Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maailmassa riittävästi rakkautta?

Vierailija
21.04.2017 |

Saatko tarpeeksi myötätuntoa ja ymmärrystä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä papilta, joka muutti vasta Tansaniaan.

Vierailija
2/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihmiset ovat syntiin langenneita, ja se näkyy.

Uskon Jumalan olevan rakkaus ja rakkauden lähde ihmisille. Jumala on ihmisten saatavilla, mutta ihmiset eivät yleensä ojentaudu Hänen tahtonsa mukaan, eli lähimmäistään rakastavasti.

Runsas lähimmäisenrakkaus on kuitenkin mahdollista. Jokainen voi ojentautua sen mukaan, jos valitsee tehdä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi kysymykseen ei, toiseen kysymykseesi kyllä. 

Vierailija
4/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itse tietää kykeneekö hän rakkauteen ja rehellisyyteen. Kaksoiskäsky on rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Sitä sopii itse kunkin pohtia.

Vierailija
5/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailmassa riittävästi rakkautta?

Ei todellakaan ole, mutta onnekseni sitä tuntuu minulle riittävän.

Saatko tarpeeksi myötätuntoa ja ymmärrystä?

Olen pitkän henkisen alhon jälkeen saanut tällä viikolla myötätuntoa ja ymmärrystä mitä odottamattomimmilta tahoilta. Kun vuoden salailun jälkeen avauduin henkisestä tilastani, niin pari puolituttua työkaveria kävi kertomassa kokeneensa samaa ja tarjosivat kuunteluapua. Meinasin alkaa itkemään töissä liikutuksesta. 

Jotkut varmaan ehtivät jo ajatella, että olen muuttunut laiskaksi ja välinpitämättömäksi.

Kotona aina opetettiin, ettei kannata ongelmistaan kertoa, ettei joku käytä niitä hyväkseen. Nyt viisikymppisenä tajusin, että se oli typerin neuvo, minkä vanhemmiltani sain.

Vierailija
6/6 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ihmiset ovat syntiin langenneita, ja se näkyy.

Uskon Jumalan olevan rakkaus ja rakkauden lähde ihmisille. Jumala on ihmisten saatavilla, mutta ihmiset eivät yleensä ojentaudu Hänen tahtonsa mukaan, eli lähimmäistään rakastavasti.

Runsas lähimmäisenrakkaus on kuitenkin mahdollista. Jokainen voi ojentautua sen mukaan, jos valitsee tehdä niin.

Aivan niin! Lentävä Spagettihirviö on rakkaus ja totuus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi