Haluaisin lapsen, mutta yksikään mies ei halua lapsia "nuorena"
Olen kohta 25-vuotias ja olen aina halunnut lapset ennen kuin täytän 30. Tähän mennessä kaikki tapaamani miehet (minua vanhempia/minun ikäisiäni) ovat olleet sellaisia "jos sitä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä alkais miettimään..."
Nykyinen on samanlainen, mutta en lähde enää vaihtmaan tämän jutun takia, koska lapsia nuorena haluavat miehet ovat niin vähissä. Kai se minun on sitten taivuttava siihen ajatukseen, että saan ensimmäisen lapseni vasta 35-vuotiaana, jos olen onnekas.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Sitten menee vaan spermapankkiin. Älkää miehiä sotkeko haaveisiinne, vai pitääkö lompakkoloisen saada maksajakin?
Tämä on juuri esimerkki stereotypisestä vihervasemmiston ja radikaalifeminismin kyllästämästä city-miehestä.
Ap, katse maalaispoikiin! Siellä ne hyvät miehet luuraa, eikä puhu rumia naisista, lapsista ja perheistä.
Eivätkä edes suurinosa ole mitään syrjäytyneitä juntteja, vaan fiksuja ja kunnollisia MIEHIÄ.
N25
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy siirtyä ikäloppuihin miehiin.
Riskinä on tosin sairas lapsi, koska vanhempien miesten vuoksi lapsella on suurempi riski mm. aspergeriin.
Ei ne ole mitään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen, mutta suosittelen katsomaan miestä muualta kuin suurista kaupungeista.
Pikkupaikkakunnilla ja maaseudulla on paljon hyviä, kunnollisia ja jopa komeitakin, fiksuja miehiä jotka ovat valmiita perustamaan perheen 20-25-ikävuoden välillä.Terv: pikkukaupungin/maaseudun kasvatti, kaupunkiin muuttanut 25v jonka lapsuudenkavereista suurinosa on jo perheellisiä (ja kunnollisia sellaisia)
Maalaisjuntti sinä olet.
Juu, Helsingin ulkopuolella on vain poroja, lehmiä, typeriä juntteja ja paska haisee!
Näin on marjat, kyllä citymiehet on niiiiin ihania ja sivistyneitä...;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies hankkisi lapsen minkään ikäisenä, saati sitten nuorena? Mitä hyöyä lapsesta on miehelle?
Huhuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tyytyä vanhempaan mieheen, mutta suosittelen katsomaan miestä muualta kuin suurista kaupungeista.
Pikkupaikkakunnilla ja maaseudulla on paljon hyviä, kunnollisia ja jopa komeitakin, fiksuja miehiä jotka ovat valmiita perustamaan perheen 20-25-ikävuoden välillä.Terv: pikkukaupungin/maaseudun kasvatti, kaupunkiin muuttanut 25v jonka lapsuudenkavereista suurinosa on jo perheellisiä (ja kunnollisia sellaisia)
Maalaisjuntti sinä olet.
Juu, Helsingin ulkopuolella on vain poroja, lehmiä, typeriä juntteja ja paska haisee!
Poro on kyllä hyvää keitossa. Suosittelen vähintään 10 tunnin hidasta kypsennystä.
Mitä miehiin tulee, niin oikeat miehet eivät ole mitään pentuja odottelevia vässyköitä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
En kyllä halua mitään lannalta haisevaa miestä.
ap
Tämä ei ollut minun vastaukseni. Nykyinen mieheni puhuu, että haluaa lapsia ehdottomasti "sitten joskus", ei jotenkin osaa olla lasten kanssa. Esimerkiksi 8kk kummipoikansa kanssa ei ole oikein minkäänlaisessa kanssakäymisessä, kun heillä vierailemme.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntti sinä olet.
Poro on kyllä hyvää keitossa. Suosittelen vähintään 10 tunnin hidasta kypsennystä.
Mitä miehiin tulee, niin oikeat miehet eivät ole mitään pentuja odottelevia vässyköitä.
Sinkkumies
Riippuu näkökulmasta.
Itse koen lapsia vieroksuvat ja äitiydestä rumasti puhuvat miehet aivan äärimmäisen epäkiihottavina.
Totally turn-off, erittäin epämiehekästä.
Enkä itse edes haaveile perheestä, tosin en sitä poiskaan sulje enkä missään nimessä perheitä ja vanhempia halveksu - päinvastoin.
PS. Minulle on tuttua laittaa poro ihan alusta saakka lihoiksi, ei tarvitse keittoajoissa neuvoa ;)
Jaahas, ap olikin sitten pinnallinen idiootti.
Voi vaihtaa katseesi 50-60 v. miehiin, jos ainoa kriteeri on saada lapsi. Mies saa myös nuoremman naisen. Molemmat voittavat.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ap olikin sitten pinnallinen idiootti.
Kaikki on pinnallisia idiootteja kun mielipiteet eivät kohtaa.
-Chamberlain-
Sinkkumies
Maalaistollot tekee lapset nuorena koska niiden täytyy. Kuka muuten auttaisi tilan hoidossa ja ottaisin sen haltuun kun haluat eläköityä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tämä ei ollut minun vastaukseni. Nykyinen mieheni puhuu, että haluaa lapsia ehdottomasti "sitten joskus", ei jotenkin osaa olla lasten kanssa. Esimerkiksi 8kk kummipoikansa kanssa ei ole oikein minkäänlaisessa kanssakäymisessä, kun heillä vierailemme.
AP
Ehkä mies vähän pelkää lapsia ja isyyttä? Kannattaa muistaa, että oman lapsen kautta saa varmuutta myös muiden lasten kanssa toimimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntti sinä olet.
Sinkkumies
Riippuu näkökulmasta.
Itse koen lapsia vieroksuvat ja äitiydestä rumasti puhuvat miehet aivan äärimmäisen epäkiihottavina.
Totally turn-off, erittäin epämiehekästä.Enkä itse edes haaveile perheestä, tosin en sitä poiskaan sulje enkä missään nimessä perheitä ja vanhempia halveksu - päinvastoin.
PS. Minulle on tuttua laittaa poro ihan alusta saakka lihoiksi, ei tarvitse keittoajoissa neuvoa ;)
Ymmärrätkö saman asian myös toisinpäin? Naiset jotka puhuvat miehestä vain lapsentehtailukoneena ovat oksettavia.
Sinkkumies
en kyllä halua mitään vanhaa kurppaakaan. mielellään komea ja rikas nuori mies, kiitos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjuntti sinä olet.
Sinkkumies
Riippuu näkökulmasta.
Totally turn-off, erittäin epämiehekästä.Enkä itse edes haaveile perheestä, tosin en sitä poiskaan sulje enkä missään nimessä perheitä ja vanhempia halveksu - päinvastoin.
Ymmärrätkö saman asian myös toisinpäin? Naiset jotka puhuvat miehestä vain lapsentehtailukoneena ovat oksettavia.
Sinkkumies
En saanut AP:n viestistä sellaista kuvaa.
Ymmärsin, että hän haluaisi löytää rakkauden ja elämänkumppanin, joka haluaisi MYÖS lapsia, hänen kanssaan.
Tää on kans joku kaupunki-ilmiö, mun henkilökohtaisessa elinpiirissä ei edes ole rikkinäisiä perheitä.
Ehkä siksi vaikea samaistua tän palstan katkeriin nais-mies-vihaviesteihin ja vastakkainasetteluun.
Ah, tulee ikävä Lappiin. Sinne täytyy takaisin päästä, ei sovi tää "humaani ja sivistynyt" kaupunkikulttuuri mulle.
Tuntuu, että joka toinen on lähinnä täynnä vihaa ja pahaa oloa, ei olla ihmisiä ihmisille eikä näkyvissä ole juurikaan minkäänlaista lähimmäisenrakkautta ja armoa.
Itse oon 21 vuotias ja ei ole hinkua saada lasta tai komeaa rikasta miestä 😂
Haluan olla varmasti tietoinen ja kypsä äidiksi. Sitä ap, sunkin kannattaa miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
AP
Ehkä mies vähän pelkää lapsia ja isyyttä? Kannattaa muistaa, että oman lapsen kautta saa varmuutta myös muiden lasten kanssa toimimiseen.
Jos vierastaa lapsia eikä ole kiinnostunut edes kummipojastaan, niin eipä se ole hyvän isän merkki.
Vierailija kirjoitti:
Maalaistollot tekee lapset nuorena koska niiden täytyy. Kuka muuten auttaisi tilan hoidossa ja ottaisin sen haltuun kun haluat eläköityä?
Maalaistollot?
Kukahan se tollo on kun luulee, että kehäkolmosen ulkopuolella on vain tilallisia?
Tai että edes suurinosa olisi...
Ei saatana.:D
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin vaikka hankkiakin lapsia, mutta en halua leikkiä isää vielä tämän ikäisenä. Eli jos nainen hoitaa kaiken + minut, niin mikä ettei.
Ei kukaan halua teini-ikäistä poikaa lasten isäksi. Parisuhteessakin miehen pitää osata huolehtia itsestään vai toista äitiäkö etsit?
ap