Tunnetteko oikeasti ihmisiä, jotka eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa?
Siis edes yhtä ainoaa. Millainen ihminen kyseessä?
Kommentit (109)
Kaikki pössyttelee kuitenkin salassa siivouskomerossa ja yskii tervaklimppejä. En tiedä uskoisko teitä.
En ole edes kokeillut. Olin nuorena kiltti ja ujo tyttö :) Ja suurin osa kavereistakin taisi olla. Yksi kaverini poltti ja tarjosi minullekin, mutta en halunnut kokeilla.
Olen 27.
Minä, en ole koskaan edes kokeillut. Ei ole tehnyt mielikään.
Onko ikinä kukaan teistä ollut ryyppämättä?
Eikö tuon 73-vuotiaan miehen olisi pitänyt kuolla tupakkaan?? Hups!
Veli kuolemassa haimatulehdukseen mutta vetäny vain viinaa,minä olen se tervejärkisempi joka aloin vanhana vain polttamaan 😂👍
Minä en ole koskaan polttanut yhtään tupakkaa. Olen kolmikymppinen mies.
Yhden sikarin olen polttanut.
Itseni. Vihaan tupakan savua, en myöskään käytä alkoholia. Olen ateisti, eli päätökseni eivät liity mitenkään uskonnollisuuteen. Isäni poltti aina lapsuudessani päivittäin, ja äitini tiedän polttaneen joskus ollessaan nuori. Aivan normaali terveellisiä elämäntapoja noudattava ihminen olen minäkin. :) Pyrin tekemään järkeviä valintoja elämässä.
Minä. Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen. Kun olin pieni, isä poltti piippua ja sain imaista siitä kerran. Voi sitä yskimistä. Ei enää koskaan tehnyt mieli kokeilla. Mikä oli tarkoituskin. En kyllä suosittele tällaista tupakointi kasvatusta. Parhaan kaverin ikänsä tupakoinut isä kuoli keuhkosyöpään, kun olimme 17. Sekin vaikutti tietysti. Kaverikaan ei koskaan polttnut. Ihan tavallinen nainen hänkin.
tässä on sulle kuule yks täys savuton absolutisti, olen ollut kuljetus alalla töissä, ei sovi yhteen töiden kanssa siis, mutta eikyllä ees vapaa ajalla maistu
energiajuomia kyllä vetelen
jusjustjust kirjoitti:
Onko ikinä kukaan teistä ollut ryyppämättä?
Eikö tuon 73-vuotiaan miehen olisi pitänyt kuolla tupakkaan?? Hups!
Veli kuolemassa haimatulehdukseen mutta vetäny vain viinaa,minä olen se tervejärkisempi joka aloin vanhana vain polttamaan 😂👍
En ole ollut koskaan kännissäkään. Ja olen ateisti, ei liity uskontoon. Ei vaan kiinnosta :) Enkä pidä alkoholin mausta.
Numero 22
No esimerkiksi vanhempani. Itse olen sen yhden polttanut ja todennut, että ei ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan polttanut yhtään tupakkaa. Olen kolmikymppinen mies.
Yhden sikarin olen polttanut.
alotetaanko vertaisryhmä?
Minä itse
En oo ees maistanut koskaan
Minkään en ole koskaan edes kokeillut, eikä ole äitinikään. Ja ihan normaaleja kai ollaan... Isä poltti joskus nuoruudessa ja jonkun pätkän joskus myöhemminkin lähinnä kai töissä, koska en ole koskaan nähnyt, että polttaisi.
Teini-iässä liikun myös porukoissa, joissa kovin moni ei polttanut. Ei vaan tullut koskaan tarvetta kokeilla. Onneksi ei.
Tunnen itseni. En ole koskaan edes maistanut. Paitsi vesipiippua. Olen 26v akateeminen.
En taida tuntea, mutta itse en ole koskaan edes maistanut. On aina tuntunut typerältä ajatukselta. Olen ihan normaali 30 vuotta täyttänyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Ikää 21 vuotta ja ihan tavallinen opiskelijanuori. Tein joskus 8 vuotiaana uudenvuoden lupauksen, että en koskaan polttaisi tupakkaa, ja koska koen lupauksen nykyään jotenkin hellyyttävänä aion siitä pitää kiinni ;)
Minäkin lupasin lapsena itselleni etten koskaan aio edes maistaa ja siitä olen pitänyt kiinni! :D Ajattelin että voin sitten vanhana kehua lapsenlapsilleni etten ole ikinä edes maistanut. Tuskin silloin kukaan nuori Suomessa edes enää polttaa, nuoret ovat koko ajan fiksumpia.
T. 34
Tunnen itseni, en ole koskaan maistanut tupakkaa. Ei tee mieli vetää mitään savuja keuhkoihini niin ei ole tupakkakaan kiinnostanut vaikka tarjottu on useasti.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni, en ole koskaan maistanut tupakkaa. Ei tee mieli vetää mitään savuja keuhkoihini niin ei ole tupakkakaan kiinnostanut vaikka tarjottu on useasti.
Ainiin ja olen mielestäni ihan tavallinen, 24-vuotias yliopistossa opiskeleva nainen. Juhlittua on tullut mutta tupakkaan en ole koskenut enkä aio koskea tulevaisuudessakaan.
Mun isä ei polta. Maistoi tupakkaa 16 vuotiaana ja ei tykänyt. Isäni on tavallinen ja hyvä isä. Poikaystävän äiti ei ole tupakkaa polttanut, ja ei tykkää tupakan hajusta.
Minä, tätini,siskoni, isot lapseni.. evvk, kotona sai perinnöksi loppuelämän nikotiinit. Keuhkot ja muut henkielimet on jo työn takia kovilla, ja sukua kuollut niiden sairauksiin röökillä ja ilman.