Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lestaadiolais äidit!! miten teidän kroppa kestää sitä jatkuvaa raskaana oloa/ synnyttämistä?

Vierailija
24.03.2006 |

me ollaan kavereiden kans tätä monesti mietitty.. itsellä on jo kolmenlapsen jälkeen semmoinen olo ettei ainakaan enää heti perään uskaltais uutta tehdä. ja kuitenkin kaikki parin vuoden väleillä on syntyneet.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on vasta viisi. Mutta, viimeisin raskaus oli yhtä tuskaa kun välilevyn pullistuma alkoi vaivaamaan. Muuten odotus tuntui sujuvan hyvin. Eipä kyllä kateeksi käyt. Minula itselläni on komas tulossa ja olen kyllä ihan riekaleina, vaikka en lestadiolais äiti olekaan.

Vierailija
2/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä on kolme lasta, pienin on vuoden ja koko ajan pelottaa milloin taas tulen raskaaksi :( Ehkä kroppa kestää, mutta kestääkö pää??+ :) Arvostelijoita aina löytyy, mutta teille voin sanoa, että ei tämä aina niin helppoa ole....mutta osani olen valinnut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kroppa kestää, miksi ei kestäisi?

Vierailija
4/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin on kroppa kestänyt. yksi on vielä haaveissa tähän perään. nyt on vaan nuo nuorimmat kaksosia (3kk) niin ei heti kyllä nyt järki jaksa.

Vierailija
5/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikilla kestä, kai nyt sen tiedät? Miten joku voi olla noin typerä? Etkö ole koskaan kuullut ongelmista, joita raskaus ihmisille teettää? Enkä nyt tarkoita mitään univaikeuksia, vaan sellaisia, että joutuu makaamaan koko raskauden ajan jne. Siinä ei paljon tuu mieleen mennä vierestä sanomaan, että hei , kyllä sun kroppa kestää, suthan on luotu synnyttämään.

Vierailija
6/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lasta on. Ensimmäinen raskaus oli kaikista hankalin, jouduin makaamaan 2kk. Seuraavaat ovat menneet suht hyvin, olen pystynyt harrastamaan liikuntaakin ihan loppuun saakka ja synnytyksistä olen toipunut nopeasti. Minusta on tärkeä pitää huolta omasta hyvinvoinnista liikkumalla, jumppaamalla, ottamalla sitä omaa aikaa.

Vierailija
7/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs sitten kun sitä omaa aikaa ei saakkaan mistään. Mies ei jää mielellään yksin lapsien kannssa ja omia sukulaisia ei valitettavasti ole. Kyllä siinä usein on mieli aika maassa :(

Vierailija
8/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kokoajan " maidot rinnoissa" kun niitä lapsia niin paljon tulee? Ihan uteliaisuuttani haluan tietää, en pahalla kysy:)

Vierailija
9/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kun ajat vaihtelee ihan yksilön ja tapauksen mukaan.

Itse olen imettänyt puolestavuodesta, puoleentoista vuoteen.

Nyt nuorin kohta 3v. ja kova vauvakuume vaivaa sekä mua että miestäni.

Että, ei se raskaus lestoillakaan ihan itsestäänselvyys ole.

Isot perheet vaan näkyy ja erottuu helpommin siitä johtuu varmaan käsitys että, kaikki vaan kokoajan odottaa ja imettää.

Vierailija
10/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 7.

Vierailija
11/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia lapsia imetin pitempään, ihan miten oman jaksamisen ja maidon riittävyyden kannalta tuntui mielekkäältä. Pisin imetykseni 1v 2kk. Lyhin 7kk. Pisin väli raskauksien välillä 3v, lyhin 1v4kk.

Vierailija
12/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule pistä se miehesi kuriin ja nosta äläkkä, jos ei tahti muutu. Että et pysty pitämään kunnostasi huolta?? Herra isä sentään! Missä muslimimaassa sinä oikein asut? Ei siinä kauan mene, kun vedät lenkkikuteet ylle ja lähdet oman kunnon mukaan lenkille.

Vierailija
13/13 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu naimisisssa 8 vuotta ja meillä on " vasta" 3 lasta. ei ne lapset lestdiolaisillekkaan automaatista tule...