Poikaystävä sanoi, että haluaisi naisen joka käyttää korkokenkiä ja hameita
Miksi sitten ylipäätään ihastui minuun? Olen täysin eri tyylinen, pukeudun lähinnä urheilullisesti.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ylipäätään ihastui minuun? Olen täysin eri tyylinen, pukeudun lähinnä urheilullisesti.
Ilmiselvästi olet monessa muussa suhteessa se unelmien nainen. Pukeutumistyylisi ei ole se ykkösasia. Jos se ei täsmää hänen toiveisiinsa, kyseessä on toissijainen juttu.
Tästä ei tietenkään seuraa, ettet voisi kaverin silmissä muuttua erittäin hyvästä täydelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tuon vertaa voi tehdä poikaystävän mieliksi on parempi erota.
Niin, ja jos puolestaan mies ei voi naisen toiveesta sen vertaa tehdä että bodaisi itselleen rautaisen sixpackin, niin on parempi erota vai mitä?
Niin, sehän onkin yhtä hankalaa hankkia rautainen sixpack kuin pistää korkokengät jalkaan.
Niin, aapeenhan pitää vaan napata joku kenkäpari ekasta vastaan tulevasta kaupasta ja läppäistä ne jalkaan, eihän niillä joudu edes opettelemaan kävelemään eikä nilkat kipeydy tai mitään. Vai miten se taas meni.
Impotenttiuteen taipuva exä, jonka mielestä naisen pitäisi nostaa persettä ylös vaikka käyttämällä korkokenkiä, on nyt onneksi exä.
Emme ole täällä vain miellyttääksemme niitä. Päästä elukka vapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jos puolestaan mies ei voi naisen toiveesta sen vertaa tehdä että bodaisi itselleen rautaisen sixpackin, niin on parempi erota vai mitä?
Tuo ei ole kyllä ihannemiehen kriteeri.
Oikea kunnon mies ja karski ja harteikas, kaljamahaa löytyy.
sixpack pellet on 2000 luvun buumi, eli kynäniskoja ja pikkupoikia alta 30v.
Mikä niissä vetää? isommalta saavat aina selkäänsä.
Vierailija kirjoitti:
No mikä estää joskus niitä käyttämästä?
Mukavahan se on omaa rakastaan miellyttää ja ei ole isosta asiasta kyse. Kyllä minäkin usein pukeudun niin että tiedän mieheni tykkäävän. Ei se minun omanarvontuntoani alenna mitenkään 😊
Mitä iloa aloittajalle on siitä, että hän on joskus poikaystävälleen sellainen nainen, jollaisen poikaystävä haluaisi. Ja muun ajan ei ole.
Onko ap:lla ollut koskaan mieluista hametta tai mekkoa (voisiko joku keksiä kauniimman sanan, kiitos!)? Minä käytän hameita harvakseltaan, mutta esim. helteellä väljä mekko on lyömätön asu.
Korkokengistä en niin piittaa, oikeasti mukavista joutui maksaan paljon, liikaa vähäisiin käyttömahdollisuuksiin verrattuna. Korkkareilla kävelykään ei ole aina kaunista, maltillinen korko on useimmille parempi, kenkä voi silti olla siro/kaunis ja sopia tyyliltään käyttäjälleen ja tilanteeseen.
Parisuhteesta pitäisi jokaiselle tulla sellainen olo, että kelpaa omana itsenään. Ei sellainen, että pitäisi muuttua toisenlaiseksi, jotta kelpaa.
Veikkaan että poikaystävä on sanonut: Olisi kivaa jos joskus käyttäisit hametta ja/tai korkokenkiä...mutta nythän piti saada uhriutua, joten tällainen otsikko
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että poikaystävä on sanonut: Olisi kivaa jos joskus käyttäisit hametta ja/tai korkokenkiä...mutta nythän piti saada uhriutua, joten tällainen otsikko
Niin ja ap veti herneen syvälle nekkuun ja alkoi mököttää ja sitten tietty alkoi myös seksin pihtaaminen.
Taas? Etkö jo oppinut "Mirkun panosaapas"-casesta? Samaa sontaa eri muodoissaan spämmäävä kirjoittaja on kyllä oikeasti mt-tapaus. Onko pilkkonut viime viikkoina biletoppeja roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavahan se on omaa rakastaan miellyttää ja ei ole isosta asiasta kyse. Kyllä minäkin usein pukeudun niin että tiedän mieheni tykkäävän. Ei se minun omanarvontuntoani alenna mitenkään 😊Jos jokin asia ei tunnu itsestä hyvältä, niin ei sitä minusta pidä väkisin alkaa toteuttamaan vain sen takia, että kumppani tykkää. Pukeutuminen ja oma visuaalinen tyyli on kuitenkin hyvin henkilökohtainen asia.
No enpähän enää taas ihmettele yhtään että ihmisillä on parisuhteissaan niin vaikeaa.
En kai minäkään kirjoittanut että väkisin.
Mutta tokihan tällaisestakin halutessaan saa parisuhteen kaatavan asian 😂
Miten teidän kaltaisille puoliso uskaltaa kertoa mitään toiveitaan tai fantasioitaan?
Mun mies tykkää naisella pitkistä hiuksista. Hui. Mulla on ollut sekä lyhyemmät että pitkät. Ei ne miehen takia pelkästään pitkät ole, mutta toki sekin vaikuttaa. Minusta on mukava miellyttää oman miehen silmää. Ei siinä ole mitään alentavaa.
Tuntuu että naisilla on usein hirveästi vaatimuksia miehelle, mutta itse ei tulla missään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän onkin yhtä hankalaa hankkia rautainen sixpack kuin pistää korkokengät jalkaan.
Minä voisin käyttää korkokenkiä, jos voisi ne jalassa lojua sohvalla. En edes seiso sellaiset hirvitykset jalassa tai kävele niillä metriäkään, se kipu jaloissa ei ole sen arvoista.
Ilmoita hänelle että haluat tehdä hänelle fetissi illan jolloin katsotte vaikka leffaa ja pidät ainakin hametta koko illan hänen mieliksi, oikein söpöstellen sanot tämän. Sulla ei vaan nyt oikein ole varaa tähän niin hän varmaan maksaa kun häntä varten tätä järjestät. Ja uudet kengätkin jos haluat hän maksaa. Muista sitten ostaa semmoset missä on ees minikorko :D Jos ei kiinnostakaan niin loukkaannut tietty kun häntä varten järjestäisit oikein
Tuolla on niin helvetin kylmä, että talvisaappaissakin jäätyy. Suomessa korkkarikausi on todella lyhyt. Menköön mies itse vaikka pikkukengissä paleltumaan räntäsateeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavahan se on omaa rakastaan miellyttää ja ei ole isosta asiasta kyse. Kyllä minäkin usein pukeudun niin että tiedän mieheni tykkäävän. Ei se minun omanarvontuntoani alenna mitenkään 😊Jos jokin asia ei tunnu itsestä hyvältä, niin ei sitä minusta pidä väkisin alkaa toteuttamaan vain sen takia, että kumppani tykkää. Pukeutuminen ja oma visuaalinen tyyli on kuitenkin hyvin henkilökohtainen asia.
No enpähän enää taas ihmettele yhtään että ihmisillä on parisuhteissaan niin vaikeaa.
Miten teidän kaltaisille puoliso uskaltaa kertoa mitään toiveitaan tai fantasioitaan?
Mun mies tykkää naisella pitkistä hiuksista. Hui. Mulla on ollut sekä lyhyemmät että pitkät. Ei ne miehen takia pelkästään pitkät ole, mutta toki sekin vaikuttaa. Minusta on mukava miellyttää oman miehen silmää. Ei siinä ole mitään alentavaa.Tuntuu että naisilla on usein hirveästi vaatimuksia miehelle, mutta itse ei tulla missään vastaan.
Sinähän toimit kuten sinusta itsestäsi on mukava toimia. Mistä pääytelet, ettei ap muka huomioi miestä tai hänellä olisi miehelle mahdottomia yksipuoleisia vaatimuksia. Taidat olla oikeasti mies tai sinulla ei ole kokemusta miehistä, jotka yrittävät muuttaa naisia.
Parasta on, kun piirre tulee esiin vadta häiden jälkeen. Jos kirjoittaisin tänne, miten kaikilla eri tavoilla oma mieheni alkoi muokata minua naimisiknmenon jälkeen, niin ette uskoisi murto-osaakaan vaan syyttäisitte provoksi.
Tästä tulikin mieleen että miksihän kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellut tai tapaillut yhtä kertaa useammin kysyvät jossain vaiheessa minkälaisista vaatteista pidän naisilla. Mikä tuohon on toivottu vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa veikkaan, että nainen on itse kysynyt mieheltä asiaa tai arvostellut jotain hempsankeikkaa miehelleen ja on selvinnyt että mies ei panisi pahakseen, jos hänenkin naisensa pukeutuisi naisellisemmin.
Tai sitten mies on vain erehtynyt luulemaan, että hänellä saa olla mielipiteitä ja niistä saa kertoa.
Mies ei taatusti olisi kanssasi, jos kyseessä olisi mikään ehto. Itse olen päätynyt tosiaan siihen, että suhde on toisen huomioimista ja ilahduttamista asioissa, joihin voi vaikuttaa ja toisen kärsimistä asioissa, joihin ei voi vaikuttaa. Yllättävän moneen asiaan voi vaikuttaa. Naisella on suuri etumatka olla puolisonsa "silmien ilo", hän on sitä luonnostaankin ja enemmän siitä saa irti kohtuullisella vaivannäöllä.
Jos korkokengistä, (itse en käytä kuin makuuhuoneessa) tulee kipuja, niin varmaan vaihtoehtoja löytyy. Tuskin ne vaatteiden ja kenkien tekniset tiedot ja mitat tässä oli se oleellinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää naisella pitkistä hiuksista. Hui. Mulla on ollut sekä lyhyemmät että pitkät. Ei ne miehen takia pelkästään pitkät ole, mutta toki sekin vaikuttaa. Minusta on mukava miellyttää oman miehen silmää. Ei siinä ole mitään alentavaa.Tuntuu että naisilla on usein hirveästi vaatimuksia miehelle, mutta itse ei tulla missään vastaan.
Sinähän toimit kuten sinusta itsestäsi on mukava toimia. Mistä pääytelet, ettei ap muka huomioi miestä tai hänellä olisi miehelle mahdottomia yksipuoleisia vaatimuksia. Taidat olla oikeasti mies tai sinulla ei ole kokemusta miehistä, jotka yrittävät muuttaa naisia.
Parasta on, kun piirre tulee esiin vadta häiden jälkeen. Jos kirjoittaisin tänne, miten kaikilla eri tavoilla oma mieheni alkoi muokata minua naimisiknmenon jälkeen, niin ette uskoisi murto-osaakaan vaan syyttäisitte provoksi.
Ja naiset ei yritä muuttaa miehiä?
En kai missään vaiheessa päätellyt aloittajasta mitään, itse taidat päätellä.
Kyllä minä ihan nainen olen. Olen myös aikoinaan miehelleni todennut etten pidä tupakan hajusta. Hän lopetti ja ollut polttamatta useita vuosia. Onko hän nyt sitten tossun alla?
Moniko nainen tykkää uniformuista, lentäjistä, palomiehistä tai poliiseista? Itkeekö heidän miehet että nyt naiseni toivoo minun käyttävän uniformua? :-D Ei.
Ja kyllä kokemusta löytyy myös kusipäistä, mikä aloittajan mies joko o tai ei.
Eihän tämmöiseen asiaan ole muuta ratkaisua kuin joko elää asian kanssa että mies tykkää korkokengistä ja hameista tai sitten lähteä lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin käyttää korkokenkiä, jos voisi ne jalassa lojua sohvalla. En edes seiso sellaiset hirvitykset jalassa tai kävele niillä metriäkään, se kipu jaloissa ei ole sen arvoista.
Kipu jaloissa heti kun nousee seisomaan? Ettei olisi vääränlaiset kengät. Kyllä minä pystyn olemaan mukavissa korkokengissä koko päivän ilman mitään ongelmia, kunhan ei tarvitse esim. kävellä koko päivää, eihän ne kävelykengiksi ole tarkoitettukaan.
Ois ehkä ollu jotain tehtävissä, jos ois toivonu SUN käyttävän korkkareita ja hameita. Mutta hän taitaa haaveilla ihan kenestä tahansa naisesta, joka pukeutuu hänen fetissinsä mukaan.