Nanna ja Jere Karalahti: ERO!
Kommentit (924)
Äitiysraha loppui ja Nannalle iski kotihoidontuki päälle. Ei ollut enää varaa glamouriin eikä Jereltäkään senttejä herunut. Joten erotaan sitten niin saa ainakin ne kaikkien kadehtimat lapsilisän yh korotukset.
Vierailija kirjoitti:
On tuo Jere kyllä aika tyhmä mies. Eipä taida enää kovin pysyvää naista saada. Melkoiset on elatusmaksut. Tosin, jos haluaa lapsen muttei miestä niin tietää mistä pyytää siemeniä. Sen verran antelias on Jerpppuli.
Juu, nainen on aina uhri. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mennyt mun veikkaus kovin pieleen. 2-3v ajattelin ton homman kestävän. Kaksi omaan napaan tuijottajaa,ei tule toimimaan.
Ja että tämmöiseen veikkailuun vietät aikasi?
No etpä ole itse yhtään sen "parempi". Mitä eroa käyttääkö aikaansa asian veikkailuun vai puimiseen tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa naiset, kenen kanssa lisäännytte. Noin epätoivoinen ei pitäisi olla. Spermapankitkin on olemassa.
Joo, hyvin ovat yleensä katsoneet. Jännämiesten kanssa lisäännytään, eikä yhtään mietitä seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
no nyt ei voi kun toivoa että seuraava jeren tyttis ei halua lisääntyä, laittaa heti kierukan varulta.
Ladyboyt eivät pysty lisääntymään.
Ja Nanna jää eloon naistenlehtien kriisiselvityjäksi tyyliin Emilia Poikkeus... Danita joku...yms
Ei voi haluta noin kovasti naimisiin, vaikka ulkonäöllä parempaaikin saisi?
Ronja täyttää ensi vuonna 18, joten eipä niitä kolmen lapsen elareita tarvitse kauaa itkeä palstalla.
Omistaa ko Jere miten paljon?? Ei avioehtoa.
Olen todella surullinen parin puolesta. Lapsi on vielä niin pieni, että varmasti sopeutuu tilanteeseen, kun saa olla äidin läheisyydessä.
Monelle jääkiekkoilijalle uran lopettaminen ja rahan tulo on suuri kriisi. Eletään niinkuin rahaa tulisi edelleen ovista ja ikkunoista. Sitten vajetta yritetään paikata veikkaamalla, mikä koukuttaa ja vaikuttaa helpolta ratkaisulta. Yhtäkkiä on pelattu omat ja lainatut rahat, mutta kulissia ei haluaisi hajottaa. Puhun lähipiirini kokemusten perusteella. Jääkiekko ei kasvata pojista miehiä, koska kaikki huolehditaan näille valmiiksi ja annetaan näiden paistatella suosittuina sankareina ilman rajoitteita. Tarvii olla vahva luonne, joka kampeaa itsensä siitä maailmasta tavallisten ihmisten arkeen, kun ura loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ronja täyttää ensi vuonna 18, joten eipä niitä kolmen lapsen elareita tarvitse kauaa itkeä palstalla.
Kaipa Ronja fiksuna tajuaa vaatia isältään koulutustukea, eli sikäli ei muutosta maksuihin.
Ero oli vaan ajan kysymys. Näki kilometrien päähän, että ei tuu pitkää kestämään. Kyllähän Jeren menneisyys ja tappelut exän kanssa pitäis antaa osviittaa miten hyvin tuo äijä on kykenevä perhe-elämään. Pitää vaan ihmetellä mitä Nannan päässä on liikkunut, kun tuon kanssa naimisiin mennyt ja perheen perustanut. Toisaalta ihminen on sokea ja ei nää tai halua nähdä mikä on totuus puolisosta. Nannan ja Jerenkin suhde ilmeisesti alkoi pettämisestä/salasuhteena..Eikö Nannan hälytyskellot soinu missään vaiheessa tai järki päätä pakottanu? Mutta ei hätää kohta on Jerellä uus fitnesspimu kainalossa ja Me naiset kertoo, että "Nanna tapailee komeaa entistä jääkiekkoilia personal traineriä" -Olen onnellisempi ja rakastuneempi kuin koskaan.
Yleisesti ottaen kannattaa yhdessä asua visseillä puheilla ainakin pari vuotta ja luotettava ehkäisy.
Yllättyneitä ovat ________ ja _________.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä pettää aina
Puhutko Nannasta vai Jerestä?
Onpas täällä taas paljon tietoa.Eivät varmaan itsekään tienneet tätä kaikkea.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/nanna-karalahti-…
Toivottavasti tää toive ei ehtinyt saada alkuaan. Miten voi ihmisten tilanne muuttua kolmessa kuukaudessa näin totaalisesta ja lapsi on alta vuoden vasta? Tiedän, ettei erot ole enää harvinaisia vauvaperheissä, mutta jotenkin ällistyttää aina miten lyhyellä jänteellä aikuiset ihmiset hoitavat elämäänsä. Muuttuuko parisuhde sitten niin nopeasti ihanasta täysin korvauskelvottomaksi vai tehdäänkö lapsia huonoihin suhteisiin vailla harkintaa? Osaako joku vauva-aikana eronnut kertoa omalta kohdaltaan? Aidosti kiinnostaa.
Mmmm.... Ajattelib,että Nanna ihan oikeasti rakasti tuota miestään. Mitä tapahtuu suljettujen ovien takana,kukaan ei sitä voi tietää.
Olin itse vajaa 2v.naimisissa ja meille ehti syntyä poika. Mieheni vain sattui häiden ja lapsen jälkeen pelaamaan kaikki rahamme uhkapeleissä, riidat yltyivät väkivaltaisiksi ja kuvioihin tuli myös maksullisia naisia.
Mieheni oli ns.hyvässä työssä ja minä kotona. Varmaan moni ajatteli minunkin elelevän hänen siivellään. Hain eroa, kun aloin tosissani ajattelemaan itsemurhaa kaiken sen henkisen ja fyysisen kidutuksen jälkeen, jota kotona sain.
Tässäkin kohtaa jotkut kehtasivat vielä sanoa, että varmaan havittelee suuria elareita ja "en tehny tarpeeksi" liittoni eteen. En kertonut kellekään oikeita syitä eroomme, sillä en halunnut pilata miehen elämää lopullisesti.
Joten kaikki, jotka täällä arvuuttelevat naisen syitä avioliittoon ja sittemmin erota miehestään ; mikään raha maailmassa ei korvaa sitä tuskaa ja kipua, jota huono avioliitto voi saada aikaiseksi.
Kaikkea hyvää Nannalle ja hänen pojalleen.