Nyt ihan rehellisesti.. Minkä kokoisia olette?
Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.
Siis pituus, paino ja vaatekoko.
Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40
Kommentit (56)
Vaatekoko ylävartalosta 38-40, housut mallista riippuen yleensä kokoa 42.
Yleensä vaatekoot menee alaosa m/38 yläosa s/m/36-38 mutta onko muut huomannu ettei tää pidä aina paikkaansa?
Mua ärsyttää kun mitään ei voi enää sovittamatta ostaa esim. jos ostaa zarasta housuja on ne kokoa L ja taas esim. kappall, lindex, vero moda S!
Miten se voi olla mahdollista. Paras oli kun ennen raskautta ostin Zarasta paitapuseron niin L koko ei menny kiinni tissien kohdalta ja mulla on A-kuppi! Ihmettelin että miten ne muut sitten mahtuu? Onks muut huomannu tän saman et koot riippuu ihan vaatteen mallista ja ostopaikasta.
farkkujen tuumakoko 28. Ja tosi isot tissi, inhoan niitä...
Vaatekoko 34-38 mallista riippuen
Ja kyllä syön paljon, joka päivä jotain herkkuja (tänäänkin 2 isoa viineriä tavallisen ruoan lisäksi). Aineenvaihdunta on kai vaan sellanen, etten helposti liho.
vaatteet; yläosa 36/s ja alaosa 38/m ja lahkeita saa lyhennellä :)
Vierailija:
Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.Siis pituus, paino ja vaatekoko.
Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40
Vielä on pari raskauskiloa vatsalla ja takapuolessa, mutta antaa olla tuopahan vähän naisellista pehmeyttä.:)
Yläosa XS-S, alaosa XS-M tai tuumissa 28-29...jotain sinne päin.
Olen suklaamonsteri...
Eilen ostin elämäni ekat A-kupin rintsikat kun on painoa lähtenyt imetyksen myötä (jonka lopetin jo vuosi sitten) ja tissit hävis samalla...Ennen raskautta oli aina B-kuppi, synnytyksen jälkeen C ja siitä tasaantu reiluun B:hen, kunnes nyt myönnyin kokeilemaan A-kuppia ja se oli sopivin:)
XS-S, 34-36 (ja joskus 38 yläosassa). Käyn aktiivisesti salilla.
Vaatekoko on keskimäärin 38. Joskus otan koon 36, joskus 40. Hameet joskus jopa 34.
vaatekokoni vaihtelee;
housut 36-38, s-m
paidat (olen rintava)38-40, m
Olen normaalisti painanut aina 56kg, mutta nyt on viime kesän jälkeen salakavalasti paino noussut. :o( Taitaa johtu työstressistä ja siitä seuranneesta liikunnanpuutteesta ja mässäilystä. Jotain tarttis tehdä. :o/ Vielä mahtuu samat vaatteet, mutta osa kiristää ja itseä inhottaa löysä liha. :oOOO
Paidat yleensä kokoa M tai 40 ja housut kokoa 40
Yläpäähän käy 38, mutta alapäähän vaihtelevasti 40-44 paitsi Haltin ulkoiluvaatteista menee koko 38.