Nanna ja Jere Karalahti: ERO!
Kommentit (924)
Stella karalahti on oman insta sivunsa mukaan ollu äidin ja siskojen kans viikko sitten helsingissä. Onkohan tavannut isäänsä tai nannaa.
Miehet jotka jättävät rasittavan vauva-arjen tai pettävät, ovat luusereita. Se aika lusitaan kuin linna-aika, kun päätittiin yhdessä lisääntyä.
Jere oli katselemassa tonttipaikkaa Thaimaassa mutta huomasi ettei taskussa ole lutinhaulia rahaa. Näin hän ratkesi ryyppäämään ja todennäköisesti iski myös ladyboyn iltojensa iloksi. Nansku ei tykännyt kun hän olisi halunnut muuttaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nannan kasvojen luusto on aivan kuin miehen. Näytti aivan drag queeniltä.
Sama hymytön poseeraus ja rähmäinen silmämeikki kaikissa kuvissa. Irvistys ei ole hymyä.
Tykkäsi kummastakaan tai ei, niin voitteko jättää ulkonäköarvostelut pois? Nämä ei tietääkseni ole kumpikaan tässä missään kauneuskisoissa. Eikä ole kiva lasten sitten ehkä joskus lukea noita inhottavia ruotimisia.
"Mutku on vaan pakko sanoo, koska oon sitä mielt" Joo, ei ole. Sun sielus irvistää ja on ihan rähmäinen. Tämä ero kiinnostaa, ei sun perustelematon mielipide Nannan naamasta.
Ehkä naamalla on jotain tekemistä eron syyn kanssa? Oikeasti! Kuinka yksinkertainen voi ihminen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioehto on nykyisin aina pakollinen. On peklkästään tyhmä jos ei tee. Eroja on niin paljon.
Sulle 5500mg teemuja ja mulle Bandidos-diili
Tuolla slangilla ei ikinä ed785es tavata. Eri piirit. Toiset meistä on normaaleja.
Veikkaan, että syy löytyy akselilta uhkapelit/peliriippuvuus, huumeet/viina, pettäminen/toiset naiset. On myös mahdollista, että syytä löytyy näistä kaikista ja sen takia kaikki kivet oli nopeasti käännetty. Omaisuuden jakaminen tuskin tulee olemaan mikään ongelma, koska omaisuutta ei taida olla, velkaa sen edestäkin ja kallis vuokra.
Minä muistelen, että Jere puhui joskus Thaimaan taloprojektista. Veikkaan, että kuukauden sisällä Jeren uudesta naisesta juttua.
Vierailija kirjoitti:
Jere ei varmaan ole maksanut vuokria, kun ei ole tuloja. Mun tytär tietää harrastuspiireistä sen Ronja-tyttären. Järkevä tyttö, ja äitinsäkin on. Oli kertonut, että se koko vuokrakämpän oli sisustanut joku yritys, jolle Nanna oli tehnyt mainoksen. Siis kaikki ihan fuulaa. Nanna ei jaksa enää ansaita kaikkia tuloja, kun Jere makaa sohvalla.
Ei sitten poikakaan tuonut sitä onnea. Varmaan olisivat eronneet jo Nannan raskausaikana, jos tulokas olisi ollut tyttö.
Paha saa palkkansa jne.
Ja toivottavasti sinä saat palkkasi kanssa kun tänne tulet huutelemam ihmisten yksityisasioita.
Olen periaatteessa samaa mieltä ja pidän onnellista ydinperhettä ihanteena, mutta itse usutin sisareni eroamaan, vaikka heillä oli pieni vauva.
Syy: Mies oli jäännyt kiinni pettämisestä ja tuona iltana menetti malttinsa ja hyökkäsi siskoni kimppuun; hakkasi päätä seinään, heitti lattialle, potki ja hakkasi nyrkein. Lopulta jätti siskoni makaamaan maahan ja yksin hysteerisesti itkevän vauvan kanssa. Huikkasi ovelta: "Mun täytyy mennä nyt töihin!"
Siskoni sai lopulta soitettua apua ja hänet vietiin yöksi sairaalaan. Seuraavana aamuna kuulin tästä ja lähdin saman tien siskoni luokse. Ei ole sanoja kuvata, milta tuntui nähdä niin kaunis ja ihana nuori äiti verisillä ruhjeilla ja mustelmilla makaamassa sairaalan sängyssä.
Tämän kammottavan kokemuksen jälkeen siskoni vielä toivoi, että terapia auttaisi ja avioliitto pelastui. Sanoin, että seuraavalla kerralla uhrina voi olla vauva ja seuraukset peruuttamattomat; eroa ja taistele yksinhuoltajuudesta.
Aina onnellinen loppu ei ole avioliiton jatkuminen, vaan ero ja itsensä sekä lasten pelastaminen. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vauvavuonna ei erota :(
Ihanaa. Nyt voitte 100 sivua mässäillä toisten eroa IIIHAAHHAAA
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että syy löytyy akselilta uhkapelit/peliriippuvuus, huumeet/viina, pettäminen/toiset naiset. On myös mahdollista, että syytä löytyy näistä kaikista ja sen takia kaikki kivet oli nopeasti käännetty. Omaisuuden jakaminen tuskin tulee olemaan mikään ongelma, koska omaisuutta ei taida olla, velkaa sen edestäkin ja kallis vuokra.
Voi taivas tätä spekulointia
Vierailija kirjoitti:
Stella karalahti on oman insta sivunsa mukaan ollu äidin ja siskojen kans viikko sitten helsingissä. Onkohan tavannut isäänsä tai nannaa.
Eikös se Oksana kertonu Seiskalle, että Stella oli ollu ihan yhdessä suunniteltu lapsi. Keskenmenojakin oli muutama ollut ennen sitä, joissa toinen osapuoli oli ollut mukana sairaalassa.
no nyt ei voi kun toivoa että seuraava jeren tyttis ei halua lisääntyä, laittaa heti kierukan varulta.
Vierailija kirjoitti:
No ei mennyt mun veikkaus kovin pieleen. 2-3v ajattelin ton homman kestävän. Kaksi omaan napaan tuijottajaa,ei tule toimimaan.
Ja että tämmöiseen veikkailuun vietät aikasi?
Ensin ne mässäilevät sillä rakkaudella, mistä kaikki muut voivat heittää kolikkoa, milloin loppuu.
Ei yllätä YHTÄÄN, tuli ihan siinä ajassa vielä kuin ennustinkin.
On tuo Jere kyllä aika tyhmä mies. Eipä taida enää kovin pysyvää naista saada. Melkoiset on elatusmaksut. Tosin, jos haluaa lapsen muttei miestä niin tietää mistä pyytää siemeniä. Sen verran antelias on Jerpppuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mennyt mun veikkaus kovin pieleen. 2-3v ajattelin ton homman kestävän. Kaksi omaan napaan tuijottajaa,ei tule toimimaan.
Ja että tämmöiseen veikkailuun vietät aikasi?
No eihän tuon miettimiseen mene kuin sekunti. Seuraava uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Jee, ensimmäinen alotus joka nousi suosituimmat listalle :D pienet sille.
- Ap
Tämmönenkö tekee sut onnelliseksi????
Sulle 5500mg teemuja ja mulle Bandidos-diili