Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri naureskeli että käy töissä ja samaan aikaan

Vierailija
20.04.2017 |

Nostaa jotakin työttömyyskorvausta. Pitäisikö käräyttää kelalle? Tuohan on ihan laitonta. Peli varmaankin kannattaisi laittaa poikki ennen kuin tilanne pahenee... jos joutuu sitten maksamaan kauhean läjän tukia takaisin jos jää kiinni joskus.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Vai ajattelitko palstalla sen käräyttää?

Vierailija
2/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä, vie työpaikan ja yhteiskunnan tuet niitä oikeasti tarvitsevilta. Lisäksi rasittaa veronmaksajia aiheettomalla tukien nostelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sitten varmaan pimeää duuniakin

Vierailija
4/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks joku pari hunttia saa tienata?

Vierailija
5/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kiinni vuoden lopussa kun kela tarkistaa tulot verohallinnosta. Työttömyyskorvausta saa jos tulot on alle 1200e/kk

Vierailija
6/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ainakin soviteltua päivärahaa.. eli nostan ansiosidonnaista ja palkkaa samaan aikaan.

Vierailija
7/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö täyttä päivää? Entä jos tekee osa-aikaisena ja soviteltua päivärahaa?

silloin Joke puree sua nilkasta.

Vierailija
8/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monessa tilanteessa niin voi tehdä. Itse olen tehnyt puolipäivää ihan sovitusti työkkärin kanssa. 300e saa tienata aina ja saa normaalit työttömyyskorvaukset jne.

Vierailija
9/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tuo onnistuu jonkin aikaa mutta sille tulee stoppi jonkun ajan päästä.

Minullakin oli kova kiusaus tehdä tuollainen källi mutta onneksi järki voitti, hirveä rahapula oli syynä.

Vierailija
10/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiks joku pari hunttia saa tienata?

300 e on suojaosa, mutta hassu oot, jos luulet ettei niitä tarvitse silti ilmoittaa. Kyllä täytyy. Sitten kun jää kiinni, kaikki peritään takasiin ja tehdään rikosilmoitus, joka useimmiten ei valitettavasti johda syytteeseen, mutta toisinaan niinkin iloisesti käy. Nämä huijarit pitäsi laittaa kuriin.

Vierailija
11/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin eli teen töitä 20h/vko ja saan soviteltua päivärahaa. Ihan laillisesti. Kaksi kertaa on käräytetty, koska maksajalta on tullut tiedustelu sivutöistä.

Vierailija
12/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monessa tilanteessa niin voi tehdä. Itse olen tehnyt puolipäivää ihan sovitusti työkkärin kanssa. 300e saa tienata aina ja saa normaalit työttömyyskorvaukset jne.

niin mutta et ole valehdellut että olisit kokonaan työtön? Vaikka tienestit olisivat alle suojaosan, ne on ilmoitettava. Piste.

Vierailija
13/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä tienata melkein 1500 ennen kuin tuki lakkaa kokonaan eikä siinä mitään laitonta ole.

Vierailija
14/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin itsekin olen tehnyt jo neljä vuotta. Ei pelkoa jäädä kiinni kun vain ilmoittaa Kelalle eri tilin kuin mihin palkka tulee.

Vierailija
15/15 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin mutta et ole valehdellut että olisit kokonaan työtön? Vaikka tienestit olisivat alle suojaosan, ne on ilmoitettava. Piste.

No missä luki ettei ap:n kaveri ole ilmoittanut?

Minäkin saan samaan aikaan palkkaa sekä ansiosidonnaista, ihan laillisesti ja luvallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi