Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin naisilla on hirveän iso pötsi?

Vierailija
19.04.2017 |

Sellainen turpea raskausmaha tai kaljamaha kuten miehillä. Syövätkö kokoajan jotain?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso maha, sairastan pcos. Mitat 171/65 ja kaikki ylimääräinen vyötäröllä. Juoksen, käyn salilla, syön paljon vihanneksia muttei mikään siihen auta.

Niin, ja tähän vielä että en syö karkkia, en juo limppaa, kaljaa, siideriä mitä minun usein kai sitten kuvitellaan tekevän. Kerran kuussa lasi punaviiniä, muuten vaan vettä ja kahvia. Karkista en edes pidä.

Vierailija
22/25 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Juon kaljaa ja ahmin ruokaa ja herkkuja. On hetkiä kun näen ns nälkää, mutta sitten taas näitä kun vedän sipsiä ja karkkia ja limua ja kaljaa. Mulla on se pötsi. Kaljamaha. Mikskä nyt haluutkaan kutsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen turpea raskausmaha tai kaljamaha kuten miehillä. Syövätkö kokoajan jotain?

Minulla erikoislääkäri alkoi hiljattain tutkimaan Cushingin syndroomaa koska maha ja naama ovat levinneet aika lailla vaikka olen tarkalla dieetillä 350 päivää vuodessa. En edes juo alkoholia tai käytä sokeria.

Vierailija
24/25 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan näitä voi kysyä, että miten ihmeessä joillakin naisilla on niin jättimäinen perse. Itse voin syödä vaikka mitä mössöä ja olla ylipainoinen, mutta pylly on pieni kuin lapsella. Miten jollain on niin valtava.

Vierailija
25/25 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot kiinteät pallit, haluaisiko joku typyköistä imutella pussejani :) Voin maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi