Tunnetteko oikeasti ihmisiä, jotka eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa?
Siis edes yhtä ainoaa. Millainen ihminen kyseessä?
Kommentit (109)
Olen 71v en ole koskaan tupakoinut en ole myöskään älykkö, olis kyllä mukava olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni ei olla koskaan tupakkaa poltettu. Ainakin mies niin sanoi....mutta uskon häntä. Ihan taviksia olemme. Lasken joka kuukausi leikisti mitä tupakointi maksaisi. Aika paljon. Ei ne rahat kyllä säästöön ole jäänyt mitä tupakointiin olisi kulunut.
Ja olemme siis + -70v .
Ainakin minä , siskot ja äitimme. Ollaan ihan tavallisia joita ei kiinnosta tupakka. Ei sellaista mallia isältäkään tullut. En ymmärrä miksi pitäisi edes maistaa tai mitä kummallista siinä on ettei.
Veljen avopuoliso. Ovat seurustelleet 30 vuotta ja velikin lopetti kun nainen naririsi tupakasta. Nainen on aika noh, Nipottaja joka asiasta. Ei kelpaa esim festareitten vege ruuat, ei lähe kaupunkiin hummaamaan. Ei juo alkoholia. Muiden asunnot haisee pahalle ja kaikkien muiden lemmikeissä on syöpäläisiä xxD Pessee kädet 100 kertaa päivässä.
En ole ikinä maistanutkaan. Tai pidellyt tupakkaa kädessä. Enkä edes sytkäriä. Jo tupakan haju etoo niin miksi edes maistaisin? Lisäksi tappaa terveyden ja vie rahat. N34.
Lapsuuden paras kaveri. On muutenkin vähän erikoinen, ei ole koskaan juonut limpparia tai alkoholiakaan. Käy kuitenkin aktiivisesti baarissa, jossa juo alkoholittomia mehudrinkkeja.
Nykyään matkustelee paljon ja harrastaa tanssia.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä maistanutkaan. Tai pidellyt tupakkaa kädessä. Enkä edes sytkäriä. Jo tupakan haju etoo niin miksi edes maistaisin? Lisäksi tappaa terveyden ja vie rahat. N34.
Täysin sama vastaus kuin minulla. Tai no sytkäriä olen pidellyt kädessäni joskus. T:toinen n34
Tunnen montakin. Kaikki älykköjä. Tupakoitsijat sen sijaan Klonkulta näyttäviä nistejä.