Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ihan rehellisesti.. Minkä kokoisia olette?

Vierailija
24.03.2006 |

Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.



Siis pituus, paino ja vaatekoko.



Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpäähän käy 38, mutta alapäähän vaihtelevasti 40-44 paitsi Haltin ulkoiluvaatteista menee koko 38.

Vierailija
42/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko ylävartalosta 38-40, housut mallista riippuen yleensä kokoa 42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaatekoot menee alaosa m/38 yläosa s/m/36-38 mutta onko muut huomannu ettei tää pidä aina paikkaansa?

Mua ärsyttää kun mitään ei voi enää sovittamatta ostaa esim. jos ostaa zarasta housuja on ne kokoa L ja taas esim. kappall, lindex, vero moda S!

Miten se voi olla mahdollista. Paras oli kun ennen raskautta ostin Zarasta paitapuseron niin L koko ei menny kiinni tissien kohdalta ja mulla on A-kuppi! Ihmettelin että miten ne muut sitten mahtuu? Onks muut huomannu tän saman et koot riippuu ihan vaatteen mallista ja ostopaikasta.

Vierailija
44/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää 46v

Vierailija
45/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkujen tuumakoko 28. Ja tosi isot tissi, inhoan niitä...

Vierailija
46/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko 34-38 mallista riippuen

Ja kyllä syön paljon, joka päivä jotain herkkuja (tänäänkin 2 isoa viineriä tavallisen ruoan lisäksi). Aineenvaihdunta on kai vaan sellanen, etten helposti liho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet; yläosa 36/s ja alaosa 38/m ja lahkeita saa lyhennellä :)

Vierailija
48/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.

Siis pituus, paino ja vaatekoko.

Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on pari raskauskiloa vatsalla ja takapuolessa, mutta antaa olla tuopahan vähän naisellista pehmeyttä.:)

Vierailija
50/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosa XS-S, alaosa XS-M tai tuumissa 28-29...jotain sinne päin.



Olen suklaamonsteri...



Eilen ostin elämäni ekat A-kupin rintsikat kun on painoa lähtenyt imetyksen myötä (jonka lopetin jo vuosi sitten) ja tissit hävis samalla...Ennen raskautta oli aina B-kuppi, synnytyksen jälkeen C ja siitä tasaantu reiluun B:hen, kunnes nyt myönnyin kokeilemaan A-kuppia ja se oli sopivin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

XS-S, 34-36 (ja joskus 38 yläosassa). Käyn aktiivisesti salilla.

Vierailija
52/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko on keskimäärin 38. Joskus otan koon 36, joskus 40. Hameet joskus jopa 34.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekokoni vaihtelee;

housut 36-38, s-m

paidat (olen rintava)38-40, m

Vierailija
54/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti painanut aina 56kg, mutta nyt on viime kesän jälkeen salakavalasti paino noussut. :o( Taitaa johtu työstressistä ja siitä seuranneesta liikunnanpuutteesta ja mässäilystä. Jotain tarttis tehdä. :o/ Vielä mahtuu samat vaatteet, mutta osa kiristää ja itseä inhottaa löysä liha. :oOOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko m tai 38, farkut 29

Vierailija
56/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidat yleensä kokoa M tai 40 ja housut kokoa 40