Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti/jännämiesjankutuksessa hämmentää tämä:

Vierailija
21.04.2017 |

En tunne yhtäkään väkivaltarikollista, yhden vaimonhakkaajaan välillisesti (hänen eksänsä on kaverini). Lähipiirissä on kivoja miehiä, jotka ovat vanhempana tasaveroisia ja kumppanina näin ulkoapäin katsottuna hyviä. Oma miesystäväni on samanlainen, urheileva, hyvännäköinen, kotonaviihtyvä ja ihana mies. Olen ollut ihan nuoresta asti parisuhteessa, sinkkuna sitten 35-40 -vuotiaana avioeron jälkeen.

Niin MISSÄ ne jännämiehet ovat, joiden kanssa naiset pariutuvat? Tällainen tavallinen työssäkäyvä akateeminen ei ole heistä kuullutkaan ennen palstalle rantautuneita asiasta tiedottajia. Tuskin olen ainoa. Vankiloissa istuville kirjelmöivät naiset ovat toki tuttu ilmiö, mutta he edustavat naisista aivan häviävän pientä osaa - olen kuullut tästäkin ilmiöstä jonkun dokumentin kautta.

Toisekseen se kuvitelma, että jännisten kanssa ollaan nuorena ja sitten otetaan kilttimies isäpuoleksi. Ei tosiaan mene niin. Lähipiirissäni pitkissä suhteissa olleet, jotka ovat sinkkuuntuneet kolme-nelikymppisinä, ovat vasta tällöin ensimmäistä kertaa kohdanneet miehiä, jotka etsivät vain hupia.

Miten muut, jaatteko kokemukseni?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Jeressä ei ole mitään jännittävää. Sanotaan ennen Nannan tapausta niin 50% naisista olisi kellahtanut Jerelle.

Ja voin sanoa että kellahtas vieläkin. Kattokaa nyt kaverin miehistä lookkia.

Älkää viitsikö valehdella. Vaikka te itse ette kellahtaisi niin kattokaa ympärillenne.

Miksi naisten on niin vaikea katsoa asioita isossa mittakaavassa...

Vierailija
42/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miekkosille on ihan ok ja luonnollista haluta kaunista, söpöä, kilttiä ja naisellista naista. Mutta kun nainen tekee sen, mikä on vain ja ainoastaan geneettisesti järkevää, eli katselee pitkiä raamikkaita uroksia, niin sehän on iiiiihan pöyristyttävää naisilta. EI NAISET SAA VALITA! Ei saaneet ennenkään paneskella ympäriinsä, ja silloin oli kilttimiehillä asiat hyvin. Hekin sai vaimon,  kun nainen oli olemassa vaan miehen omaisuutena.

Nyt nämä yrittää kynsin hampain syyllistää naisia käytöksestä, jota miehet itse ovat viljelleet vuosituhansia. Kaksinaismoralismi ei haittaa.

Naiset ovat menneet hiljalleen eteenpäin ja osa miehistä pönöttää vihaisesti vanhojen saavutettujen etujen edessä kuin ay-liike konsanaan.

Mitä ajattelitte saavuttaa tällä jatkuvalla itkemisellä? maailma on muuttunut ja mikään määrä itkupotkuraivareita vauvapalstalla ei sitä muuta

Samanlailla sinä täällä roikut ja kitiset.

Miksi teette asioista onhelmia kun teillä naisilla on aina kaikki avaimet käsissänne miesten valintaan.

Niin ja minä kirjotan täällä työajalla. En vapaa ajalla täällä hengaisi. Terv, mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas hämmentää palstalla akateemisuuden suurentelu. Pari vuotta enemmän koulua kuin muilla, niin se onkin joidenkin mielestä maailman isoin asia ja keskeisin ihmistä määrittävä tekijä.

Jännämiehiä sen sijaan tunnen paljon. Jerekaralahtia on muuallakin kuin lehdissä, ja jos nyt käytte tänään yökerhossa piipahtamassa, niin metsällä on kaiken maailman röyhkeitä tatska-salihemmoja riittämiin.

Vielä kerran. Jeressä ei ole mitään jännittävää. Elämänkoululainen hän on. Teemu Selänne on jännämies

Olen tavannut Karalahden pariinkin kertaan, ja kaverilla on karski ulkonäkö, kova ääni, "vaarallinen"/uhkaava olemus ja dominoiva tapa olla porukassa. Oikein malliesimerkki siitä, millaiseksi itse ymmärrän jännämiehen.

Vierailija
44/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelijoiden perimmäinen tavoite on oikeuttaa oma ryyppääminen ja syrjäytyminen naisten syyksi. Joka aamu naiset valtuuttaa ekan kaljatölkin avaamisen ja illalla voi mennä nukkumaan ego kondiksessa kun tietää että oma hukattu elämä on naisten vika.

Uskokaa huviksenne, tämä tuon jauhamisen takana pohjimmiltaan on. Kilttimies käyttää joka ikinen päivä valtavat määrät energiaa sen todistelemiseen ettei missään tapauksessa voisi saada naista, mitään ei ole tehtävissä, yksikään nainen ei voi huolia kaljua lyhyttä rumaa vaikka marketit on pullollaan naisia rumien lyhyiden kaljujen miesten kanssa,  kavereita ei voi hankkia, mitään ei voi harrastaa, töihin ei voi mennä, itseään ei voi kehittää, ei ei ei. Miksi näin? Kilttimies ei yksinkertaisesti halua lähteä kämpästään mihinkään, hän haluaa suudella siellä kaikki päivät kaljatölkkiä, ja täytyyhän näin typerälle elämän hukkaamiselle joku syypää löytyä, joku muu kuin kilttimies itse. Eli naiset ja jännämiehet.

Vierailija
45/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miekkosille on ihan ok ja luonnollista haluta kaunista, söpöä, kilttiä ja naisellista naista. Mutta kun nainen tekee sen, mikä on vain ja ainoastaan geneettisesti järkevää, eli katselee pitkiä raamikkaita uroksia, niin sehän on iiiiihan pöyristyttävää naisilta. EI NAISET SAA VALITA! Ei saaneet ennenkään paneskella ympäriinsä, ja silloin oli kilttimiehillä asiat hyvin. Hekin sai vaimon,  kun nainen oli olemassa vaan miehen omaisuutena.

Nyt nämä yrittää kynsin hampain syyllistää naisia käytöksestä, jota miehet itse ovat viljelleet vuosituhansia. Kaksinaismoralismi ei haittaa.

Naiset ovat menneet hiljalleen eteenpäin ja osa miehistä pönöttää vihaisesti vanhojen saavutettujen etujen edessä kuin ay-liike konsanaan.

Mitä ajattelitte saavuttaa tällä jatkuvalla itkemisellä? maailma on muuttunut ja mikään määrä itkupotkuraivareita vauvapalstalla ei sitä muuta

Miksi teette asioista onhelmia kun teillä naisilla on aina kaikki avaimet käsissänne miesten valintaan.

Niin ja minä kirjotan täällä työajalla. En vapaa ajalla täällä hengaisi. Terv, mies

No sinähän se sankari olet! Mitäs jos tekisit sitä mistä sulle maksetaan palkkaa!!

T Nainen JA YRITTÄJÄ

Vierailija
46/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin mielipiteestä! Saatiin tuo geneettisesti järkevä luonnonvalintakin mukaan tähän keskusteluun. Siitähän siinä parinvalinnassa lieneekin pohjimmiltaan kyse, vaikka naiset aina kovasti koettavat muuta väittääkin.

Vierailija
47/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän se sankari olet! Mitäs jos tekisit sitä mistä sulle maksetaan palkkaa!!

T Nainen JA YRITTÄJÄ

Lopetahan sinäkin aikasi hukkaaminen tällä palstalla ja menehän YRITTÄMÄÄN siitä, kipi kipi!

Vierailija
48/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästäkin mielipiteestä! Saatiin tuo geneettisesti järkevä luonnonvalintakin mukaan tähän keskusteluun. Siitähän siinä parinvalinnassa lieneekin pohjimmiltaan kyse, vaikka naiset aina kovasti koettavat muuta väittääkin.

Mikäs sulla on sitten motiivina tässä? Että naiset myöntää haluavansa raamikkaan uroon? Ja mitä sitten tapahtuu "mä tiesin mä tiesin mä tie... mitäs nyt?" itket ittes uneen?

Vierailija
49/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Servaus.

Vierailija
50/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet kiinnostaa nuoria naisia. Kun on lasten ja asuntolainan aika astuu kilttimies kuvioihin. Ap on vaan jo liian fiksu ja iäkäs.

Nuoria naisia kiinnostaa reippaat ja rohkeat miehet, koska ne joita kiinnosti pelkäävät ja saamattomat valittajat kuoli sukupuuttoon. Jospa lopettaisitte nuorten naisten moittimisen tästä täysin järkeenkäyvästä ja jälkeläisten eloonjäämiseen liittyvästä asiasta. Koska tadaa, tekin saatte uuden mahdollisuuden kun naiselle tulee ikää ja kokemusta eikä hän ole enää niin uhanalainen tavallaan. Mutta käytättekö tilaisuuden, no ehei. Ensin geenipooli poistaa teidät ja sitten poistatte itse itsenne kun tilaisuus viimein tulisi. No, se on sitä luonnonvalintaa puhtaimmillaan.

Eli mielestäsi tosiasioiden tunnistaminen on syyllistämistä.

Vierailija
51/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet kiinnostaa nuoria naisia. Kun on lasten ja asuntolainan aika astuu kilttimies kuvioihin. Ap on vaan jo liian fiksu ja iäkäs.

Ilmaisisit suoraan sen, mitä taas haluat sanoa: Jännämiehet saavat naisia ja pillua silloin kun naiset ovat kauniimmillaan ja kilttimiehet vasta sitten kun he ovat rupsahtaneet eli täyttäneet 25 vuotta.

Palstan kilttimiehet viettävät ensin nuoruutensa kotona netin ja konsolipelien parissa, roikottaen muodon vuoksi jotain Tinder-profiilia mutta mitään muuta he eivät tee löytääkseen kivan naisen. 35-vuotiaana he havahtuvat siihen, että nuoruus meni ja naista pitäisi saada, ja "jotta ehtisi perustaa perheen" niin sen naisen pitäisi olla noin 18-vuotias. Kun sisimmässä tajutaan, että juna meni jo, niin aloitetaan jankutus naisten prinsessaharhoista ja jännämiesten suosimisesta.

Jos yhdistettäisiin palstan lassukkaharhat niin niiden mukaan naiset haluaisivat samaan aikaan jännämiehiä eli pikkurikollisia; persaukisia turvapaikanhakijoita; jääkiekkoilijoita ja lentäjiä tai kirurgeja. Aika jännä yhtälö. Jos lassukat avaisivat silmänsä ja suostuisivat katsomaan ihmisiä ympärillään (siskoja, serkkuja, naapureita) tai tekemään Prisma-testin, niin he huomaisivat, että naiset pariutuvat aivan tavallisten miesten kanssa. Ainoa ero lassukoissa ja noissa miehissä on se, että ne miehet ovat "markkinoilla". Ne liikkuvat siellä missä naisetkin, hankkivat ystäviä ja tuttavia, harrastavat, matkustelevat, käyvät töissä, opiskelevat jne. He eivät odota, että jonakin päivänä joku niistä sadoista Tinderissä tykätyistä naisista tykkää takaisin (tai mikä se termi onkin) vaan lähtevät ulos ihmisten ilmoille kavereiden kanssa.

Kiitos mielipiteestäsi! Sen verran voisit vielä täsmentää, että mistä ihmeestä sitten mahtaa johtua se ainakin kaikkien minun tuntemieni ihmisten jakama aika hämmentäväkin arkihavainto, että ilta illan jälkeen ravintoloiden sulkeutuessa ilman naisseuraa jäävät ne insinöörin näköiset rauhallisesti käyttäytyvät (=tylsät aka kiltit) miehet, kun taas ne naamatatuoidut öyhöttäjät voivat suorastaan valita sen iltaisen panopuunsa?

En käy baareissa, joissa käy naamatatuoituja öyhöttäjiä. Ehkä sinunkin kannattaisi valita illanviettopaikkasi hieman paremmin. Mutta se on itsestäänselvää, että baarista seuraa saavat sosiaaliset, iloiset, yleensä kaveriporukan kanssa liikkuvat ihmiset. Se tylsä mies, joka luultavasti on yksin liikkeellä, ei herätä kiinnostusta. Niin yksinkertaista se on. Ei herätä kenenkään kiinnostusta.

Vierailija
52/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut yhden jännämiehen. Onneksi järki voitti ja pysyin omani kanssa. Kyllä niitä vaan on olemassa.

Vierailija
53/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei näy päällepäin eikä kenenkään kotioloista voi tietää satavarmasti. Exäni oli akateeminen kauluspaitamies. Ei tatuointeja, arpia, pitbullia.

Kotona täysi tyranni ja naisenhakkaaja. Selvisi myös että on saanut väkivaltarikostuomion sekä hänellä oli myös tuttuja jossain moottoripyöräjengissä. Pelkään häntä enemmän kuin ketään.

Ja ennenkuin joku kysyy,että kannattiko, niin vastaan jo että en todellakaan voinut tietää totuutta hänestä ensimmäisten kuukausien aikana.

54/54 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen lisätä tuosta hämmennyksestä mitä tällä palstallakin on mainittu miksi kilttimies valittaa asiasta, nii tämä lähinnä johtuu kommunikaatiosta ja väärinymmärryksestä. Usein nainen sanoo pitävänsä persoonallisuudesta eikä ulkonäöstä, ja kilttimies ymmärtää tämän tarkoittavan ' herrasmiestä ', eli ' herrasmies ' on mies joka on mahdollisimman kiltti naiselle aina, ei esitä omasta itsestään yhtään mitään ja ottaa aina passiivisen roolin. Itsekkin näin kuvittelin sen nuorempana tarkoittavan.

Mutta tämä on harhaluulo, jonka mies on itse itselleen kehittänyt, eikä hän ole selvittänyt mitä nainen tuolla persoonallisuuteen kiinnittämisellä tarkoittaakaan. Minullakin meni muutama vuosi käsittäessäni, että eihän naiset tuollaista käytöstä ole tarkoittaneet, vaan sitä kun mies on aidosti itsetietoinen, itsevarma, kyvykäs (potentiaalia), ei yritä esittää mitään vaan uskaltaa olla oma itsensä, saa silti olla miehekäs vaikka turhan esittämisen jättisi pois.

Tätä kilttimies ei ymmärrä pitkään, ja turhautuminen tulee sitten kun hän tajuaa virheensä ja väärinymmärryksen ja katkeruus tulee tuosta väärinymmärryksestä kommunikaation takia. Toki voisi sanoa, että jos on niin keskittynyt muiden ihmisten sanomisiin niin voiko siinnä kehittääkkään omaa itseään alunperinkään. Ymmärrän kyllä turhautumisen kun tajuaa virheen tehneen, kaikki sitä kokee, mutta asiaan ei tule tukehtua vaan tiedon saatua tasapainoinen ihminen alkaa työstämään siitä tavoitetta kohti ja parantamaan heikkouksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän