista tuoksuista! <3 Meillä dunkkasi Satan instinct ja Savage vanilla. :D
Escadan joku kesätuoksu, ja Lacosten se pinkki tuoksu. :D
70-luvun lopulla Apple Blossom :)
En koskaan raaskinut ostaa pulloa, mutta nuuskuttelin Christina Aguileran tuoksua kymmeniä kertoja Anttilassa. Vuosia myöhemmin kokeilin tuoksua taas, ja miten imelältä se _haisikaan_! Onneksi rahat säästyivät 😄
Ensimmäinen, jonka ostin oli sitten The Body Shopin Cherry Blossom.
Rochas Femme,lukioaikoina meni jokunen pullo
Lapsena mulla oli Oriflamen Punky Pear ja Chic Choc. Teininä käytin Burberryn Londonia, josta tykkään edelleen.