Tunnetteko oikeasti ihmisiä, jotka eivät ole koskaan polttaneet tupakkaa?
Siis edes yhtä ainoaa. Millainen ihminen kyseessä?
Kommentit (109)
Tunnen itseni. Siskoni. Kolme joista vannon.
Meillä kotona polteltiin sisällä, vanhemmat yhä (on kuulemma niiden talo ja saavat tehdä mitä haluavat missä haluavat) - vihaamme hajuakin.
Minä en ole koskaan polttanut tupakkaa, ihan tavallinen, järkevä ihminen olen.
Muunmuassa itseni. Kyllä nuorena oli tilanteita, joissa tupakkaa tarjottiin, mutta olin viisas ja kieltäydyin. Kaverit jäivät koukkuun, mutta minä en vieläkään ole koskaan edes kokeillut.
Joo lähes kaikki vertaisryhmästäni jotka ovat 80-luvulla tai myöhemmin syntyneet.
Vaimoni. Ei ole koskaan edes maistanut tupakkaa. Ihan normaalilta tuo vaikuttaa.
En ole koskaan polttanut yhtään tupakkaa.
Aivan tavallinen ihminen olen.
Vietin pitkän, villin nuoruden, opiskelin, menin töihin.
Perheen perustin kolmekymppisenä.
Itseni ja aika monta ystävääni. Ei vaan koskaan ole tehnyt mieli. Ja ikää on nyt 46, että tuskin nyt enää alkaa tehdäkkään...
En ole koskaan edes maistanut. Olen tupakoivan yh-äidin lapsi.
Näin kerran kuntosalin roskiksessa tupakka-askin.
Täällä myös yksi joka ei ole koskaan kokeillut tupakkaa. Ihan normaali nelikymppinen, en ole edes uskovainen. :D
Olen maistanut 15v. Yskitti. Toisen kerran maistoin 20v . Yskitti. Rööki ei ollut mun juttu.
En, kävis varmaan samalla tavalla kuin sen ekan kaljan kanssa.
M28
Lähes kaikki tuntemani alle kolmekymppiset.
Ennen 50-lukua syntyneet naiset lähes kaikki.
50-60-luvuilla syntyneet ovat ainakin joskus polttaneet lähes kaikki.
Nykyään polttavia taidan tuntea yhden. 73-vuotias mies.
Itseni, isäpuoleni, siskoni ja molemmat veljeni. Eipä tullut koskaan mieleenkään polttaa tupakkaa. Äiti poltti joskus 1970-luvulla, mutta lopetti.
Raittina ollessani en ole tupakoinut. Lasketaanko se? Olenhan tavallaan uudelleen syntynyt.
Mä en ole koskaan edes maistanut.
Mä olen tämmöinen 45 v pyöreähkö rokkimimmi.
Harva tuota kasvotenkaan uskoo, kun mä kuulemma näytän ihan tupakanpolttajalta.:D
Minä! Ikää 21 vuotta ja ihan tavallinen opiskelijanuori. Tein joskus 8 vuotiaana uudenvuoden lupauksen, että en koskaan polttaisi tupakkaa, ja koska koen lupauksen nykyään jotenkin hellyyttävänä aion siitä pitää kiinni ;)
Minä en ole! Ja olen 46v. Inhoan sitä hajua...
Minä olen polttanut sen yhden kappaleen. Mutta tunnen kaksi, jotka eivät sitäkään. Uskovaisia ovat.