Itkettää, olin eilen maailman paskimmilla treffeillä!
Olin siis tavannut tinderissä miehen, joka vaikutti mielenkiintoiselta, joten sovimme eiliselle tärskyt. Mies sitten ehdotti, että kävisimme elokuvissa ja sen jälkeen ravintolassa esimerkiksi lasillisella. Hän lupasi ostaa näytökseen etukäteen liput ja tämä sopi minulle.
No sitten se painajainen alkoi. Kun odotimme aulassa elokuvan alkamista, mies kysyi että haluaisinko jo oman lippuni. Totesin, että hän voi kyllä säilyttää niitä molempia. Hän oli hetken hiljaa ja sitten sopersi, että minun olisi parasta ottaa oma lippuni, että osaan oikealle paikalle, koska paikkamme eivät ole vierekkäin. Ihmettelin tätä ja kysyin, että oliko elokuva tosiaan niin suosittu, että jäljelle ei ollut enää vierekkäisiä paikkoja. Tähän hän vastasi, että vierekkäisiä paikkoja kyllä oli, mutta hän haluaa istua erikseen, koska tällöin toinen ei kommentoi kokoajan leffaa tai vaihtoehtoisesti mieti jatkuvaan kiusallisena että kannattaako nyt puhua vai olla hiljaa, ja pitäisikö toista ottaa kädestä kiinni yms. Lisäksi elokuvan jälkeen olisi kiva sitten ruoan yhteydessä jutella elokuvasta - näin olisi ainakin yksi varma puheenaihe. Olin hämilläni, mutta ajattelin sitten että menkööt näin.
Elokuvan loputtua näimme sitten aulassa ja päätimme, että nyt suuntaamme kohti ravintolaa. Mies sanoi, että hänellä on paikka tiedossa. No lähdimme kävelemään tätä paikkaa kohti, ja yllättäen hän kääntyy mäkkäriin!! Kysyin häneltä, että todellako olemme mäkkäriin menossa. Hän vastasi, että tottakai, täältä saamme ruoat mukaan eikä tarvitse jäädä paikan päälle. Tässä vaiheessa hälytyskelloni soivat ja aloin yhdistellä asioita päässäni: mies ei selvästikään halunnut, että meidät nähdään julkisesti yhdessä - onko hän mahdollisesti varattu. Kysyin tätä asiaa häneltä suoraan ja hetken änkytettyään hän myönsi, että hänellä on vaimo, joka ei ole nyt kotona. Olisimme menossa siis syömään heille ne ruoat.
Tuossa vaiheessa puhalsin pillit pussiin ja totesin, että eiköhän nämä treffit olleet tässä.
Vituttaa ja itkettää tämä tällainen, enkö koskaan löydä itselleni tavallista miestä :---(. Vertaistukea saa antaa.
Kommentit (49)
Unohda tuo. Tai voihan sitä sitten myöhemmin naureskella, että väistit luodin.
Aika vinkee tuo elokuvaselitys. :D
Uutta matoa koukkuun. Älä lannistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä kunnollisia kilttejä sinkkumiehiä mutta sinä olet valitsemalla valinnut ja kelpuuttamalla kelpuuttanut kaikista heistä vain varatun miehen. Katso peiliin.
Minulla ei ollut mitään hajua, että hän olikin varattu. Ikinä en tietoisesti menisi varattua iskemään.
Olen aikaisemminkin kuullut naisilta valitusta että löytävät vain varattuja miehiä.
Onko naisten miesmaku niin yhdenlainen että teitä kiinnostaa vain varatut miehet?
Vai olisiko niin, että niitä varattuja ei tunnista naamasta? Voisiko olla? Näetkö sinä naisesta päälle päin, onko hän varattu vain sinkku?
"Kokeilkaapa huviksenne pientä testiä: menkää mielestänne komean miehen FB-profiiliin"
Tai siis YLEISELLÄ mittapuulla komean.
En nyt oikein tajua tuota elokuvajuttua. Siellähän ollaan pimeässä salissa ja randompaikalle mennessä viereen saattaa joka tapauksessa tulla nainen. Todennäköisemminhän siinä lippujonossa tai lähtiessä jää kiinni.
Oliko Pirkanmaalta sellainen rekkakuski J alkavalla kirjaimella? Silmälasit ja vähän pyöreähkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kuulostaa ilkeältä.......mutta kun tällaisia tapauksia (joissa seurustelu/treffikumppani) paljastuu varatuksi, niin kyllähän se kovasti tukee sitä väitettä että naisille kelpaa vain pieni osa miehistä.............eli miehekkäimmillä ja komeimmilla miehillä riittää useita naisia samanaikaisesti samalla kun monet miehet ovat aina vaan yksin.
Näin se maailma toimii.
Minun mielestäni nämä yleisesti komeat ovat aina sisältä pelkkää paskaa. En halua miestä, joka on aktiivinen somessa. En halua miestä, joka kuola suusta valuen klikkailee sydämiä ja ties mitä tykkäyksiä somesivustoilla. Kokeilkaapa huviksenne pientä testiä: menkää mielestänne komean miehen FB-profiiliin ja katsokaa kaverilistaa/kuvien tykkäyksiä: listalta löytyy 99% tyrkkyjä naisia. Aina. Sattumaako...? Heh, no ei tosiaan ole.
Minä en ensinäkemältä ihastunut poikaystäväni ulkonäköön, mutta alkukankeuden mentyä ohi aloin näkemään hänet aivan eri valossa positiivisessa mielessä. Ja sitten taas, kun riidat alkoivat ottamaan yliotetta suhteessa, aloin taas näkemään poikaystävän ei-niin-imartelevassa valossa. Minulla tosiaan se ihmisen sisältö vaikuttaa vahvasti ja ihan aidosti siihen, miten näen henkilön ulkonäön.
Ei ole tervettä vihata noin silmittömästi kaikkia hyvän näköisiä ihmisiä. "Aina sisältä pelkkää paskaa." Hirveä tapa puhua ihmisistä joiden ainut virhe on se, että ovat hyvän näköisiä.
Tämä oli vain yksi tapaus elämässäsi. Ja monia muita on tulossa. Turhia murehdit ! Kyllä se oikeakin sinulle löytyy.
Vierailija kirjoitti:
En halua kuulostaa ilkeältä.......mutta kun tällaisia tapauksia (joissa seurustelu/treffikumppani) paljastuu varatuksi, niin kyllähän se kovasti tukee sitä väitettä että naisille kelpaa vain pieni osa miehistä.............eli miehekkäimmillä ja komeimmilla miehillä riittää useita naisia samanaikaisesti samalla kun monet miehet ovat aina vaan yksin.
Näin se maailma toimii.
En tiedä missä sekopäisen mieslogiikan maassa mikään tukee tuota väitettä. Huomautan, että suurin osa naisten treffikumppaneista ei ole ole varattu. Itse asiassa se on niin harvinaista että kun se paljastuu, nainen tulee järkyttyneenä ja itkusena nettiin valittamaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se maailma toimii.
Minun mielestäni nämä yleisesti komeat ovat aina sisältä pelkkää paskaa. En halua miestä, joka on aktiivinen somessa. En halua miestä, joka kuola suusta valuen klikkailee sydämiä ja ties mitä tykkäyksiä somesivustoilla. Kokeilkaapa huviksenne pientä testiä: menkää mielestänne komean miehen FB-profiiliin ja katsokaa kaverilistaa/kuvien tykkäyksiä: listalta löytyy 99% tyrkkyjä naisia. Aina. Sattumaako...? Heh, no ei tosiaan ole.
Minä en ensinäkemältä ihastunut poikaystäväni ulkonäköön, mutta alkukankeuden mentyä ohi aloin näkemään hänet aivan eri valossa positiivisessa mielessä. Ja sitten taas, kun riidat alkoivat ottamaan yliotetta suhteessa, aloin taas näkemään poikaystävän ei-niin-imartelevassa valossa. Minulla tosiaan se ihmisen sisältö vaikuttaa vahvasti ja ihan aidosti siihen, miten näen henkilön ulkonäön.
Ei ole tervettä vihata noin silmittömästi kaikkia hyvän näköisiä ihmisiä. "Aina sisältä pelkkää paskaa." Hirveä tapa puhua ihmisistä joiden ainut virhe on se, että ovat hyvän näköisiä.
Se ainoa virhe on, että nämä yleisesti ottaen komeat ovat aina jotain someaktiivisia pintaliitäjiä, klikkailemassa tykkäyksiä ja sydämiä naisten tyrkkykuviin. Kaverilistat pullollaan tyrkkyjä naisia, instagramissa seuraavat tyrkkyjä naisia ja kommentoivat kikkelit kovina kaikkea paskaa. Tämän olisit ymmärtänyt mikäli olisit viitsinyt lukea viestini ajatuksella.
Mitenkäs sille miehelle oli ok hengailla yhdessä siellä elokuvateatterin aulassa..? :o
Onneksi et mennyt tuntemattoman kotiin ensitapaamisella.
Rumia miehiä kannattaa vältellä, ovat yleensä katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se maailma toimii.
Se ainoa virhe on, että nämä yleisesti ottaen komeat ovat aina jotain someaktiivisia pintaliitäjiä, klikkailemassa tykkäyksiä ja sydämiä naisten tyrkkykuviin. Kaverilistat pullollaan tyrkkyjä naisia, instagramissa seuraavat tyrkkyjä naisia ja kommentoivat kikkelit kovina kaikkea paskaa. Tämän olisit ymmärtänyt mikäli olisit viitsinyt lukea viestini ajatuksella.
Tuo viestisikö ei mielestäsi ole silmitöntä vihaa hyvän näköisiä ihmisiä kohtaan? Puhut noin rumasti ihmisistä, jotka eivät tee muuta kuin tykkäävät muiden kuvista ja kommentoivat muiden kuvia. Mitä muuta ymmärtämistä noissa vihaviesteissäsi oikein on?
Maailman paskimmat treffit? Täällähän oli ketju missä jonkun treffikaveri ajoi auton syrjätielle, veti aseen esiin ja alkoi purkautua psykoottisesta äiti suhteestaan.
Ole tyytyväinen, että asia selvisi jo kesken ensimmäisien treffejen.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sille miehelle oli ok hengailla yhdessä siellä elokuvateatterin aulassa..? :o
En tosiaankaan tiedä. Kai tässä on sitten ollut se takana, että jos joku hänen tuttunsa olisi nähnyt meidät yhdessä aulassa, mutta teatterissa erikseen, olisi mielikuva sellainen, että olisimme vain sattumalta törmänneet? Oli miten oli niin kummallista kyllä.
Ap
Ap sentään älysi kysyä onko mies varattu ennen eväiden kanssa kutumestalle siirtymistä. Moni nainen ei älyä ja sitten itketään kun tuhlattiin puoli vuotta jonkun varaventtiilinä.