Lue keskustelun säännöt.
Millainen on nainen, jota kukaan ei koskaan lähesty baarissa?
20.04.2017 |
28v ikää ja kukaan ei koskaan ole tämän 10v aikana lähestynyt tai iskenyt kun olen baareissa joskus käynyt.
Mies on kuitenkin löytynyt muuta kautta, ihme ja kumma.
Mutta siis yleensä naiset puhuu kuinka heitä miehet tulee yöelämässä iskemään, millaisia he on?
Kommentit (43)
Saisikohan mies seuraa,jos menisi baariin sitä odottamaan periaatteella 'lähestyä saa ja kelpuutan sitten jos kelpuutan'
(... tai nostan av: llä sitten äläkän jonkun epäonniseksi jääneen yrittäjän yököttävästä tätinaiseilusta ?)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olet nössö.
Lättyyn semmoisia!
Ei tule heti lääppimään.
Minuakin lähestytään poikkeuksetta aina. En ole tumma enkä timmi, vaan vaalea ja muodokas (normaalipainon ylärajalla olevan tiimalasi), mutta myöskin nauravainen. :) Olen tosin yleensä yksin liikkeellä ja mielelläni juttelenkin ihmisten kanssa, luulen että se avoimuus myös välittyy. Saatan tosin näyttää myös helpolta. :D Mutta ei sen väliä, ei jutteleminen tai iskuyritykset minua häiritse, menen sitäpaitsi itsekin usein juttelemaan, eikä silloinkaan ole väliä onko mies vai nainen, tai miltä näyttää, koska en ole iskemässä ketään. Hauska yhteinen jaettu hetki ventovieraan kanssa, ei sen kummempaa.
Toisaalta, olen saanut myös kivoja, pysyviä kavereita elämääni juuri näin. Miehiä ja naisia. :)