Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ihan rehellisesti.. Minkä kokoisia olette?

Vierailija
24.03.2006 |

Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.



Siis pituus, paino ja vaatekoko.



Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko yläosat 42 tai M, alaosaan pitää olla 42 tai jopa 44 tai sitten L, riippuen vähän vaatteet mallista.

Vierailija
22/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mistä löydät sopivia housuja? Varsinkin ulkoiluhousuja joita useimmiten ei voi lyhentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut 42, joskus pitää olla pituuden puolesta 44. Paidat ja yläosat 38 -42 ihan mallista riippuen - rinnat aika pienet ja kädet taas pitkät joten esim. paitapuseroita tosi vaikea löytää...

Vierailija
24/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oon aika tuhti täti, painan 65kiloa ja raskausviikkoja on 25 ja rapiat. paisun aina odottaessani. :) Onneks lähtee poiskin. Mut suklaatia en voi kauheesti syyä. *huokaus*

Vierailija
25/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Housuja ostan mistä sattuu. Kyllä mä ainakin olen housuni voinut lyhentää, miksei voisi? Urheiluhousut ovat lähinnä Peak, DKNY, Hilfiger ja David. Usein kyllä lasten kokoja, niin kuin esim yläosatkin ovat usein lasten kokoa.

Vierailija
26/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ei voi ainakaan kotikonstein lyhentää. Varsinkaan jos ei ole kovin ompelutaitoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sen takia ei voi ainakaan kotikonstein lyhentää. Varsinkaan jos ei ole kovin ompelutaitoinen.

Ulkoiluhousuissa kun usein on kaikenmaailman poikkisaumoja, niin ottaa ja lyhentää esim. sen lahjevetoketjun yläpuolelta :) Kun sievästi saumaa niin ei pitäisi kenenkään silmään pistää -ainakaan yhtä paljon kuin liian pitkät, roikkuvat lahkeet ;)

Vierailija
28/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 senttiä 60 kiloa ja puolessavälissä raskaana, niin että lisää tulossa. Vaatekoko 38 tai M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. En ole tullut ajatelleeksi.

Vierailija
30/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekokoja en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kiitos vinkistä. En ole tullut ajatelleeksi.

Rehellisyyden nimissä ennen ihmettelin itsekin, että kuinkas tuollaiset vetskarilahkeet lyhennetään... ;)

Vierailija
32/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli persjalkanen perussuomalainen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärönympärystä olisi kannattanut sinun ap kysyä myös, se kertoo paljon enemmän...minulla on 74cm.

Vierailija
34/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tyhmä ja ruma sille ei voi mitään ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos on tyhmä ja ruma sille ei voi mitään ;D

En edes yritä laihduttaa (enää!) sillä olen oppinut pitämään itsestäni. Läskeineni, kaikkineni. Se, että itsetunto on kohdallaan, näyttää myös ulospäin hyvältä ;) Jos läskiksi haukutaan, niin ajattelen itse mielessäni että kunhan ovat kateellisia kauniista kasvoistani ja vahvasta itsetunnostani ;D

Vierailija
36/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko on yläosat 38/M/S ja alaosat 38-40, vaihtelee vähän mallista riippuen.

Vierailija
37/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mallisia te isokokoiset, joille mahtuu koot 42-48, mulla ollessani 95 kiloinen vaatekoko oli 50-52. Itse olen tälläinen tasapaksu " pökkelö"

Vierailija
38/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 164½cm, painoa nyt 49kg. (putosi 48 tässä hetki sitten, normi paino 50kg )



Söin suklaata ahdistukseen ja pahaan oloon, nyt kun eropäätös on tehty ei suklaata enää tee mieli.

Vaatekoko on housuissa 34 paidoissa xs tai s ja lapsia viisi.

Vierailija
39/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm pitkä ja painan 56 kg... vaatekoko s/m, housujen tuumakoko 28.

Vierailija
40/56 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin housuista joudun käyttään kokoa 40 kun 38 ei riitä lahkeissa pituus.



Ja juu, en mahdu s-kokoon kuin rinnan kohdalta :o)