Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitta täynnä puolison masennusta!

Ärsyttää
19.04.2017 |

Nyppii, raivostuttaa. Tekisi mieli polkea tuo puoliso suohon!! Makaa, nukkuu, äksyilee, vastaa yhdellä sanalla, kaikki työt jää tekemättä, lasten kanssa olo kuin myrkkyä. Raha-asiat meni persiilleen tuon sairauden vuoksi jo vuosia sitten. Laskuja ei voi hoitaa ja toista ei edes kiinnosta. Asunto lähtee pian alta, paikat riipinraapin kun toinen ei jaksa/välitä tehdä mitään!

MENEE HERMO! Mutta juu, mitään ei voi sanoa kun sitten jumiutuu lopullisesti sänkyyn pillerihumalan voimalla. Haaveilee välillä kuolemasta, minä toivon että menisi ja kuolisi. Tekisi edes jotain. Puhuttu on x 100 ja aina keskustelu kääntyy siihen että en ymmärrä ettei hän jaksa. Kiva. Talo, lastenhoito, ruokahuolto, pyykit, pihatyöt yms. hoituvatkin vain mun toimesta. Mut kun pitää vaan jaksaa kun toinen ei jaksa! Ja juu, työpäivät kestää matkoineen yli 9h- kaikki tuohon päälle.

Jos sanon että pakkaan laukkuni ja lähden, tulee mukanani katras rakkaita lapsia. Lainat ja laskut jää maksamatta. Eli mihin tästä lähtisi. Elämä on yhtä pask** ja lapset ovat voimavarani jonka avulla jaksan ja pysyn järjissäni.

Että tällainen purkaus.

Kommentit (198)

Vierailija
1/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sun vaan kannattaa lähteä. Talo myyntiin ja sinä lasten kanssa vuokralle. Ihan kamala tilanne sinulle, tsemppiä! Sun elämäsi ei voi muuttua kun paremmaksi kun pääset tuollasesta riippakivestä eroon.

Vierailija
2/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi erota ja pistää taloa myyntiin, niin ne ovat muutkin ratkaisseet paskan elämän raiteilleen. Parisuhde ei ole terapiasuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran halua lähteä, pari neuvoa: Anna lasten tehdä osuutensa kodin töistä, älä sorru paapomiseen. Ja minimoi kaikki turha tekeminen, keskity vain olennaiseen. Pihatyöt ei ole pakollisia. Eikä verhojen vaihto kuusi kertaa vuodessa.

Lakkaa odottamasta mieheltä mitään. Edes sitä kuolemista. Et pety.

Vierailija
4/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ottasin ne lapset ja lähtisin. Se talohan tulee menemään joka tapauksessa. Jätä se uppoava laiva.

Vierailija
5/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä ja heti. Älä keksi tekosyitä vaan rohkeasti pois! Kyllä se mies aikanaan tokenee, jokseenkin sulla toivottavasti on jo uusi siinä vaiheessa.

Vierailija
6/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se pointti että masentunut osapuoli haluaa kurjan olon kaikille, vaikka lehtimyyjälle tai kaupan kassalle. Kun hän kärsii, muutkin saa kärsiä.

Olen yrittänyt saada taloa myyntiin jo vuoden, mutta toinen ei siihen suostu! Ja talo on puoliksi. Kuulemma antaa ulosottomiehen vaan viedä. Kokeiltu on, taloa on erittäin hankala myydä kun toinen osakas ei siihen suostu. Ja lainat juoksee, pankki ei tule vastaan kun toinen on rahaton.

Että tuho ja turmio. Sama kuka kärsii. Vaikka hänen omat lapsensa.

Vierailija
7/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat rakkautta jää. Jos haluat rikkautta mene.

Näin se on. Yleensä naiset haluaa enemmän rahaa ja menee. Lasten takia on hyväksyttävää lähteä rahan takia sillä lapsetkin haluavat rahaa.

Vierailija
8/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea käräjäoikeudelta yhteisomistuksen purkua. Mutta myyntiin menee joka tapauksessa kun haet eroa. Eli asiat kyllä järjestyy kun otat elämäsi ohjat omiin käsiisi.

Vierailija
9/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se pointti että masentunut osapuoli haluaa kurjan olon kaikille, vaikka lehtimyyjälle tai kaupan kassalle. Kun hän kärsii, muutkin saa kärsiä.

Olen yrittänyt saada taloa myyntiin jo vuoden, mutta toinen ei siihen suostu! Ja talo on puoliksi. Kuulemma antaa ulosottomiehen vaan viedä. Kokeiltu on, taloa on erittäin hankala myydä kun toinen osakas ei siihen suostu. Ja lainat juoksee, pankki ei tule vastaan kun toinen on rahaton.

Että tuho ja turmio. Sama kuka kärsii. Vaikka hänen omat lapsensa.

Jep, mutta kun laitat eron vireille niin omaisuus ositetaan. Jos ei suostu, niin se tehdään pakolla. Itselläni on sama tilanne, että mies on masentunut ja pistänyt koko elämän läskiksi. Olen juuri eroamassa. Lapsia kolme.

Vierailija
10/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Yleensä naiset haluaa enemmän rahaa ja menee. Lasten takia on hyväksyttävää lähteä rahan takia sillä lapsetkin haluavat rahaa.

Niin siis mitä?!? Käsitin että ap haluaa nimenomaan lähteä koska rakkautta ei ole eikä toivoa. Outo kommentti. En keksi yhtään syytä miksi pitäisi lasten kanssa jäädä moiseen suhteeseen.

Vierailija
11/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä oletkin vitsikäs. Masentunut puoliso on from hell.

Vierailija
12/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap mitään syytä miksi et hakisi eroa? Kaikki asiat lähtisi solmusta aukeamaan.

13/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi olisi syöpä, ajattelisitko/toimisito samoin? Masennus on ihan oikeasti sairaus, vaikka sitä ei ulospäin näe (muuta kuin "kiukutteluna"). Siellä sairauden alla on se sama mies jota rakastit. Masennuksen paranemiseen menee kauan, mutta kyllä siitä paranee (jos miehesi on hakenut apua). Masennus on ihan totaalisen paska sairaus, siitä olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
14/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että on vaikeeta.

Mun anoppi on masentunut. Mä oon niin täynnä sitä. Se on rasittava. Kaikki pyörii vaan sen ympärillä, ei osaa ottaa ketään muuta huomioon, todella uuvuttava.

Ensi kuussa on keskimmäisen lapsen synttärit. Anoppi ei kutsua saa, se pilaa kaikkien hetken ja mun lapsien ei sinä päivänä anopin valituksia ja voivotteluja omasta tilasta kuunnella, eikä muiden vieraiden.

Lataamostakin se pistettiin ulos, perkele!

Vierailija
15/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tarpeeksi masentuneelta ei saa edes sitä rakkautta, päinvastoin :(

Ei sinulla ole oikein muuta mahdollisuutta kuin lähteä ennen kuin uppoatte masennukseen koko perhe. Lapsille erittäin raskasta vaikka eivät sitä näyttäisikään.

Eropaperit vetämään ja lähtö. Se on ainoa mikä auttaa niin valiettavaa ja sääli kun onkin.

Voimia ♡

Vierailija
16/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin määkyt että et voi erota koska mukaasi tulis katras lapsia (sun omia varmaan) ja seuraavaksi väität että lapset on sun voimavara. Ristiriitaista.

Vierailija
17/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2820 kirjoitti:

Jos miehelläsi olisi syöpä, ajattelisitko/toimisito samoin? Masennus on ihan oikeasti sairaus, vaikka sitä ei ulospäin näe (muuta kuin "kiukutteluna"). Siellä sairauden alla on se sama mies jota rakastit. Masennuksen paranemiseen menee kauan, mutta kyllä siitä paranee (jos miehesi on hakenut apua). Masennus on ihan totaalisen paska sairaus, siitä olen kanssasi samaa mieltä.

Harvempi jättää syövän hoitamatta, mutta masennus ei välttämättä saa ihmistä hakeutumaan hoitoon. Ikävä kyllä. Silloin puolison on pakko pelastaa vain itsensä ja lapset. Aikuista ei väkisin hoitoon saa.

Se joka on eroamassa

Vierailija
18/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos miehesi kuolisi niin silloin olisit totaaliyh ja lisäksi joutuisit kohtaamaan lapset jotka kasvavat ilman isää ja kasvattamaan heidät yksin,sillä ei miehiä ovesi taakse olisi jonossa tulemassa.Lisäksi tuo arki olisi kahta kauheampi sinulla yksin hoitaa.Hyvä,että on läsnä vaikka sairaana.

Vierailija
19/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka masennus on sairaus ei sitä lähimmäinen voi hoitaa. Yleensä rakkain ihminen on masentuneelle keino purkaa itseään ja syyllistää. Kauan jatkuessaan myös masennus tarttuu koko perheeseen. Mies hoitoon, toisaalle tai jos ei suostu niin lähdette.

Otat sitten ehkä taksisin kun on saanut itsensä kuntoon.

Jos päättää päivänsä yksin jäätyään, niin vika EI ole sinussa vaan miehen sairaudessa!

Vierailija
20/198 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut perheenjäsen sairastuttaa koko perheen. Joskus jopa koko suvun. On tällainenkin tilanne nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi