Danske-pankin puhelinpalvelu on ihan onnetonta!
Esitettiin että tilien lopetus pitää hoitaa asiakaspalvelun kautta puhelimella mutta kun sinne asiakaspalveluun ei pääse.
Kun olette lopettaneet tilin tai ainakin yrittäneet niin ovatko lähettäneet edelleen laskuja tilinkäyttömaksua? Esim. postiste?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon aina päässyt puhelimella läpi
Asiakkaana tein oman osani ja kellosta katsoin että jonotin 24 minuuttia.Katson että asikkaana olen tehnyt voitavani.
Mitä mieltä sinä olet siitä että kauanko on kohtuullista jonotuttaa?
Asiakkaan ei tarvitse mukisematta tyytyä kehnoon palveluun. Lopetin sitten tilit tilini viestipalvelun kautta puhelinnumeron kera ja kehoituksena soittaa jos on jotain epäselvää.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon aina päässyt puhelimella läpi
Ihanko totta.
Voi kun kiva että on henkilö joka on aina päässyt puhelimella läpi.
Tulkaa kaikki katsomaan!
Eniten tässä sieppaa se että asiakasta pompotetaan ala-arvoisella palvelulla. Asiakkaan olo saadaan epävarmaksi ja toiveena että sittenkin vielä kurkistelisi sinne verkkopankiinsa ja jatkaisi asiakkaana reippaista käyttömaksuista huolimatta.
ap.
Kyllä mä oon aina päässyt puhelimella läpi