Millainen on nainen, jota kukaan ei koskaan lähesty baarissa?
28v ikää ja kukaan ei koskaan ole tämän 10v aikana lähestynyt tai iskenyt kun olen baareissa joskus käynyt.
Mies on kuitenkin löytynyt muuta kautta, ihme ja kumma.
Mutta siis yleensä naiset puhuu kuinka heitä miehet tulee yöelämässä iskemään, millaisia he on?
Kommentit (43)
Mua ei oo koskaan kukaan lähestynyt baareissa ja ikää on 28 v eli baareissa on tultu ravattua 10 vuotta myöskin. Olen naamaltani todella ruma (iso nenä, kaksoisleuka, pisamia) ja mulla ei ole lainkaan tissejä :( Itse olen kerran "iskenyt" miehen mukaani baarista joka ihme kyllä lähti mukaani ja panikin vielä. Varmaan säälistä...
- hyvänäköinen
- iloinen / nauravainen
- sosiaalinen
Jos nainen on naama norsunvitulla, nyrpeä, happaman näköinen niin ei sellaista kukaan halua. Millainen sellainen nainen olisi sitten muuten, jos baarissakin on niin happamana. Toki kauneus ei ole paha asia, mikään missi ei tarvitse olla, mutta jotain kiinnostavaa (kaunis hymy, iloiset silmät tms.) pitää olla.
Ulkonäöstä riippumatta: vaikeasti lähestyttävän oloiset. Katsovat kylmästi ja koppavasti. Jos jutuille pyrit niin saat parin sanan vastauksia, keskustelua ei synny.
Joku limainen,yököttävä ällötäti varmaan,yöks...
Sellainen nainen on tasa-arvoinen. Ei miehiäkään kukaan lähesty baarissa.
Sullahan on jo mies. Heikko itsetunto sulla.
169/90. Paksut reidet, leveä laatikkopylly ja isot rinnat. Silmälasit. Kulahtanut naama. Ikä 41
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on naama norsunvitulla, nyrpeä, happaman näköinen niin ei sellaista kukaan halua. Millainen sellainen nainen olisi sitten muuten, jos baarissakin on niin happamana. Toki kauneus ei ole paha asia, mikään missi ei tarvitse olla, mutta jotain kiinnostavaa (kaunis hymy, iloiset silmät tms.) pitää olla.
Päteekö sama miehiin vai saako miehet tässäkin asiassa olla vaan mitä on?
Vierailija kirjoitti:
Joten tästä vedän johtopäätöksen, että minäkin olen kuollut ja muumioitunut. Sillä minua ei lähesty kukaan, ei ainakaan alle kolmen promillen humalatilaa. Olen sitten liikkeellä yksin taikka kavereiden kanssa. Käy muuten itsetunnon päälle. :( Miksiköhän sitten nykyään pysyttelen ihan vaan kotona...
Niin siinäpä se, sanoit ettei alle kolmen promillen humalatilaa mutta tulevat. Ketjussa sanottiin "jota kukaan ei koskan" ja jos joku lähestyy niin lähestyy vaikka kännissä kuin käki olisikin. Vaikka ei miellyttäisi omaa makua jne. Väitän siis edelleen että miehet kyllä lähestyvät KAIKKIA naisia mutta naiset laskevat "ei kukaaksi" kaikki liian kännissä olevat, liian epäkomeat, liian epämiellyttävät jne. Siis miehet lähestyvät mutta kukaan mieleinen ei lähesty ja se on eri asia. Silloin pitää sanoa miksi kukaan kyllin selväpäinen, kyllin komea ja kyllin miellyttävä mies ei lähesty minua.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun saa olla rauhassa!
Ei minusta. Mä käyn baareissa nimenomaan siksi että toivoisin löytäväni sieltä miehen/seksiä. Mutta kun ei miehet lähesty niin ei lähesty. T. Ruma nainen 28
Miks ketään imartelee jotkut seksin vonkaajat ja vielä kun on jo kuitenki yhdelle miehelle kelvannu? Eikö se nykynen miellytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Mä käyn baareissa nimenomaan siksi että toivoisin löytäväni sieltä miehen/seksiä. Mutta kun ei miehet lähesty niin ei lähesty. T. Ruma nainen 28
Eri tilanne..
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä ei auta. Silloin miehet tulevat antamaan voimahaleja ja tekevät piristysyrityksiä ja yrittävät saada hymyilemään, kokeiltu on. Enkä todellaaan ole nätti että ei johdu siitä. Se on kovin ystävällistä miehiltä mutta meille jotka eivät halua kehokontaktia tuntemattomien miesten kanssa se on todella ahdistavaa ja tuskallista. Haluan kuitenkin kuunnella livebändejä ja siihen minulla on oikeus mutta en tiedä miten osoittaisin miehille etten ole kiinnostunut seurasta. Jotkut miehet todella tekevät hirveitä juttuja kuten yksinkertaisesti tulevat vaan mitään puhumatta hiplailemaan niin kuin olisivat naimisissa kanssani tms. Käsittämättömän törkeää käytöstä. Ei siinä happamat naamat ja norsunvitut auta kun eivät vaivaudu ensin sille norsunvittunaamalle puhumaan.
Näyttelenkö seuraavalle hampaita ja murisen?
Vierailija kirjoitti:
Miks ketään imartelee jotkut seksin vonkaajat ja vielä kun on jo kuitenki yhdelle miehelle kelvannu? Eikö se nykynen miellytä?
Tätä ihmettelen minäkin. Miksi kukaan nainen haluaisi että kohdellaan niin HUONOSTI eikä kunnioiteta pätkän vertaa vaan käydään vaan suoraan törkeästi ehdottelemaan ja hiplailemaan. Se SATUTTAA. Jotain kunnioitusta naista kohtaan???? Itsestäni tuntuu paljon arvottomammalta se että ehdotellaan ja käydään käsiksi kuin että kunnioitettaisiin ja annettaisiin olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan olla rauhassa, en mene baariin vaan jään kotiin. Mutta kukin tavallansa.
Vierailija kirjoitti:
28v ikää ja kukaan ei koskaan ole tämän 10v aikana lähestynyt tai iskenyt kun olen baareissa joskus käynyt.
Mies on kuitenkin löytynyt muuta kautta, ihme ja kumma.
Mutta siis yleensä naiset puhuu kuinka heitä miehet tulee yöelämässä iskemään, millaisia he on?
Tämmöinen kuin minä: 48-vuotias "vanha kurppa" jolla on 5 kg ylipainoa ja tietty jo muutama ryppykin eikä mikään superkaunis naama vaan perinteinen suomalainen pottunokka. Puhumaan asti en ole koskaan päässyt niin ei ole ollut tarvetta miettiä mitä sanoisin.
Miksi te jotka saatte baarissa seuraa, tulette pullistelemaan näihin ketjuihin?
Jonkun sortin sisäinen kauneus teiltä puuttuu vaikka niitä miehiä joka sormelle olisikin. Vaatimattomana en ymmärrä moista.
Joten tästä vedän johtopäätöksen, että minäkin olen kuollut ja muumioitunut. Sillä minua ei lähesty kukaan, ei ainakaan alle kolmen promillen humalatilaa. Olen sitten liikkeellä yksin taikka kavereiden kanssa. Käy muuten itsetunnon päälle. :( Miksiköhän sitten nykyään pysyttelen ihan vaan kotona...