Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puolusteli pettäjiä sanomalla "suurin osa meistä pettää joskus, sehän on ihan normaalia"

Vierailija
19.04.2017 |

Tuli puhetta pettämisestä ja kerroin halveksuvani pettäjiä. Mieheni taas puolusteli pettäjiä ja oli sitä mieltä, että pettäminen on ihan luonnollista ja suurin osa meistä päätyy pettämään jossain vaiheessa elämäänsä. Tästä syystä näitä ihmisiä ei tulisi tuomita pettämisen takia. Vastasin tähän, että pettäminen on silti ala-arvoinen teko toista kohtaan, sillä aivan hyvin voisi avata suunsa ja kertoa tarpeestaan saada seksiä (hyppäämällä vieraaseen sänkyyn)/tunteistaan toista ihmistä kohtaan/taipumuksestaan panna kaikkea mikä liikkuu, eikä tehdä tätä kaikkea selän takana piilossa. Mielestäni petturi on heikko ihminen, jonka parisuhteen kuuluukin romuttua moisen teon jälkeen.

Tästä voikin päätellä, että suurimmassa osassa parisuhteista ei osata keskustella asioista eikä olla rehellisiä toisilleen.

Ja suurella todennäköisyydellä minunkin mieheni on pettänyt minua/pettää minua vielä, kerran mielipiteet ovat tuollaiset. Yksiavioisuus on suuri farssi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa miehellesi, että suurin osa meistä eroaa joskus. Se on ihan normaalia ja sitten pakkaat kamat ja lähdet.

Vierailija
2/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on siis käytännössä lupa pettää jonkun seksikkäämmän miehen kanssa, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehesi kanssa samaa mieltä, pettäminen on nykyään ihan normaalia näemmä.

En silti ole itse ikinä pettänyt, eikä ole edes suunnitelmissa sellainen. Joten älä ole niin varma, että miehesi pettää sua, tai on pettänyt tai aikoo pettää.

Vierailija
4/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on antikristus!

Vierailija
5/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en voi ymmärtää, miten jotkut jaksavat kyllästymättä olla saman ihmisen kanssa vuodesta toiseen. Ja vielä hankkia siihen lapsia sitomaan lisää. Hrr...

Vierailija
6/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehesi puhui ihan totta. Tuomitsemalla pettäjät syvimpään helvettiin, tuomitset sinne suuren osan läheisistäsi. Pettämisen yleisyys ei tee pettämisestä hyväksyttävää, mutta inhimillistä se on. Kannattaa olla armollinen muita ihmisiä kohtaan, ettei itse tule tuomituksi heikkouksistaan.

Vierailija
7/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehesi kanssa samaa mieltä, pettäminen on nykyään ihan normaalia näemmä.

En silti ole itse ikinä pettänyt, eikä ole edes suunnitelmissa sellainen. Joten älä ole niin varma, että miehesi pettää sua, tai on pettänyt tai aikoo pettää.

Minulla myös on käsitys, että tämä on se valitettava totuus: valtaosa pettää, ainakin kerran pari.

Vierailija
8/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan petä! Mutta monet naiset ja miehet pysyttyleveät poissa sosiaalisista piireistä jotta he pysyvät anonyymeina ja heillä on kylliksi tilaa pettää kun kukaan ei ole heistä juoruamassa. Minkälainen ihminen pettää? Alhainen ja törkeä, miksi pettäjiä on niin paljon? Ilmeisesti ihmiset eivät välitä paljoakaan siitä millaisia mätämunia sisältä ovat.

Arvo on mittaamaton sellaisella jonka eettiset arvot ovat ehdottomia. Jos puolisoa on tarve vaihtaa niin ensin erotaan ja sitten etsitään uusi. Siihen asti pysytään kumppanille uskollisena.

Vierailija
9/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan petä! Mutta monet naiset ja miehet pysyttyleveät poissa sosiaalisista piireistä jotta he pysyvät anonyymeina ja heillä on kylliksi tilaa pettää kun kukaan ei ole heistä juoruamassa. Minkälainen ihminen pettää? Alhainen ja törkeä, miksi pettäjiä on niin paljon? Ilmeisesti ihmiset eivät välitä paljoakaan siitä millaisia mätämunia sisältä ovat.

Arvo on mittaamaton sellaisella jonka eettiset arvot ovat ehdottomia. Jos puolisoa on tarve vaihtaa niin ensin erotaan ja sitten etsitään uusi. Siihen asti pysytään kumppanille uskollisena.

Juuri näin.

Vierailija
10/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta nyt vaan on että suuressa osassa parisuhteita toinen tai molemmat pettävät jossakin vaiheessa. Se voiko pettämisen jälkeen jatkaa suhdetta tai mihin suuntaan suhde menee onkin se oikeasti kiinnostava asia, koska ei pettämisen automaattisesti pitäisi tarkoittaa suhteen loppua tai suhteen jatkumista huonona. Huono parisuhde ei tuskin hyväksi muuttuu pettämällä mutta hyvä parisuhde voi kyllä kestää pettämisen vaikka eihän se pettäminen toki oikein ole petettyä  kohtaan.

Vierailija
11/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en petä, arvostan korkeaa moraalia paljon! =) Korkea moraali on ihanaa sielulle!

Vierailija
12/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas huomaa miten miehet analysoivat tilannetta tilastojen ja muun saatavissa olevan tiedon perusteella. Nainen taasen reagoi tunteella

Vierailija
13/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pettääkö suurin osa ihmisistä jossain elämänsä vaiheessa, mutta suuri osa ainakin. Pettämistä on monenlaista, on vuosien rakkaussuhteita ja on yksittäisiä syrjähyppyjä, jotka eivät ikinä paljastu. Itse olin nuorena varma, että en ikinä, missään tilanteessa, pettäisi. Niin vaan kuitenkin aikoinani petin. Enää en vanno. En suunnittele pettäväni, en todellakaan, enkä usko että joudun koskaan sen houkutuksen kanssa edes painimaan, mutta en myöskään vannoisi ettenkö koskaan, missään tilanteessa pettäisi. Jos mieheni pettää minua, niin en halua tietää siitä muilta kuin häneltä itseltään, ja häneltäkin vain, jos hän on aiheuttanut pettämisellään minulle terveysriskin tai jos hän on rakastunut siihen toiseen ihmiseen.

Vierailija
14/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas huomaa miten miehet analysoivat tilannetta tilastojen ja muun saatavissa olevan tiedon perusteella. Nainen taasen reagoi tunteella

Ei ole näin. Naisena olen vastannut tuonne ylle, että käsitykseni ja kokemukseni on, että  lähes jokainen pettää jossain vaiheeesa.

Vierailija
15/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten löyhä moraali  -keskustelussa on nimenomaan nuoria miehiä, jotka huutaa pää punaisena, että pettää ei saa ja useita suhteita ei saa olla.

Vierailija
16/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miesten logiikan mukaan jos joku on yleistä niin silloinhan se on ihan okei. Niinpä kaikki väkivallasta varasteluun on ihan fine, kaikkihan sitä joskus nuorena hairahtuu.

Vierailija
17/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa pieni totuus. Suurinta osaa ihmiskunnasta ei ole luotu kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin. Kertoohan siitä jo pettämis-, yms tilastot ja erotkin. On maita joissa on ihan hyväksyttävää, että esim. miehellä on vaimon lisäksi hyvin lihava tyttöystävä, kaunis tyttöystävä, pari homoseksuaalia ja muutama muukin nainen.

Vierailija
18/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä vai normaalia vai luonnollista vai todennäköistä?

Vierailija
19/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavioisuus ei ole enää mikään ihanne ja normi. Sukupuolet ei tarvitse enää toisiaan toimeen, eikä enää haeta kaikkea perheen kautta ja suhteet voivatkin olla mitä monimuotoisempia.

Vierailija
20/30 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi