Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni pystyy olemaan ilman kasvomeikkiä esim. töissä?

Vierailija
21.04.2017 |

Tarkoitan siis kokonaan ilman mitään peitevoidetta, meikkivoidetta, BB-värivoidetta tai puuteria? Itselläni on ainakin sen verran "läikikäs" iho kasvoissa, että en voi töissä tai muuten ns. ihmisten ilmoitta olla ilman kasvomeikkiä. Olen miettinyt, että onko suurin osa naisista sellaisia, että he kuitenkin pystyy eli onko ihossani joku ns. vika. Millä te saatte kasvoissa ihon tasaisen väriseksi ilman meikkiä? Onko jokin hoitovoide, jolla taikatemppu tehdään?
N36

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei koskaan käytä mitään, kaikki vaan tottuu, että tuolta tuo näyttää, eikä kiinnitä ihoon erityistä huomiota. Väittäisin, että tämä on aika pitkälle tottumiskysymys.

Itse laitan vähintään kosteusvoiteen ja kevyen meikkivoiteen tai meikkipuuterin ja vähän ripsiväriä. Ilman sitä tuntuu, että näytän juuri heränneeltä.

Vierailija
2/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla edes ole tuollaisia meikkituotteita, en ole koskaan ripsiväriä ja luomiväriä enempää käyttänyt. En osaa meikata. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan kuusta kun naama kukkii laitan bb-voidetta,(tämä koska itselläni mukavampi olla) muuten en käytä kuin ripsiväriä kirkastamaan kasvojen ilmettä. Ihoni on kyllä "läikikäs" mutta se ei vaikuta työpanokseeni. Ei ole kukaan vielä tullut sanomaan että "paas meikaten noi epätasaisuudet piiloon"

Vierailija
4/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laita mitään muuta iholle töihin, kuin kosteusvoidetta. Kohtalaisen tasainen ihonväri, mutta ei tietysti näytä puuteroidulta tai viimeistellyltä. Mutta miksi pitäisi näyttää? Miksi kasvojen pitäisi näyttää tasaisesti tietyn väriseltä, kun kaikki tietää ettei se sitä ole? Ei mua toki muiden meikkaaminen haittaa, mutta näin olen itse tuumaillut. :) 

Ainoastaan kulmia tummennan kynällä hieman, ripsaria jaksan laittaa ehkä 1-3 päivänä viikossa. Ja juu, teen asiakaspalvelutyötä. Ei voida olettaa, että siihen sisältyisi pakollisena meikki...

Vierailija
5/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pystyisi, mutta en osaa kun meikki on muodostunut aamurutiiniksi. Ihon kunto on vuosien mittaan vaihdellut, nykyään vähemmän läikiläs kuin nuorempana, koska olen osannut vihdoin valita tuotteet jotka eivät ärsytä.

Tämä ei ole ollut ihan helppoa, kun iho on epäpuhtauksiin taipuvainen, pintakuiva sekaiho, ja tähän allergiat Töissä huolehdin sairaista ja ilman meikkiä näytän sairaammalta kuin potilaani, eikä se mielestäni luo luottamusta, joten meikkaan ihan tästäkin syystä.

Vierailija
6/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tälläkin hetkellä. Ei tuota mitään ongelmia.

Vierailija
7/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan itsetuntokysymys.

Otan muut ihmiset huomioon monin tavoin, mutta mulla ei ole ensijaisesti tapana ajatella, mitä minusta ajatellaan.

Eli kun kohtaan ihmisiä, keskiössä on se kohtaaminen, ei se, mitä hän mahdollisesti ihostani ajattelee.

Tällä hetkellä ihottuman (pod) hoitamisen takia pitkä meikitön kausi.

Vierailija
8/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveeni olisi olla kokonaan ilman kasvomeikkiä, mutta kuumat aallot saavat minut pari kertaa tunnissa punajuuren laikukkaaksi, joten en voi olla, asiakaspalvelutyö. Harmittaa kun pitää laittaa pakkeli, josta en tykkää yhtään. Iho olisi ihan hyvä ilman meikkiäkin.

Vierailija
9/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten jaksan, toisinaan meikkivoiteet sun muut, yleensä vähintään cc-puuteri, ripsiväri, kulmat, aurinkopuuteri/poskipuna, huulirasva.. Joskus jos tulee kiire tai ei jaksa voi olla päiviä ihan au naturel. En jaksa stressata. Pyrin kuitenkin puhdistamaan ja rasvaamaan ihoa päivittäin.

Vierailija
10/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hoitotyötä ja kokin ja tarjoilijan töitä. Keittiössä ja hoitotyössä en yleensä käytä meikkiä, mutta tarjoilukeikoilla on kevyt meikki ja hiukset laitettuna paremmin . Keittiössä ja hoitotyössä (mm saunotukset ja suihkutukset ) on niin kuuma ettei meikki kestä, keittiössä on myös kokinhattu päässä niin hiukset on joko nutturalla tai letillä.

Vierailija
11/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Suoraan suihkusta toimistoon töihin. Ei kiinnosta, ovatko kasvot läikikkäät vai ei. Poskipäistä punottaa, voisin ehkä rasvata ihoa hieman enemmän. Hyvin harvoin meikkaan ollenkaan.

Vierailija
12/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tosi pitkään meikkivoidetta ja puuteria, nyt vähän vaan peiteväriä pahimmin punoittaviin kohtiin. Iho rauhoittunut huimasti.

Vierailija
13/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytä rappioalkoholistilta ilman meikkivoidetta. Tuuli ja kylmä sekä kuuma lisäävät punoitusta, joten en todellakaan voi olla ilman meikkiä. Ei kaikkien iho ole luonnostaan kirjava ja siksi voivat olla meikittä.

Vierailija
14/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Couperosa iho, tosi laikukas, tummat silmänaluset, suuret ihohuokoset. Punastun myös herkästi. Käytän päivittäin kevyttä tasoittavaa voidetta. Ja nuo "vaivat" eivät häivy, vaikken käyttäisi ehostusta. Helpottaa omaa oloani, joten jatkan..

Vierailija
15/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan. Ei kellään ole tasasta väriä naamassa luomuna...

Vierailija
16/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun logiikallasi minun varmaan pitäisi käyttää meikkiä kun iho ei ole tasavärinen, mutta en käytä.

Vierailija
17/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pystyisin, mutta kun on niin tottunut meikkaamaan, olo olisi vähän samanlainen kuin jos päällä olisi harmaat kauhtuneet verkkarit ja kulahtanut huppari.

Vierailija
18/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellaisessa myynti- ja asiakaspalvelutyössä, että en viitsisi mennä töihin meikkaamatta ilman hätätapausta. Kerran nukuin pommiin ja menin töihin meikittä. Myyn tuotteita, joihin liittyy design ja unelmat, joten niitä on helpompi myydä ehostettuna kuin pizzanaamana. Tulee itelleenkin mukavampi olo kun saa finnit yms. vähän piiloon.

Vierailija
19/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin tai aurinkoloman jälkeen ei tarvi ollenkaan jos pientä rusketusta. Muuten iho huonos kunnos niin pakko jotain laittaa. Silmämeikin kanssa yleensä vähemmän väsyneen näköinen, joten mielellään käytän. Ei pakko.

Vierailija
20/78 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis asiakaspalvelutyössä, ja siinä pitää näyttää "huolitellulta". Mutta jos vaikka tulee kuuma, niin kasvot menee sellaisille punaisille läiskille heti. Voiko niitä estää jotenkin?

Ap,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi