Nanna ja Jere Karalahti: ERO!
Kommentit (928)
Joku täällä jo kommentoi, että pian on Jerellä joku TI-sinkku kainalossa ja veikkaan samaa. Vähän niin kuin Amin Asikaisella.
Vierailija kirjoitti:
No sepä ei kauaa kestänyt.
Välillä sitä miettii, miksi itse sitkuttelee vuodesta toiseen yrittäen pelastaa avioliittonsa, kun toiset eroaa tuosta noin vaan.
"Sitkutella" on kyllä kiva sana!
Vierailija kirjoitti:
Profiili kirjoitti:
Aika monta naista vissiin ollut tuolla J:llä ja lapsia tietysti jokaisen kanssa.
Lapsia on kolme, kolmen naisen kanssa. Se on monta, mutta ei se ole nelikymppiselle miehelle monta naista kokonaisuudessaan. Mulla oli ollut yli kolme poikaystävää jo 20-vuotiaana.
Oliks sulla kolme lasta kolmen eri miehen kanssa jo 20-vuotiaana?
Ja meinaatko ettei Jerellä ole muita naisia ollut kuin nää? :D sehän on pannut varmaan satoja muijia.
miukumaku juu kirjoitti:
En ihmettele yhtään, onhanh ulkonäöölisesti ihan eri puusta veistetyt, valitettavasti. Ja sekoileva ihminen, sekoilee ihan joka suhteensa pilalle, siis tämä Jere. isänsähän oli onnellinen kunnon naiseta kerrankin.
Varmaan syitä löytyy paljon tähänkin eroon, ja tietysti tulemme vielä kuulemaan, osa totta, osa ei.
Nanna on tainnut laittaa hanskat tiskiin, ja syytä varmaan on ollut. Aika nopea saattaa olla päätös, dramaattinen...kuka tietää, kaikki kytee aina kauneimman kuvankin alla jo kuukausia, ainakin 6 kk eroa mietitään keskiverto perheissä, siis lähtijä.
Onko tässä syynä... epärehellisyys, valheet, varastelu, taloudelliset paineet ja rahankäytön erilaisuus, alkoholi tai pelit, väkivaltaisuus, piittaamattomuus, työn saamattomuus ja laiskuus, kylmyys, toiset naiset/miehet = näistä se on varmaan joku, kuten hyvin usein muissakin liitoissa.
Niin myös omassani yli 30 vuotta sitten, minä tein rahaa ja ukko käytti sitä kaikkeen mahdottomaan mihin meillä ei ollut varaa. Ja tulihan niitä liittoja 3 kpl, ja lapsia kuin muistalaisella, köyhänä kirkonrottana kuoli, onneksi erosin. Kenestäkään lapsesta ei pitänyt huolta, eikä perintöjä jättänyt kuin viimeiselle. Kiva kaveri siis.
Toivon Nannalle kaikkea hyvää lapsen kanssa, vaikka emme tunne. Tsemppiä, katso seuraava puolisi hiukan tiheämmällä seulalla...älä mene uuteen suhteeseen vain haavoja parantelemaan, se on väärin uutta ihmistä kohtaa.
Moni kakku päätä kaunis, sisältä aikas laho.
Onneksi sait kauniit häät, ne varmaan on melkein kaikille tytöille tärkeät. Minun tytöilleni ei, ja siksi asuvat yhä avoliitossa, liittojen ei niin väliä kun ovat lääkäreitä, tuomareita ja DI. Älliä löytyy ja omaa uraa, se on naisen turva omaan elämään aina. He eivät rakenna ukkojen varaan elämäänsä.
Miksi ihmiset epäilee yhtä syytä eroon? Veikkaan että Nanna kyllästyi KAIKKEEN paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni joka toinen liitto päätyy eroon. Erot on nykyään niin tavallisia, ettei syitä jaksa pohtia.
Jerellä joka liitto...
Kaikki kivet käännetty /kaikki lehdet katsottu tjs = kaikki rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kivet käännetty /kaikki lehdet katsottu tjs = kaikki rahat loppu.
Kaikki tilit tarkistettu / kaikki miinuksella = ERO!
Voi itku, tää on just tätä: vauva tulee perheeseen ja sen jälkeen loppuu naisen kiinnostus jatkuvaan seksiin ts. mies ei saa panna aina kun haluttais. Ja Jereä valmaan haluttaa usein?
Vierailija kirjoitti:
Nukkuivat perhepetissä, joten ero ei ihmetytä yhtään. Ja miehen karkaaminen perhepetistä Thaikkuihin.
😂😂😂 ei vittu, mikä logiikka. Vähän sama kuin sen, jonka mies ei voinut olla ilman seksiä, niin lopetti kahden viikon jälkeen synnytyksestä imetyksen, jotta seksihalut palaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa pyöreästi 1.5 vuotta. "Kaikki kivet käännetty" ennen eropäätöstä. No ei todellakaan.
Tämä mitä kirjoitan on nyt täysin yleisellä tasolla, ei liity Jeren ja Nannan eroon, vaan eroihin yleensä:
Joskus ongelmat parisuhteessa ihan oikeasti ovat niin isoja, että kaikki kivet on käännetty nopeastikin. Ei ole lopulta kovin harvinaista ne pahat ongelmat: väkivalta, pettämiset jne. Moni antaa anteeksi kerran, mutta useamman kerran on jo tyhmyyttä.
Ja en todellakaan tiedä millaisia ongelmia oli tällä pariskunnalla, mutta ihan todella joskus ja aika useinkin ongelmat voi olla sitä luokkaa, että niistä on erittäin vaikea päästä yli.
Olen naimissa yhdeksättä vuotta ja voin luvata, että meillä on ollut pahoja ongelmia. Väkivaltaa ja mielenterveysongelmia, valtavaa uupumusta, työtä ja stressiä. Menin naimisiin lapsena, 21-vuotiaana. Meillä on myös kolme lasta.
Siitä huolimatta, että olen joutunut todella nuorena kohtaamaan todella rankasti elämän nurjan puolen, joutunut kulkemaan todella kivisiä polkuja mieheni ja lasteni kanssa, siitä huolimatta minua masentaa lukea näitä "ero on ainoa ratkaisu pahoihin ongelmiin" - juttuja.
Me olemme tehneet helvetisti töitä, raataneet niska limassa, kulkeneet terapiassa, muuttuneet ja muuttaneet, itkeneet ja surreet.
Me emme ole luovuttaneet. Meillä ei ole edelleenkään täydellistä. Meillä tulee edelleen huonoja päiviä ja kausia. Mutta meidän ei ole pakko erota.
Ihan kuin se ero olisi aina huono vaihtoehto. Ei todellakaan ole. Kannattaisi vaan valita se kumppani pikkusen paremmin eikä pamauttaa heti naimisiin ja lapsi siitä perään. En minä sinulle mitään hattua nosta: väkivaltaa ja lapsia. Et tainnut sinäkään ihan loppuun asti miettiä. Lisäksi, parisuhteen eteen ei kuulu tehdä "helvetisti töitä" tai "raataa niska limassa", kyllä sen parisuhteen kuuluisi sujua pikkasen helpommallakin tai sitten sinulla on väärä kumppani. Mitä toki on vaikea myöntää valinneensa väärin, kun on kerran naimisiinkin asti päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Ronja vaatisi ja saisi isältään koulutustukea vielä vuoden tai kaksi, niin se ei olisi tuhat euroa kuukaudessa, eikä sitä maksettaisi ex-vaimolle.
Tämä on täyttä totta. Suomen laissa on pykälä, että lapsen alkanut koulutus on kustannettava täysi-ikäisyydenkin jälkeen. Samoin kuin harrastukset.
Entäs sitten "lapsi" on täysi-ikäinen vetelehtijä joka aloittaa millon minkäkin alan opiskelun ja ostetaan kaikki kalliit kirjat ym.opintovälineet. Ja innostusta opiskeluun kestään max.2 kk. Sitten taas jäädään kotiin makaamaan. Töitäkään ei tarvitse hakea/tehdä kun iskä maksaa. Näitäkin ikuisia elättejä löytyy.
Ottaisi Jere sen tummemman naisen.Toi nanna on yhtä kalpea kuin menkkaveretön kuukautissuoja.
Ketä noiden elämä ylipäätään kiinnostaa rahastuksen verran?
Vähän luullaan itsestään taas liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa pyöreästi 1.5 vuotta. "Kaikki kivet käännetty" ennen eropäätöstä. No ei todellakaan.
Tämä mitä kirjoitan on nyt täysin yleisellä tasolla, ei liity Jeren ja Nannan eroon, vaan eroihin yleensä:
Joskus ongelmat parisuhteessa ihan oikeasti ovat niin isoja, että kaikki kivet on käännetty nopeastikin. Ei ole lopulta kovin harvinaista ne pahat ongelmat: väkivalta, pettämiset jne. Moni antaa anteeksi kerran, mutta useamman kerran on jo tyhmyyttä.
Ja en todellakaan tiedä millaisia ongelmia oli tällä pariskunnalla, mutta ihan todella joskus ja aika useinkin ongelmat voi olla sitä luokkaa, että niistä on erittäin vaikea päästä yli.
Olen naimissa yhdeksättä vuotta ja voin luvata, että meillä on ollut pahoja ongelmia. Väkivaltaa ja mielenterveysongelmia, valtavaa uupumusta, työtä ja stressiä. Menin naimisiin lapsena, 21-vuotiaana. Meillä on myös kolme lasta.
Siitä huolimatta, että olen joutunut todella nuorena kohtaamaan todella rankasti elämän nurjan puolen, joutunut kulkemaan todella kivisiä polkuja mieheni ja lasteni kanssa, siitä huolimatta minua masentaa lukea näitä "ero on ainoa ratkaisu pahoihin ongelmiin" - juttuja.
Me olemme tehneet helvetisti töitä, raataneet niska limassa, kulkeneet terapiassa, muuttuneet ja muuttaneet, itkeneet ja surreet.
Me emme ole luovuttaneet. Meillä ei ole edelleenkään täydellistä. Meillä tulee edelleen huonoja päiviä ja kausia. Mutta meidän ei ole pakko erota.
Ihan kuin se ero olisi aina huono vaihtoehto. Ei todellakaan ole. Kannattaisi vaan valita se kumppani pikkusen paremmin eikä pamauttaa heti naimisiin ja lapsi siitä perään. En minä sinulle mitään hattua nosta: väkivaltaa ja lapsia. Et tainnut sinäkään ihan loppuun asti miettiä. Lisäksi, parisuhteen eteen ei kuulu tehdä "helvetisti töitä" tai "raataa niska limassa", kyllä sen parisuhteen kuuluisi sujua pikkasen helpommallakin tai sitten sinulla on väärä kumppani. Mitä toki on vaikea myöntää valinneensa väärin, kun on kerran naimisiinkin asti päässyt.
Olen ehdottomasti ydinperheen kannattaja. Mutta olen samaa mieltä: hyvä parisuhde on "helppo". Ei koskaan ihmiset ole asioista samaa mieltä, mutta yleiselo on jouhevaa, koska molemmat hyväksyvät toisen sellaisena kuin hän on. Jos parisuhde on vaikea, niin jotain siinä on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli Ronja vaatisi ja saisi isältään koulutustukea vielä vuoden tai kaksi, niin se ei olisi tuhat euroa kuukaudessa, eikä sitä maksettaisi ex-vaimolle.
Tämä on täyttä totta. Suomen laissa on pykälä, että lapsen alkanut koulutus on kustannettava täysi-ikäisyydenkin jälkeen. Samoin kuin harrastukset.
Entäs sitten "lapsi" on täysi-ikäinen vetelehtijä joka aloittaa millon minkäkin alan opiskelun ja ostetaan kaikki kalliit kirjat ym.opintovälineet. Ja innostusta opiskeluun kestään max.2 kk. Sitten taas jäädään kotiin makaamaan. Töitäkään ei tarvitse hakea/tehdä kun iskä maksaa. Näitäkin ikuisia elättejä löytyy.
Se on sen iskän asia, jos haluaa tuollaista elättää. Mitään velvollisuutta siihen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä on syytä miettiä aina, kun haluaa panna paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä ennen kuullut enkä nähnyt eroavan ihmisen lausuvan tulevalle exälleen "kiitos kaikesta". Mistä kaikesta, eihän noiden historia edes ole kuin vaivaisen parin vuoden mittainen. Kuulostaa ihan kuin... hyvästeiltä.
Mulle on sanottu näin! Ex-mieheni sanoi lähtiessään kiitos kaikesta, kun ilmoitti yhtäkkiä haluavansa avioeron ja lähti toisen matkaan. Itse en pystynyt sanomaan samaa.
Tää reppana on varmasti vuosikymmenen naurettavin "urheilija"
Jeren kirja ilmestyy tänä vuonna. Avataankohan siinä eron syitä?
Linkkiä :D