Nyt ihan rehellisesti.. Minkä kokoisia olette?
Kun lukee eka ton mässäilyketjun ja sitten ton mahdutko s-koon mekkoon-ketjun, niin haluaisin tietää minkä kokoista porukkaa täällä käy.
Siis pituus, paino ja vaatekoko.
Mä aloitan: 168cm, 64kg, vaatekoko s tai m, 38-40
Kommentit (56)
Vierailija:
mistä löydät sopivia housuja? Varsinkin ulkoiluhousuja joita useimmiten ei voi lyhentää.
Housut 42, joskus pitää olla pituuden puolesta 44. Paidat ja yläosat 38 -42 ihan mallista riippuen - rinnat aika pienet ja kädet taas pitkät joten esim. paitapuseroita tosi vaikea löytää...
nyt oon aika tuhti täti, painan 65kiloa ja raskausviikkoja on 25 ja rapiat. paisun aina odottaessani. :) Onneks lähtee poiskin. Mut suklaatia en voi kauheesti syyä. *huokaus*
Housuja ostan mistä sattuu. Kyllä mä ainakin olen housuni voinut lyhentää, miksei voisi? Urheiluhousut ovat lähinnä Peak, DKNY, Hilfiger ja David. Usein kyllä lasten kokoja, niin kuin esim yläosatkin ovat usein lasten kokoa.
Sen takia ei voi ainakaan kotikonstein lyhentää. Varsinkaan jos ei ole kovin ompelutaitoinen.
Vierailija:
Sen takia ei voi ainakaan kotikonstein lyhentää. Varsinkaan jos ei ole kovin ompelutaitoinen.
Ulkoiluhousuissa kun usein on kaikenmaailman poikkisaumoja, niin ottaa ja lyhentää esim. sen lahjevetoketjun yläpuolelta :) Kun sievästi saumaa niin ei pitäisi kenenkään silmään pistää -ainakaan yhtä paljon kuin liian pitkät, roikkuvat lahkeet ;)
165 senttiä 60 kiloa ja puolessavälissä raskaana, niin että lisää tulossa. Vaatekoko 38 tai M.
Kiitos vinkistä. En ole tullut ajatelleeksi.
Vierailija:
Kiitos vinkistä. En ole tullut ajatelleeksi.
Rehellisyyden nimissä ennen ihmettelin itsekin, että kuinkas tuollaiset vetskarilahkeet lyhennetään... ;)
eli persjalkanen perussuomalainen =)
Vyötärönympärystä olisi kannattanut sinun ap kysyä myös, se kertoo paljon enemmän...minulla on 74cm.
jos on tyhmä ja ruma sille ei voi mitään ;D
Vierailija:
jos on tyhmä ja ruma sille ei voi mitään ;D
En edes yritä laihduttaa (enää!) sillä olen oppinut pitämään itsestäni. Läskeineni, kaikkineni. Se, että itsetunto on kohdallaan, näyttää myös ulospäin hyvältä ;) Jos läskiksi haukutaan, niin ajattelen itse mielessäni että kunhan ovat kateellisia kauniista kasvoistani ja vahvasta itsetunnostani ;D
Vaatekoko on yläosat 38/M/S ja alaosat 38-40, vaihtelee vähän mallista riippuen.
Minkä mallisia te isokokoiset, joille mahtuu koot 42-48, mulla ollessani 95 kiloinen vaatekoko oli 50-52. Itse olen tälläinen tasapaksu " pökkelö"
Pituutta 164½cm, painoa nyt 49kg. (putosi 48 tässä hetki sitten, normi paino 50kg )
Söin suklaata ahdistukseen ja pahaan oloon, nyt kun eropäätös on tehty ei suklaata enää tee mieli.
Vaatekoko on housuissa 34 paidoissa xs tai s ja lapsia viisi.
166 cm pitkä ja painan 56 kg... vaatekoko s/m, housujen tuumakoko 28.
Joistakin housuista joudun käyttään kokoa 40 kun 38 ei riitä lahkeissa pituus.
Ja juu, en mahdu s-kokoon kuin rinnan kohdalta :o)
vaatekoko yläosat 42 tai M, alaosaan pitää olla 42 tai jopa 44 tai sitten L, riippuen vähän vaatteet mallista.