Tunnetteko oikeasti ihmisiä, jotka eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa?
Siis edes yhtä ainoaa. Millainen ihminen kyseessä?
Kommentit (109)
Mun mies ei ole koskaan polttanut tupakkaa yhtäkään hatsia.
Minä en ole koskaan edes maistanut tupakkaa. Tein sen päätöksen joskus ala-asteikäisenä eikä sitä päätöstä ole tullut tarve koskaan muuttaa. Ihan tavallinen päälle nelikymppinen perheenäiti olen, en ole uskovainen. Kotona ei poltettu, pappa kyllä käryytti tupakkaa mummolassa sisällä. Myöskään mieheni ei ole koskaan maistanutkaan tupakkaa. Alkoholia kyllä käytetään yleensä kohtuudella, nuorena oli railakkaampikin meno ja krapulat tulivat tutuiksi.
Olen ollut nuoresta asti uskossa, mutta silti olen maistanut tupakkaa pari kertaa ihan kokeilunhalusta.
Minä itse. Ikää 50. En ole koskaan edes poskareita vetänyt tai maistanut tai edes pitänyt tupakkaa kädessä, pelkkä haju pitänyt jo tupakasta erossa.
Kyllä.
Minä. Tupakkaa haisee niin pahalta ettei sen takia ole edes tehnyt mieli maistaa. Olen normaali työssäkäyvä ihminen. Juon (kohtuudella sillointällöin) alkoholia. Olen parisuhteessa.
Myös isäni on sanonut ettei ole ikinä edes kokeillut. Eläkkeellä, sitä ennen pitkään yrittäjänä. Alkoholia aina käyttänyt todella vähän. Naimisissa, kolme omillaan pärjäävää lasta.
No esim. minä itse. En voi sietää tupakan hajua, ei se sen enempää vaadi.
Tunnen itseni. Ei koskaan yhden yhtä, ei edes kokeilua.
Minä 59 vee ja mieheni melkein 62 vee. Mies on kuulemma joskus pitänyt palamatonta tupakkaa suussaan, minä en sitäkään.
Setäni kuoli 58-vuotiaana kurkkusyöpään, joka sai alkunsa tupakoinnista. Isä lopetti tupakoinnin sedän hautajaispäivänä, mutta kuoli itse keuhkosyöpään 29 vuotta myöhemmin. Isän loppukamppailua oli todella vaikeaa katsoa vierestä. Tuskin ajatteli sellaista loppua itselleen, kun sitä punaista norttia veteli kolme askia päivässä silloin nuorempana, mutta kyllä olisi pitänyt. Olisi todella pitänyt.
Minä en ole edes kokeillut. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä perheen äiti, joka ei todellakaan ole mikään uskova.
1970-luvulla syntyneenä passiivisesta sauhuttelusta olen saanut osani koko elämäni ajaksi. Isän mielestä hänellä oli oikeus pilata meidän lastenkin terveys polttamalla ketjussa kotona sisällä ja autossa. Itseäni haju oksetti jo pienenä, miksi siis olisin itse edes kokeillut.
Olin teininä kaveriporukan ainoa, joka ei polttanut. Nykyisin nämä 50+v naiset näyttävät lähinnä vanhoilta mummoilta harmaine ihoineen.
Minä en ole koskaan polttanut tupakkaa. Olen korkeasti koulutettu, hyväpalkkainen mies. Nykyäänhän tupakoivat ovat lähes pääsääntöisesti kouluttamattomia luusereita.
Amispiireissä mahdoton uskoa. Mutta kyllä on, ap.
Minä itse. En ole koskaan kokeillut. Ei ole ollut tarvetta.
Minä, KTM sekä mieheni, tekniikan tohtori. Ollaan urheilevia ja älykkäitä.
Mun tekee välillä mieli polttaa mietoa tupakkaa. Ei olis pitänyt polttaa ensimmäistäkään.
Minä ja mieheni ei olla koskaan tupakkaa poltettu. Ainakin mies niin sanoi....mutta uskon häntä. Ihan taviksia olemme. Lasken joka kuukausi leikisti mitä tupakointi maksaisi. Aika paljon. Ei ne rahat kyllä säästöön ole jäänyt mitä tupakointiin olisi kulunut.
Koska se ensimmäinen maistuu kuulemma tosi pahalta, en maista edes yhtä. Haju on hirveä, tupakat on kalliita ja terveys tärkeämpää. En ole koskaan ymmärtänyt tupakoitsijoita. Kukaan läheisistä ei polta.
Hei! Tuttavien tupakoimisesta emme voi tietää. Ystävistä tiedämme paremmin. Kerran näin yhden työkaverini tupakoivan kokeneen oloisesti. Olin silloin tuntenut hänet muistaakseni viiden vuoden ajan, mutta en ennen tiennyt, että hän polttaa. Kertokaa mieluummin. jos ette ole itse koskaan polttaneet ainakaan montaa tupakkaa.