Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nainen, jota kukaan ei koskaan lähesty baarissa?

Vierailija
20.04.2017 |

28v ikää ja kukaan ei koskaan ole tämän 10v aikana lähestynyt tai iskenyt kun olen baareissa joskus käynyt.

Mies on kuitenkin löytynyt muuta kautta, ihme ja kumma.

Mutta siis yleensä naiset puhuu kuinka heitä miehet tulee yöelämässä iskemään, millaisia he on?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat aikaa tällaisen miettimiseen? Et kuule menetä yhtään mitään, jos saat olla rauhassa limasilta känniukoilta!

Ei ole mitään tietynlaisia naisia, vaan jokainen nainen on erilainen. Varmasti ap sinäkin olet upea nainen, ja onhan sinulla jo mieskin.

Älä suotta mieti tuollaisia turhuuksia!

Vierailija
2/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisia ja iloisen näköisiä lähestytään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoisin että ne naiset joita ei isketä baarissa ovat kuolleita ja muumioituneita, kaikki muu käy.

Vierailija
4/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minuakaan ei ole koskaan lähestytty baarissa, itse olen aina tehnyt aloitteet.

Vierailija
5/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan millainen tahansa. 

Vierailija
6/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä? :D

Vierailija
7/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi taas mennä baariin koska kaikki tunkevat suuhun ja ei voisi enempää suututtaa koska olen sellainen hillitty ja halauan olla tarkka seurastani. Se on ISO riesa .

Vierailija
8/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestytään lähes aina kun käyn baarissa. Olen tumma, timmi ja nauravainen;).

Vierailija
9/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi taas mennä baariin koska kaikki tunkevat suuhun ja ei voisi enempää suututtaa koska olen sellainen hillitty ja halauan olla tarkka seurastani. Se on ISO riesa .

Ja kuulkaa ihminen haluaa vain YHDEN suhteen niillä muilla ei olisi niin väliä nais - mies akselissa, pelkastään kavereina vaan.

Vierailija
10/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuota juuri ihmettelen kun jotkut naiset sanoo ettei melkein voi mennä baariin kun heti tulee joku :O

Itse olen aina saanut rauhassa tanssia ja kavereiden kanssa jutella. Aina siis ne kenen kanssa olen jutellut on joitain tuttuja jotain kautta. En koskaan tuntemattomien kanssa. Eikä kukaan koskaan ole lähentelemään alkanut. Ei silloinkaan kun olin 18-20v ja tosi hoikka. Ap

Vierailija
11/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuota juuri ihmettelen kun jotkut naiset sanoo ettei melkein voi mennä baariin kun heti tulee joku :O

Itse olen aina saanut rauhassa tanssia ja kavereiden kanssa jutella. Aina siis ne kenen kanssa olen jutellut on joitain tuttuja jotain kautta. En koskaan tuntemattomien kanssa. Eikä kukaan koskaan ole lähentelemään alkanut. Ei silloinkaan kun olin 18-20v ja tosi hoikka. Ap

Menet tietysti yksin niin se tunku alkaa :)

Vierailija
12/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta miksi miettiä tuollaista liiaksi, kun voi myös itse lähestyä. - Itse en halua lähetyä naista joka juo alkoholia kaksin käsin ja huutaa ja melskaa jalkaa polkien, kuinka kaikki miehet on kusipäitä. 

Vierailija
13/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kans koskaan lähesty kukaan ja olen jo yli-ikäinenkin baareihin eli en ole enää käynyt varmaan 5 vuoteen kapakassa. Liikun paljon yksinkin enkä nyhrää kaverin kanssa nurkassa mutta miten yksin voi olla iloinen ja sosiaalinen? 

Vierailija
14/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet tietysti yksin niin se tunku alkaa :)

Kuule aiihen ei ole auttanut kokonainen pyöräkerhokaan ympärillä tai kolma veljeä jotka sentään isoja kavereita kaikki . Sama tunku heidän nenien yli . Se on kuule ONGELMA.

Vierailija
15/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että se jo ulkoiselta olemukseltaan näyttää miesten silmissä niin äkäisen oloiselta ja pelottavalta, että saa jo pelkällä olemuksellaan pysymään miehet kaukana. Sopisi suomalaisnaisen stereotypiaksi melko hyvin.

Vierailija
16/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on pakko olla kyseessä henkilö, jolla on aina mukana niin iso ja/tai äänekäs kaveriporukka, ettei kukaan uskalla sen läpi tulla juttelemaan. Menee vessaankin tyttöporukassa, ei ole hetkeäkään yksin esim. pöydässä tai tiskillä.

Vierailija
17/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha

Vierailija
18/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot lihava niin harvempi tulee iskemään.

Mutta muös jos olet kaunis, pitkä ja hoikka ja oikeasti arvokkaan näköinen niin miehet tulevat vasta aamutunneilla kertomaan kun eivät uskaltaneet aiemmin...

Vierailija
19/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin naiset ovat pelottavan tai äkäisen näköisiä. Sellaisia en uskalla lähestyä. T: M 31v

Vierailija
20/43 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkin naiset ovat pelottavan tai äkäisen näköisiä. Sellaisia en uskalla lähestyä. T: M 31v

Mulla on ilmeisesti se kuuluisa resting bitch face eli vihainen perusilme, ja siksipä minua lähestyvätkin usein shottilasilla varustautuneet miehet, jotka toteavat, että "näytät kaipaavan tätä", "miksi noin nyrpeä ilme" tai kysyvät, miksi en vaikuta viihtyvän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi